Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
upload_2017-4-11_16-58-42.png
 
Seni telden arar cagiririm abi hakan ve orhan haric artik hakanda dusmanim

Sono bolo

bana uyar kardeşşşşşş sıkıntı yapmaaa

Panpalar tel dediniz aklıma geldi.forumun wp grubu mu var?

Forumun Whatsapp grubu yok, birbirlerinde telefon numarası olan arkadaşlar oluşturmuşlardır.


şotofok

Hakan derken ? @alfhonso

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hakan kim ?
 
fiesta siesta satılırsa i20'ye doğru gideceksin abi galiba :))
Valla benim beklentim Style+ donanımıydı, babam aynaları elektrikli katlanmıyor diye burun kıvırıp Elite Smart paketine tav oldu.
Yakıtını sordu, benim araba kadar dediğimde gözleri parladı. Gidişi de benim araba kadar dedim, yeter dedi (ki benim araba gayet hoşuna gidiyor :)). Yol tutuşunu sordu, Fiesta kadarını arama ama yolda gezinip tedirgin etmiyor, yoldan da o kadar kolay çıkmıyor, benim araba kadar tutar dedim. Hmm... dedi, ama sorun etmedi, arabaları nasıl test ettiğimi bildiğinden o konuda bana güvenir. Bakım maliyetini duydu, başlarım Ford'una dedi. Onların servislerinin nazını mı çekeceğim diye de bir salladı.
İçine bindi, genişliği, genel malzeme kalitesi ve koltuk rahatlığı hoşuna gitti. Bakmayın Ford'un konsolundaki o beğenilen yumuşak malzemeye, tamamen göz boyama. Alt taraflar eski kasalarından çok daha dandik. Uzun dönem uzun km kullanıcısı olarak o konuda iyi test edebiliyoruz arabaları. Elimizde kalırsa diye korkumuzdan, aldığımızdan beri kullanmadığımız gözü var Fiesta'nın :)

Geriye sadece Fiesta'yı satmak ve üzerine koyacak parayı bulmak kaldı. Bunun için de benim şu dertlerimi başımdan atıp işe güce koyulmam gerek. :)
 
Valla benim beklentim Style+ donanımıydı, babam aynaları elektrikli katlanmıyor diye burun kıvırıp Elite Smart paketine tav oldu.
Yakıtını sordu, benim araba kadar dediğimde gözleri parladı. Gidişi de benim araba kadar dedim, yeter dedi (ki benim araba gayet hoşuna gidiyor :)). Yol tutuşunu sordu, Fiesta kadarını arama ama yolda gezinip tedirgin etmiyor, yoldan da o kadar kolay çıkmıyor, benim araba kadar tutar dedim. Hmm... dedi, ama sorun etmedi, arabaları nasıl test ettiğimi bildiğinden o konuda bana güvenir. Bakım maliyetini duydu, başlarım Ford'una dedi. Onların servislerinin nazını mı çekeceğim diye de bir salladı.
İçine bindi, genişliği, genel malzeme kalitesi ve koltuk rahatlığı hoşuna gitti. Bakmayın Ford'un konsolundaki o beğenilen yumuşak malzemeye, tamamen göz boyama. Alt taraflar eski kasalarından çok daha dandik. Uzun dönem uzun km kullanıcısı olarak o konuda iyi test edebiliyoruz arabaları. Elimizde kalırsa diye korkumuzdan, aldığımızdan beri kullanmadığımız gözü var Fiesta'nın :)

Geriye sadece Fiesta'yı satmak ve üzerine koyacak parayı bulmak kaldı. Bunun için de benim şu dertlerimi başımdan atıp işe güce koyulmam gerek. :)
haydi hayırlısı inşallah abi .


İ20nin tek anlamadığım yönü 1.4te niye manuella yok
 
haydi hayırlısı inşallah abi .


