Sjsjfjd sağda lpg var acaba ondan mı öyle la bi bakayım ona ben ama yamuk değil yaniPara çok olunca fazla mı koydurdun benzini naptın araba alışmamış
Sjsjfjd sağda lpg var acaba ondan mı öyle la bi bakayım ona ben ama yamuk değil yaniPara çok olunca fazla mı koydurdun benzini naptın araba alışmamış
Efficent dynamic olayı ise şu :Ters bir parabol hayal edin.Üniteyi 1kw güçlendirirken 1kw enerjiyi depo etmek için harcayacağın enerji 2-3 kw oluyor.Chr(1300 kg hibriti) ve Prius(1500 kg hibriti) durdururken kazanılan elektrik enerjisi ve rolanti 1.8 motordan çekilen elektrik enerjisini en uygun boyutlarda elektrik ünitesine yerleştirmek zorundalar.Büyük ünite koyarsa eğer hem dolduramazsın hem de doldururken fazla enerji harcarsın gene yakıt artar.Bu yüzden en verimli olabilcek elektrik ünitesi bu chr ve priusa.
Gelelim diğer konuya hibrit seçenekleri : Hibrit sadece ekonomi olsun diye değil hiçbir içten yanmalı motorun veremeyeceği atiklikte yüksek tork oranları veriyor.Yakıt tasarrufu yerine performans için de hibritler mantıklı bir hal alıyor. i8,nsx,lexus sport modelleri hemen aklıma gelenler
Eyvallah panpa öyle yapacağım gibi duruyor@mustafa.e knk eğer alacaksan ssd al demiler zaten ama kurgu falanda yapacaksan hdd alman ek olarak iyi olur depolama için ben taktırdım programlarda donma kasma yaşamıyorum hiç
Ulan bi de bunlar çıktı başımıza. Atecada da adam 140bin lira fiyat yazan donanım listesini koymuş fotoğraflara araba 10bin kmde fiyat 145 yazmış el insaf yaMalum sitede 15 tane kodiaq ilani var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-1.4-tsi-dsg-mukemmel-bir-suv-447715793/detay bide 14k fazla para yazmış yine iş başındalar.
Yakın bir tanıdığımızda Yaris hibrit var şehir içi 4.5 5 şehir dışı 4.5 yaktığını söylüyor bence gayet makul. Ha aynı değerlerde daha güçlü motorlar elbet vardır ama yerinde kullanımca gerçekten az yakıyor.Konu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
+Çevreyi daha az kirletiyorKonu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
Yaris hybrid bilmem biz chr konuşuyordukYakın bir tanıdığımızda Yaris hibrit var şehir içi 4.5 5 şehir dışı 4.5 yaktığını söylüyor bence gayet makul. Ha aynı değerlerde daha güçlü motorlar elbet vardır ama yerinde kullanımca gerçekten az yakıyor.
Ha genel hybrid ler için konuştunuz sandım.Yaris hybrid bilmem biz chr konuşuyorduk
Yariste 1.5 atkinson motor ve aynı elektrik ünite varYaris hybrid bilmem biz chr konuşuyorduk
Genel hibrit konuşuyorum kardeşim Teknolojisiyle baya bi içli dışlı oldum son aylardaHa genel hybrid ler için konuştunuz sandım.
Ben seviyorum hibrit bir ara babam kiralamış Yaris bayağı sevmişti hem sessiz oluyor hem de az yakıyor diye.Genel hibrit konuşuyorum kardeşim Teknolojisiyle baya bi içli dışlı oldum son aylarda
Yukarı da 3 kullanıcı da 7-8 demiş artık bilemeyeceğim dediğim gibi bende 1.6 t insignia ile 6lt ile geziyorum.+7-8 yaktığı yok.Prius 1500 kg lık aracın ş içi tük ort:4,5 ş dışı 4,9. Chr 1300 kg ş içi 3,5 ş dışı 4.4.
+ mesut abi denen biri 4.1 yaktım diyor, sinan abi 4.4 , carviser 5.8 , carbuyer 4.4 ,doğan kabak 5.8 yaktık ama 1 litre kesin düşürürüz dikkat etsek dedi.
ch-r 5 lt lerde geziyor bizim test ettiğimizde o şekilde bir veri almışştıkKonu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
Bende bu arkadaşın yorumuna göre yaptımch-r 5 lt lerde geziyor bizim test ettiğimizde o şekilde bir veri almışştık
1.8 hybritini gozüme kestirmiştim fakat 8 litre yakıyor diyorlar o zamanda hyritin bir anlamı kalmıyor o yüzden daha kalıplı araçlara yöneliyor insan biraz jeep gibi hissettirsin istiyor insan
Valla kardeşim mersinde fazla bulamadım fakat 3 kişiyi sapık gibi yolda durdurup sordum orta yaşta bayana ortalamaniz kac dedim 7.7 yazıyor dedi yaşli bir amcayı otoparkta yakaladim benim değil oğlumun ben anlamam sen bak istersen dedi 7.5di birde ünide yakaladım genc bir arkadaştı 8.4 dedi
valla ilginç nasıl bir kullanımla o tüketimi elde etti bilemiyorumBende bu arkadaşın yorumuna göre yaptım
Her an tapagaz gitmediğimize göre ve genelimizin hayatının çoğunluğu ş içinde geçtiğine göre hibrit teknolojisi reklamdan fazlası.Amerikada'ki duruma binaen dediğin gibi düşük emisyon bol beygir ve tork da sağlıyor(Bizim şartlarımız farklı maalesef).Ama gerçekten bugünden önce 4 aydır hiçbir platformda 8 lt lerde gezen bir chr kullanıcısına denk gelmedim.Yukarı da 3 kullanıcı da 7-8 demiş artık bilemeyeceğim dediğim gibi bende 1.6 t insignia ile 6lt ile geziyorum.
Son sürat denemesinde bende bahse girerim 10-11 ortalama tutturulur
Şehir içi sıkışık trafikte elektrikli motorun şarjı olduğu sürece zaten sıkıntı olmaz. Daha temiz olduğuna şüphem yok. Amerika durum ne bilmiyorum çünkü adamlar 200 bglik hybrid camryler alabiliyor ve vergileri de arabanın emisyonuna göre durum böyle olunca az vergi vermek için güçlü hybrid doğal olarak tercih edilir.
Hayır tüketir daha araba 100 km dir alırsın 170 180 gidersin ecu su 8-9 gösterir de 2000 km falan ortalaması 8 çıkması acayip şaşırtır benivalla ilginç nasıl bir kullanımla o tüketimi elde etti bilemiyorum
Bak adamlık böyle oluyor işte. Çağatay Akman bunun gibi bir aciklama yerine orda burda sacma sapan gareketlerde bulundu ondan sonra niye Çağatay Akman'ı sevmiyorsun diyorlar yav.Telifle ilgili açıklama gelmiş