Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kandiliniz mubarek olsun beyler...
Giulia dan bir buyuk basari daha +++++
http://www.prnewswire.com/news-rele...texas-auto-writers-association-300454462.html
Texas otomobil yazarlari dernegi 3 odul birden vermis kendisine, Muhtemelen amerika da bir italyan otomobili icin bu bir ilk olabilir.
Tebrikler Alfa Romeo +++
fat-alfa-romeo-giulia-qv-rendering-0.jpg
 
Efendim bugün yaklaşık 100km boyunca BMW 520Li modelini deneyimleme şansı buldum. İlk olarak iç mekandandan bahsedeyim. Ön tarafta normal 5 Serisine göre hiçbir fark yok fakat arka tarafta makyaj aynaları, ayak koymak için dayanak, ön yolcu koltuğunu kontrol eden tuşlar, elektrikli perdelerin kontrolü, 3. bölgeli klima, koltuk ısıtma, daha geniş cam yüzeyleri ve daha yumuşak olan kafalıklar vardı. Kalite olarak standart 5 Serisine göre pek bir farklılık yok hatta aynı diyebiliriz. Diz mesafesi olarak kusursuz olsada baş mesafesi olarak ortalamalarda kalıyor. Kullandığımız araç en boş versiyondu bu yüzden arka koltuklar için sunulan multimedia sistemi maalesef yoktu fakat daha önce o sistemi arka koltuklarda kullandığım için yorumlayabilirim. Sistem ne iyi nede kötü çalışıyor, hızı orta seviyede olsada kullanışlılığı çok iyi. Konfor olarak üzerinde 18 jantlar ve Bridgestone RFT lastikler vardı. Açıkçası bu araçta en beğenmediğim şey konfor oldu. Gerçekten sert ayarlı bir araba. Bazı çukurlarda bam güm ettiği oluyor ve genellikle yoldaki bozuklukları içeriye yansıtmaktan çekinmiyor. Aynı durum 520d içinde geçerli diyebilirim. Rüzgar yalıtımı konusunda hoşuma gitti. Otoban sürüşlerinde pek fazla ses almıyorsunuz bida uzun yolda başınızın agrımayacagı anlamına geliyor. Yol tutuş olarak arkası oynak bunu size belirtmekten kaçınmıyor. 2.0 184hp gücündeki benzinli motor sayesinde yağmurlu zeminlerde arada patinaja düşebiliyor dikkatli olmak lazım. Motorun sesi ve karakteri güzel. Çevir çevirmeye istekli bir motor fakat yakıt tüketimi konusunda biraz müsrif. Şanzıman ZF8 ileri ve gayet başarılı çalışıyor. Fiyat olarak bilgi veremeyeceğim fakat malum siteden eğer varsa emsallerine bakabilirsiniz. Bu sabah bu araca binmeden önce 520Li ulkemize Borusan tarafindan getirilmedi diye biliyordum çünkü bu araç sadece Çin pazarına özel üretildi diye okumuştum. Son olarak kullandığımız araç 2013 modeldi ve en baz donanımdı (donanım olarak vakumlu kapı ve büyük ekran beklerdim). Sorularınız varsa bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.









