Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Efficent dynamic olayı ise şu :Ters bir parabol hayal edin.Üniteyi 1kw güçlendirirken 1kw enerjiyi depo etmek için harcayacağın enerji 2-3 kw oluyor.Chr(1300 kg hibriti) ve Prius(1500 kg hibriti) durdururken kazanılan elektrik enerjisi ve rolanti 1.8 motordan çekilen elektrik enerjisini en uygun boyutlarda elektrik ünitesine yerleştirmek zorundalar.Büyük ünite koyarsa eğer hem dolduramazsın hem de doldururken fazla enerji harcarsın gene yakıt artar.Bu yüzden en verimli olabilcek elektrik ünitesi bu chr ve priusa.
Gelelim diğer konuya hibrit seçenekleri : Hibrit sadece ekonomi olsun diye değil hiçbir içten yanmalı motorun veremeyeceği atiklikte yüksek tork oranları veriyor.Yakıt tasarrufu yerine performans için de hibritler mantıklı bir hal alıyor. i8,nsx,lexus sport modelleri hemen aklıma gelenler

Konu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
 
@mustafa.e knk eğer alacaksan ssd al demiler zaten ama kurgu falanda yapacaksan hdd alman ek olarak iyi olur depolama için ben taktırdım programlarda donma kasma yaşamıyorum hiç
Eyvallah panpa öyle yapacağım gibi duruyor :)

Malum sitede 15 tane kodiaq ilani var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-1.4-tsi-dsg-mukemmel-bir-suv-447715793/detay bide 14k fazla para yazmış yine iş başındalar.
Ulan bi de bunlar çıktı başımıza. Atecada da adam 140bin lira fiyat yazan donanım listesini koymuş fotoğraflara araba 10bin kmde fiyat 145 yazmış el insaf ya
 
Konu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
Yakın bir tanıdığımızda Yaris hibrit var şehir içi 4.5 5 şehir dışı 4.5 yaktığını söylüyor bence gayet makul. Ha aynı değerlerde daha güçlü motorlar elbet vardır ama yerinde kullanımca gerçekten az yakıyor.
 
Konu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
+Çevreyi daha az kirletiyor
+Şehir içinde %40 yakıt tasarrufu yapıyor
+Son sürat denemesi yapmazsan 8 litre göremezsin.O arabanın günahı test sürüşü şartlarında 6 yı ancak görürsün
+Amerikada her üç toyotadan biri hibrit(reklamdan fazlası olduğunu gösteriyor)
+7-8 yaktığı yok.Prius 1500 kg lık aracın ş içi tük ort:4,5 ş dışı 4,9. Chr 1300 kg ş içi 3,5 ş dışı 4.4.
+ mesut abi denen biri 4.1 yaktım diyor, sinan abi 4.4 , carviser 5.8 , carbuyer 4.4 ,doğan kabak 5.8 yaktık ama 1 litre kesin düşürürüz dikkat etsek dedi.
 
+7-8 yaktığı yok.Prius 1500 kg lık aracın ş içi tük ort:4,5 ş dışı 4,9. Chr 1300 kg ş içi 3,5 ş dışı 4.4.
+ mesut abi denen biri 4.1 yaktım diyor, sinan abi 4.4 , carviser 5.8 , carbuyer 4.4 ,doğan kabak 5.8 yaktık ama 1 litre kesin düşürürüz dikkat etsek dedi.
Yukarı da 3 kullanıcı da 7-8 demiş artık bilemeyeceğim dediğim gibi bende 1.6 t insignia ile 6lt ile geziyorum.
Son sürat denemesinde bende bahse girerim 10-11 ortalama tutturulur
Şehir içi sıkışık trafikte elektrikli motorun şarjı olduğu sürece zaten sıkıntı olmaz. Daha temiz olduğuna şüphem yok. Amerika durum ne bilmiyorum çünkü adamlar 200 bglik hybrid camryler alabiliyor ve vergileri de arabanın emisyonuna göre durum böyle olunca az vergi vermek için güçlü hybrid doğal olarak tercih edilir.
 
Konu dağılmasın diye buraya taşıdım. Şimdi dediğin gibi performans modelleri içinde kullanılıyor ama chr amacı performanstan çok ekonomi ve çevre temizliği. Çevreyi daha az kirletiyordur ona bir şey diyemem ama benim için bu hybrid teknolojisi reklamdan öteye gidemiyor çünkü dediğin anlık güç dışında bir artısı yok ve çokta ekonomik gözükmüyor 7-8 lt değerler bunun göstergesi. Başka ülkelerde var mı bilmiyorum ama 1.2t ile hybrid birleştirse bide üstüne elektrikli motoru durağan halde şehir elektriği ile bizde şarj edebilsek bence hybrid teknolojisini en verimli şekilde kullanabiliriz.
ch-r 5 lt lerde geziyor bizim test ettiğimizde o şekilde bir veri almışştık
 
ch-r 5 lt lerde geziyor bizim test ettiğimizde o şekilde bir veri almışştık
Bende bu arkadaşın yorumuna göre yaptım :)

1.8 hybritini gozüme kestirmiştim fakat 8 litre yakıyor diyorlar o zamanda hyritin bir anlamı kalmıyor o yüzden daha kalıplı araçlara yöneliyor insan biraz jeep gibi hissettirsin istiyor insan
Valla kardeşim mersinde fazla bulamadım fakat 3 kişiyi sapık gibi yolda durdurup sordum orta yaşta bayana ortalamaniz kac dedim 7.7 yazıyor dedi yaşli bir amcayı otoparkta yakaladim benim değil oğlumun ben anlamam sen bak istersen dedi 7.5di birde ünide yakaladım genc bir arkadaştı 8.4 dedi
 
Yukarı da 3 kullanıcı da 7-8 demiş artık bilemeyeceğim dediğim gibi bende 1.6 t insignia ile 6lt ile geziyorum.
Son sürat denemesinde bende bahse girerim 10-11 ortalama tutturulur
Şehir içi sıkışık trafikte elektrikli motorun şarjı olduğu sürece zaten sıkıntı olmaz. Daha temiz olduğuna şüphem yok. Amerika durum ne bilmiyorum çünkü adamlar 200 bglik hybrid camryler alabiliyor ve vergileri de arabanın emisyonuna göre durum böyle olunca az vergi vermek için güçlü hybrid doğal olarak tercih edilir.
Her an tapagaz gitmediğimize göre ve genelimizin hayatının çoğunluğu ş içinde geçtiğine göre hibrit teknolojisi reklamdan fazlası.Amerikada'ki duruma binaen dediğin gibi düşük emisyon bol beygir ve tork da sağlıyor(Bizim şartlarımız farklı maalesef).Ama gerçekten bugünden önce 4 aydır hiçbir platformda 8 lt lerde gezen bir chr kullanıcısına denk gelmedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...