Bunlar hep Fast and Furious izlemekten dolayı..
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet...rucu-beklemekten-sikilinca--xfKF1xJh7uAr.html
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet...rucu-beklemekten-sikilinca--xfKF1xJh7uAr.html
Sıkılıyorum. Kenarda az buçuk bişey var direksiyon al diye dürtüyor zor duruyorum.Naıl gidiyor ahali
sessiz sakin buralar
Ben de yemegin pişmesini bekliyorumSıkılıyorum. Kenarda az buçuk bişey var direksiyon al diye dürtüyor zor duruyorum.
Son hava bükücü
Focusa ön takımdan değişiklik öneririm abi.Arkası konforlu ve iyi tutuyor bence.Ön takım ise kafadan kayma ve daha konforsuzFocus'a yapmayı düşünüyorum ama sertleşip de amortisör daha da vuruntu yapar mı acaba diye korkmuyor değilim.
Direkt mi 6 alacak olsaydım op5 ile karşılaştırırdım muhakkak ama 2-2500 lira seviyesine çıkmak istemiyorum açıkçası kardeşim.
Hangi iş hocam saatte mi multimedyada mı :dd
Bu işte emeği geçeğin herkesin ..
Saat güzelmiş en az 200 lt benzin eder
Bu işte emeği geçeğin herkesin ..
Konfor olarak derin ve keskinlerde pat küt etmemesi için amortisör değişimi yapmak lazım ama bunun için ciddi araştırma yapmak gerekli ki öyle bir uygulama ile uğraşmam açıkçası. Focus'un pat küt ettiği yegane bütün yollarda f10 5 serisi de çatır çatır pat küt ediyor. O yüzden bu konuda focus'a kızmıyorum.Focusa ön takımdan değişiklik öneririm abi.Arkası konforlu ve iyi tutuyor bence.Ön takım ise kafadan kayma ve daha konforsuz
Saat ne ka güzel bunu kullanan adama benzin koymaz .
Bu işte emeği geçeğin herkesin ..
Hangi iş hocam saatte mi multimedyada mı :dd
Saat ne ka güzel bunu kullanan adama benzin koymaz .
ulan ya beyler ana tema benzin fiyatıydı.. Saatin a.. size bişi olmasınSaat güzelmiş en az 200 lt benzin eder
Primacy 3 ten o zaman.Benim kullandığımda kafayı sokmak için az kalsın el frenine gidiyordu elim öyle diyeyim abiKonfor olarak derin ve keskinlerde pat küt etmemesi için amortisör değişimi yapmak lazım ama bunun için ciddi araştırma yapmak gerekli ki öyle bir uygulama ile uğraşmam açıkçası. Focus'un pat küt ettiği yegane bütün yollarda f10 5 serisi de çatır çatır pat küt ediyor. O yüzden bu konuda focus'a kızmıyorum.
Kafadan kaymaya gelince ortalama veya iyi bir lastikle focus'u kafadan koparmak için arabayla büyük uğraşmak gerekiyor. Tvc sayesinde bazen istesen de kafadan koparamıyorsun. Zaten focus'un en iyi olduğu yanlardan biri viraj içine sürekli kafasını sokmaya çalışıyor olması.
Ben primacy 3 kullanirken kafadan kaymayi gectim butun olarak komple atmaya basliyordu. Boyle far gormus tavsan gibi kalakaliyordum araca hic bir mudahale edemiyordum. Primacy 3 ile her yerden kayiyor. Petlas kis lastigi ile kafadan kaymaya cok direncli oldugunu fark etmistim ki pc5 takinca tam anladim. Dedigim gibi ortalama ya da iyi bir lastikle cok ustune cikmak gerekiyor.Primacy 3 ten o zaman.Benim kullandığımda kafayı sokmak için az kalsın el frenine gidiyordu elim öyle diyeyim abi
Reis bi tur versene düğünde takamulan ya beyler ana tema benzin fiyatıydı.. Saatin a.. size bişi olmasın
O saati sat araba al
Bu işte emeği geçeğin herkesin ..