 
Son düzenleme:
Efendim bugün yaklaşık 100km boyunca BMW 520Li modelini deneyimleme şansı buldum. İlk olarak iç mekandandan bahsedeyim. Ön tarafta normal 5 Serisine göre hiçbir fark yok fakat arka tarafta makyaj aynaları, ayak koymak için dayanak, ön yolcu koltuğunu kontrol eden tuşlar, elektrikli perdelerin kontrolü, 3. bölgeli klima, koltuk ısıtma, daha geniş cam yüzeyleri ve daha yumuşak olan kafalıklar vardı. Kalite olarak standart 5 Serisine göre pek bir farklılık yok hatta aynı diyebiliriz. Diz mesafesi olarak kusursuz olsada baş mesafesi olarak ortalamalarda kalıyor. Kullandığımız araç en boş versiyondu bu yüzden arka koltuklar için sunulan multimedia sistemi maalesef yoktu fakat daha önce o sistemi arka koltuklarda kullandığım için yorumlayabilirim. Sistem ne iyi nede kötü çalışıyor, hızı orta seviyede olsada kullanışlılığı çok iyi. Konfor olarak üzerinde 18 jantlar ve Bridgestone RFT lastikler vardı. Açıkçası bu araçta en beğenmediğim şey konfor oldu. Gerçekten sert ayarlı bir araba. Bazı çukurlarda bam güm ettiği oluyor ve genellikle yoldaki bozuklukları içeriye yansıtmaktan çekinmiyor. Aynı durum 520d içinde geçerli diyebilirim. Rüzgar yalıtımı konusunda hoşuma gitti. Otoban sürüşlerinde pek fazla ses almıyorsunuz bida uzun yolda başınızın agrımayacagı anlamına geliyor. Yol tutuş olarak arkası oynak bunu size belirtmekten kaçınmıyor. 2.0 184hp gücündeki benzinli motor sayesinde yağmurlu zeminlerde arada patinaja düşebiliyor dikkatli olmak lazım. Motorun sesi ve karakteri güzel. Çevir çevirmeye istekli bir motor fakat yakıt tüketimi konusunda biraz müsrif. Şanzıman ZF8 ileri ve gayet başarılı çalışıyor. Fiyat olarak bilgi veremeyeceğim fakat malum siteden eğer varsa emsallerine bakabilirsiniz. Bu sabah bu araca binmeden önce 520Li ulkemize Borusan tarafindan getirilmedi diye biliyordum çünkü bu araç sadece Çin pazarına özel üretildi diye okumuştum. Son olarak kullandığımız araç 2013 modeldi ve en baz donanımdı. Sorularınız varsa bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.
5.20i de keskin yol birlesimleri ve cukurlarinda pat kut edebiliyordu. Acikcasi bu segment bir aracta hic kabul edemedigim bir kusurdu.
 
Efendim bugün yaklaşık 100km boyunca BMW 520Li modelini deneyimleme şansı buldum. İlk olarak iç mekandandan bahsedeyim. Ön tarafta normal 5 Serisine göre hiçbir fark yok fakat arka tarafta makyaj aynaları, ayak koymak için dayanak, ön yolcu koltuğunu kontrol eden tuşlar, elektrikli perdelerin kontrolü, 3. bölgeli klima, koltuk ısıtma, daha geniş cam yüzeyleri ve daha yumuşak olan kafalıklar vardı. Kalite olarak standart 5 Serisine göre pek bir farklılık yok hatta aynı diyebiliriz. Diz mesafesi olarak kusursuz olsada baş mesafesi olarak ortalamalarda kalıyor. Kullandığımız araç en boş versiyondu bu yüzden arka koltuklar için sunulan multimedia sistemi maalesef yoktu fakat daha önce o sistemi arka koltuklarda kullandığım için yorumlayabilirim. Sistem ne iyi nede kötü çalışıyor, hızı orta seviyede olsada kullanışlılığı çok iyi. Konfor olarak üzerinde 18 jantlar ve Bridgestone RFT lastikler vardı. Açıkçası bu araçta en beğenmediğim şey konfor oldu. Gerçekten sert ayarlı bir araba. Bazı çukurlarda bam güm ettiği oluyor ve genellikle yoldaki bozuklukları içeriye yansıtmaktan çekinmiyor. Aynı durum 520d içinde geçerli diyebilirim. Rüzgar yalıtımı konusunda hoşuma gitti. Otoban sürüşlerinde pek fazla ses almıyorsunuz bida uzun yolda başınızın agrımayacagı anlamına geliyor. Yol tutuş olarak arkası oynak bunu size belirtmekten kaçınmıyor. 2.0 184hp gücündeki benzinli motor sayesinde yağmurlu zeminlerde arada patinaja düşebiliyor dikkatli olmak lazım. Motorun sesi ve karakteri güzel. Çevir çevirmeye istekli bir motor fakat yakıt tüketimi konusunda biraz müsrif. Şanzıman ZF8 ileri ve gayet başarılı çalışıyor. Fiyat olarak bilgi veremeyeceğim fakat malum siteden eğer varsa emsallerine bakabilirsiniz. Bu sabah bu araca binmeden önce 520Li ulkemize Borusan tarafindan getirilmedi diye biliyordum çünkü bu araç sadece Çin pazarına özel üretildi diye okumuştum. Son olarak kullandığımız araç 2013 modeldi ve en baz donanımdı (donanım olarak vakumlu kapı ve büyük ekran beklerdim). Sorularınız varsa bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.









