Kardeş şimdi baktım da, 90k de sandık motor değişimi anormal kullanıma işarettir. İnsan gibi kullanılmamış bir dönemi var belli ki. Motoru zaten öldürmüş de, diğer aksamlarını ne kadar yorduğu soru işareti. Kaldı ki bolca boyalı parçası da zibidi gibi kullanıma işaret.
Bunlar benim kafamı ilk kurcalayan tarafları.
Ön kaput çizgisinde çok garip bir tutarsızlık var. Araba iyi tanıdığım bir model olmadığı için normal midir değil midir bilemiyorum o yüzden ezbere konuşamıyorum. Ama ön tamponda da arka tamponda da olması gerekenden fazla açıklık var gibime geliyor. Arabanın sağ tarafında boyalı parçalar işaretlenmiş ama sağdan hiç fotoğrafı yok. Onu da gidip yerinde iyice görmek gerekir. Kaporta hasarları sadece belirtildiği gibiyse sıkıntı yok ama öyleyse bile yukarıda bahsettiğim gibi hep kötü kullanıma işaret.
Arabanın üzerinde modifikasyonlar var. Birçoğu OEM olmakla birlikte diferansiyel modifikasyonu çok ciddi bir hadise. Başta bu olmak üzere tüm modifikasyonların nasıl uygulandığı önemli. Bu konuda da detaylı inceleme yapılması lazım almadan önce.
Yazdığım kafa kurcalayıcı şeyler hep arabanın yorulduğuna işaretler içeriyor. O yüzden komple detaylı bir ekspertize sokulması lazım. Çok fazla soru işareti barındıran bir araba. Ama eğer o ekspertizlerden ve modifikasyonları da içeren servis incelemelerinden sonuçlar temiz çıkarsa tabii ki alınası araba. Düz vites olması, janjanlı direksiyon filan hoş detaylar.