İ20nin tek anlamadığım yönü 1.4te niye manuella yok
Coupe'de var. Yalnız o motor pek mantıklı değil ya. Arabanın gittiği gideceği diğer 1.4 B sınıfı arabalar gibi. Bizim Fiesta kadar gider muhtemelen. Ama yakacağı +1,5 lt/100km Değer mi? O yüzden hiç tutacağını sanmıyorum.
 
1.2 mpi'ın gidişi nası abi?
Dediğim gibi vasat. Ama uzun yolda vasat. Ben Otopark testlerinin şu meşhur Maltepe Kayışdağı yokuşunda 130'a kadar filan çıktım. Ama düzde 170'te tıkanır gibi. Şehir içi için şanzımanı çok iyi ayarlamışlar, kesinlikle yeterince seri. 1.4 olsa pek farkı olmaz, trafikteki mevzulardan kaçırabilecek kadar seri. Devir bandı da iyi, benim araba 1700 devirin altında 1.0, 4000'den sonra 1.4 oluyor mesela :D i20 hiçbir devirde üzmüyor. Sürekli 1.2 :) Hacmine göre gücü iyi 84hp mi ne. O yüzden ağırlığını belli etmiyor. Yalnız sunroof'lusuna binmiştim, o biraz fark etmişti =)
Edit: Direksiyon hissine de değineyim. Direksiyon hissi Snopy, KontorLanD filan :D Oyun direksiyonu kadar. Belki o kadar bile yoktur. :) Ama şasi o ağırlığa rağmen çevik, yığılma yapmıyor.
 
Son düzenleme:
Dediğim gibi vasat. Ama uzun yolda vasat. Ben Otopark testlerinin şu meşhur Maltepe Kayışdağı yokuşunda 130'a kadar filan çıktım. Ama düzde 170'te tıkanır gibi. Şehir içi için şanzımanı çok iyi ayarlamışlar, kesinlikle yeterince seri. 1.4 olsa pek farkı olmaz, trafikteki mevzulardan kaçırabilecek kadar seri. Devir bandı da iyi, benim araba 1700 devirin altında 1.0, 4000'den sonra 1.4 oluyor mesela :D i20 hiçbir devirde üzmüyor. Sürekli 1.2 :) Hacmine göre gücü iyi 84hp mi ne. O yüzden ağırlığını belli etmiyor. Yalnız sunroof'lusuna binmiştim, o biraz fark etmişti =)
Edit: Direksiyon hissine de değineyim. Direksiyon hissi Snopy, KontorLanD filan :D Oyun direksiyonu kadar. Belki o kadar bile yoktur. :) Ama şasi o ağırlığa rağmen çevik, yığılma yapmıyor.

Olumlu yönleri güzel ama olumsuz yönlerine rağmen insan o paraya daha iyi ne alınabilir ki diye düşünüyor abi
 
Atmosferik motor, yürütme maliyeti rakiplerine göre düşük, donanımı iyi, kalitesiz de değil. O fiyatlarda bu koşullarda maalesef tek opsiyon bu.

+ bakım parça maliyetinin uygunluğu da giriyor devreye. Aldığım bisiklete bile 6 ayda bi 75 liraya bakım yaptırmam gerekiyormuş yoksa garanti kapsamı dışındaymış asdfasdfasdf
 
Hahaha aman diyeyim arkadaşlar babanız yalan söylemeyin.
Allah affetsin çok güldüm ya ama iyi yapmış ben olsam sopayı kafasında kırardım :D
http://www.hurriyet.com.tr/baba-cil...dondu-sopayla-kovaladi-40423975&utm_term=post

Ekli dosyayı görüntüle 6016

Ulaşalım da foruma gelip konu açsın :p Belki ünlü olur burda moda çünkü :p
hahahahahhahahhaha bu babam ve ilerde ben yaa bildiğin :D:D:D:D. Tabi ben arabayı kaçırmamış olurum ama yinede çakınca çıldırır haaaa :p:p.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...