Malum sitede 11 tane ilan var ve fiyatları 145 - 190 bin lira aralıgında
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...for-koltuk-tv-navi-vakum-bayi-427320370/detay
Örnek ilan
Büyük ekranlı ve arka koltukları multimedia sistemli
 
Son düzenleme:
Efendim bugün yaklaşık 100km boyunca BMW 520Li modelini deneyimleme şansı buldum. İlk olarak iç mekandandan bahsedeyim. Ön tarafta normal 5 Serisine göre hiçbir fark yok fakat arka tarafta makyaj aynaları, ayak koymak için dayanak, ön yolcu koltuğunu kontrol eden tuşlar, elektrikli perdelerin kontrolü, 3. bölgeli klima, koltuk ısıtma, daha geniş cam yüzeyleri ve daha yumuşak olan kafalıklar vardı. Kalite olarak standart 5 Serisine göre pek bir farklılık yok hatta aynı diyebiliriz. Diz mesafesi olarak kusursuz olsada baş mesafesi olarak ortalamalarda kalıyor. Kullandığımız araç en boş versiyondu bu yüzden arka koltuklar için sunulan multimedia sistemi maalesef yoktu fakat daha önce o sistemi arka koltuklarda kullandığım için yorumlayabilirim. Sistem ne iyi nede kötü çalışıyor, hızı orta seviyede olsada kullanışlılığı çok iyi. Konfor olarak üzerinde 18 jantlar ve Bridgestone RFT lastikler vardı. Açıkçası bu araçta en beğenmediğim şey konfor oldu. Gerçekten sert ayarlı bir araba. Bazı çukurlarda bam güm ettiği oluyor ve genellikle yoldaki bozuklukları içeriye yansıtmaktan çekinmiyor. Aynı durum 520d içinde geçerli diyebilirim. Rüzgar yalıtımı konusunda hoşuma gitti. Otoban sürüşlerinde pek fazla ses almıyorsunuz bida uzun yolda başınızın agrımayacagı anlamına geliyor. Yol tutuş olarak arkası oynak bunu size belirtmekten kaçınmıyor. 2.0 184hp gücündeki benzinli motor sayesinde yağmurlu zeminlerde arada patinaja düşebiliyor dikkatli olmak lazım. Motorun sesi ve karakteri güzel. Çevir çevirmeye istekli bir motor fakat yakıt tüketimi konusunda biraz müsrif. Şanzıman ZF8 ileri ve gayet başarılı çalışıyor. Fiyat olarak bilgi veremeyeceğim fakat malum siteden eğer varsa emsallerine bakabilirsiniz. Bu sabah bu araca binmeden önce 520Li ulkemize Borusan tarafindan getirilmedi diye biliyordum çünkü bu araç sadece Çin pazarına özel üretildi diye okumuştum. Son olarak kullandığımız araç 2013 modeldi ve en baz donanımdı (donanım olarak vakumlu kapı ve büyük ekran beklerdim). Sorularınız varsa bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.









Guzel bir inceleme olmus, tesekkurler. bu arada B sutunu uzerindeki havalandirma da guzel bir detay bence, atlamamak lazim :P
Bana bu arac kupon falan dusmus gibi geldi, boyle bir araci sadece daha uzun diz mesafesi icin tercih etmis olamaz kimse, bu kadar parayi veren mutlaka daha donanimli bir arac tercih etmeliydi diye dusunuyorum.
 
Guzel bir inceleme olmus, tesekkurler. bu arada B sutunu uzerindeki havalandirma da guzel bir detay bence, atlamamak lazim :p
Bana bu arac kupon falan dusmus gibi geldi, boyle bir araci sadece daha uzun diz mesafesi icin tercih etmis olamaz kimse, bu kadar parayi veren mutlaka daha donanimli bir arac tercih etmeliydi diye dusunuyorum.
Aynen öyle kupon düşmüş bir araç :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve saracer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...