Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Var var olmaz mı?
Hem turbo hem atmosferik fark etmeksizin rakım arttıkça güç kaybı/artışı oluyor.
En basiti;
Benim eksi vectra 2.2dti'ya ankara'da yazılım yaptırdığımda adam ankarada mı yoksa istanbulda mı kullanacaksın diye sormuştu.
Sonradan öğrendim ki ankara rakımına göre yapılan yazılım istanbulda farklılık gösteriyormuş. Ya da tam tersi işte.
Kesinlikle bende arazi yapiyorum defenderle 3000 rakimlarda artik avans ayarı iyice dusuyor cekis felaket dusuyor hep takviyede gitmek zorunda kaliyorum :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lpg liler yüksek oksijende cosuyor , dizeller oluyor diyorlar o dogrumu :)

Ben bizzat gozlemlemedim ama kazdaglarinda babam hissettim diyordu , enistemin araci ayderde çalışmamıştı fazla oksijenden... (1.4d4d)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yukseklerde oksijen azalır yukseklerde oksijen azaldığı icin ates yakmak zordur bunun icin kaynama suresi yukseklerde artar 0 rakimda kaynama suresi azdir yuksek rakimda kosamazsin nefes nefese kalirsın onun icin arabada oksijen alamadigindan calismamistir :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yukseklerde oksijen azalır yukseklerde oksijen azaldığı icin ates yakmak zordur bunun icin kaynama suresi yukseklerde artar 0 rakimda kaynama suresi azdir yuksek rakimda kosamazsin nefes nefese kalirsın onun icin arabada oksijen alamadigindan calismamistir :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eee diyelim araba çalışmadı ne olacak :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yukseklerde oksijen azalır yukseklerde oksijen azaldığı icin ates yakmak zordur bunun icin kaynama suresi yukseklerde artar 0 rakimda kaynama suresi azdir yuksek rakimda kosamazsin nefes nefese kalirsın onun icin arabada oksijen alamadigindan calismamistir :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Lpg aşırı hava beslemesinde sıkıntı çıkarır diye biliyorum. Hava girişlerine boruyla bantla biraz kapatırlar. Yani yükseklerde lpgli araç daha iyi çalışır diyebilir miyiz ?
 
Lpg aşırı hava beslemesinde sıkıntı çıkarır diye biliyorum. Hava girişlerine boruyla bantla biraz kapatırlar. Yani yükseklerde lpgli araç daha iyi çalışır diyebilir miyiz ?
Hayır yeterli oksijen olmadığından tam yakamıyor yakıtı zaten fazla oksijende sıkıntı yok hava akismetre var fazla hava geldigi zaman ona gore yakıt gonderir zengin karisim ve fakir karisimin onune gecmek icin hava akismetre var araclarda tabi karburatorlu değilse araç [emoji16]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hayır yeterli oksijen olmadığından tam yakamıyor yakıtı zaten fazla oksijende sıkıntı yok hava akismetre var fazla hava geldigi zaman ona gore yakıt gonderir zengin karisim ve fakir karisimin onune gecmek icin hava akismetre var araclarda tabi karburatorlu değilse araç [emoji16]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

LR_DEF_LE_Adventure_RHD_070115_03.jpg


Buna oksijen etki etmez yav :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...