Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Daha önce paylaştığım Fiesta süspansiyonu ile ilgili mevzu yılan hikayesine döndü. Neyse, düzeltmek gerekirse torsiyon benzeri bir sistem var fakat değişik ve torsiyona göre geliştirilmiş bir sistem bu. Sanırım bu sistemi Ford ilk kez kullanacak. Açıklama şu şekilde;

Önde her iki modelde de bağımsız McPherson kollar mevcut.
Arkada Mk6 ile pivot açılı burulma kollu arka süspansiyon sunulurken, Mk7’de bunun biraz daha gelişmiş versiyonu olan toe açı düzelticili burulma kollu arka süspansiyon mevcut.

Ford yeni sistem hakkında detaylı bilgi vermiyor fakat araştırmalarım doğrultusunda şöyle özet yapabilirim; konfor ve dinamiklik açısından klasik torsiyon ve tam bağımsızın ortasında, tam bağımsız kadar stabil ve klasik torsiyondan birazcık daha ağır ve pahalı. Eylül ayında Yeni Fiesta’yı denedikten sonra bu konuda ne kadar gelişme olmuş göreceğiz. Şimdiden sınıflandırmamakta yarar var.

Kaynak; https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...