Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Düzenli bakımını yaparsan sıkıntı yaşamazsın. Zaten ikinci el VAG alırken muhakkak yetkili servislerde bakımları yapılmış olanı bulmak gerek yoksa iyi niyet garantisiysen falan faydalanamazsın.
Valla dsg bence de çok güzel bir şanzıman ama ikinci el almam hiçbir zaman. 50 bin km üstü hiç almam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ne dersiniz dostlar, alınır mı cidden? @berkertekin abi?
Kardeş şimdi baktım da, 90k de sandık motor değişimi anormal kullanıma işarettir. İnsan gibi kullanılmamış bir dönemi var belli ki. Motoru zaten öldürmüş de, diğer aksamlarını ne kadar yorduğu soru işareti. Kaldı ki bolca boyalı parçası da zibidi gibi kullanıma işaret. :) Bunlar benim kafamı ilk kurcalayan tarafları.
Ön kaput çizgisinde çok garip bir tutarsızlık var. Araba iyi tanıdığım bir model olmadığı için normal midir değil midir bilemiyorum o yüzden ezbere konuşamıyorum. Ama ön tamponda da arka tamponda da olması gerekenden fazla açıklık var gibime geliyor. Arabanın sağ tarafında boyalı parçalar işaretlenmiş ama sağdan hiç fotoğrafı yok. Onu da gidip yerinde iyice görmek gerekir. Kaporta hasarları sadece belirtildiği gibiyse sıkıntı yok ama öyleyse bile yukarıda bahsettiğim gibi hep kötü kullanıma işaret.
Arabanın üzerinde modifikasyonlar var. Birçoğu OEM olmakla birlikte diferansiyel modifikasyonu çok ciddi bir hadise. Başta bu olmak üzere tüm modifikasyonların nasıl uygulandığı önemli. Bu konuda da detaylı inceleme yapılması lazım almadan önce.

Yazdığım kafa kurcalayıcı şeyler hep arabanın yorulduğuna işaretler içeriyor. O yüzden komple detaylı bir ekspertize sokulması lazım. Çok fazla soru işareti barındıran bir araba. Ama eğer o ekspertizlerden ve modifikasyonları da içeren servis incelemelerinden sonuçlar temiz çıkarsa tabii ki alınası araba. Düz vites olması, janjanlı direksiyon filan hoş detaylar. :)
 
Kardeş şimdi baktım da, 90k de sandık motor değişimi anormal kullanıma işarettir. İnsan gibi kullanılmamış bir dönemi var belli ki. Motoru zaten öldürmüş de, diğer aksamlarını ne kadar yorduğu soru işareti. Kaldı ki bolca boyalı parçası da zibidi gibi kullanıma işaret. :) Bunlar benim kafamı ilk kurcalayan tarafları.
Ön kaput çizgisinde çok garip bir tutarsızlık var. Araba iyi tanıdığım bir model olmadığı için normal midir değil midir bilemiyorum o yüzden ezbere konuşamıyorum. Ama ön tamponda da arka tamponda da olması gerekenden fazla açıklık var gibime geliyor. Arabanın sağ tarafında boyalı parçalar işaretlenmiş ama sağdan hiç fotoğrafı yok. Onu da gidip yerinde iyice görmek gerekir. Kaporta hasarları sadece belirtildiği gibiyse sıkıntı yok ama öyleyse bile yukarıda bahsettiğim gibi hep kötü kullanıma işaret.
Arabanın üzerinde modifikasyonlar var. Birçoğu OEM olmakla birlikte diferansiyel modifikasyonu çok ciddi bir hadise. Başta bu olmak üzere tüm modifikasyonların nasıl uygulandığı önemli. Bu konuda da detaylı inceleme yapılması lazım almadan önce.

Yazdığım kafa kurcalayıcı şeyler hep arabanın yorulduğuna işaretler içeriyor. O yüzden komple detaylı bir ekspertize sokulması lazım. Çok fazla soru işareti barındıran bir araba. Ama eğer o ekspertizlerden ve modifikasyonları da içeren servis incelemelerinden sonuçlar temiz çıkarsa tabii ki alınası araba. Düz vites olması, janjanlı direksiyon filan hoş detaylar. :)
Abim eline koluna sağlık, Allah razı olsun valla baya baya aydınlandım. :D İnşallah önümüzdeki hafta aracı yerinde inceleyeceğim. Eğer maddi durum müsaitse de ekspertiz falan hallederim bir şekilde. Yordum seni kusura bakma. :)

Nasılsın abi?

@gtepro Ceyhun kardeşim, sana nasıl anlatsam şimdi bilemiyorum ki. Ya o ''çatat'' diye vites atmak bile ayrı bir keyif öyle diyeyim. :D Çok uzun yol yaparım, o yüzden manuel almak istiyorum, benim için hız sabitleyici yeterli o konuda. Bozulması konusu inan bana zerre umurumda değil. Bir hot-hatch alacağım, otomatik ya da düz vites fark etmez; eşşek gibi kullanırsam, sürekli kamçılarsam her araba bozulur. O yüzden cefası neyse çekeriz, öderiz bir şekilde bedelini. :D

Şanzımana lafım yok, ama manuel olsa ''ımmahh'' olur. :)
 
Ufak bir soru için yeni başlık açmak istemedim. Arabanın üstündeki plastik parçalara bir şey yapıştıracağınız zaman yüzeyi neyle temizliyorsunuz? Sabunlu su kullansam sıkıntı olur mu?
 
Abim eline koluna sağlık, Allah razı olsun valla baya baya aydınlandım. :D İnşallah önümüzdeki hafta aracı yerinde inceleyeceğim. Eğer maddi durum müsaitse de ekspertiz falan hallederim bir şekilde. Yordum seni kusura bakma. :)

Nasılsın abi?

@gtepro Ceyhun kardeşim, sana nasıl anlatsam şimdi bilemiyorum ki. Ya o ''çatat'' diye vites atmak bile ayrı bir keyif öyle diyeyim. :D Çok uzun yol yaparım, o yüzden manuel almak istiyorum, benim için hız sabitleyici yeterli o konuda. Bozulması konusu inan bana zerre umurumda değil. Bir hot-hatch alacağım, otomatik ya da düz vites fark etmez; eşşek gibi kullanırsam, sürekli kamçılarsam her araba bozulur. O yüzden cefası neyse çekeriz, öderiz bir şekilde bedelini. :D

Şanzımana lafım yok, ama manuel olsa ''ımmahh'' olur. :)
Yahu zorunda mıydım cevaplamaya niye kusura bakayım? Gönüllü cevapladım :D İyiyim be kardeş. Yavaş yavaş bütün sıkıntıları toparlama sürecindeyim. Bir yandan da kendimi tamamen işe yaramaz insan durumuna düşürmemeye çalışıyorum. Aldığım nefesin azıcık hakkını vermeye bakıyorum elime fırsat geçtikçe. :) Yuvarlanıp gidiyoruz... Sen de iyisindir umarım.

Bu arada tekrar belirteyim, ilandaki arabayı teknik uzmanlara iyice inceletmeden sakın alma. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...