MANZARAA... Öyle göl, deniz, dağ manzarası da değil. Bütün manzara bizim adam boyu ot bitmiş bahçeEn azından 4 tane demir direk çakıp üzerini levhayla ya da sacla örtüp bir yer yapabilirsin. Yapamaz mısın, o da mı olmuyor ?
MANZARAA... Öyle göl, deniz, dağ manzarası da değil. Bütün manzara bizim adam boyu ot bitmiş bahçeEn azından 4 tane demir direk çakıp üzerini levhayla ya da sacla örtüp bir yer yapabilirsin. Yapamaz mısın, o da mı olmuyor ?
Vallahi çok sıkıntılı. Ben otopark konusunda acayip takık biri olduğum için ne yapar eder oraya en azından üstü kapalı bir yapı yaparım Süleyman o kadarını hak ediyor en azından hocamMANZARAA... Öyle göl, deniz, dağ manzarası da değil. Bütün manzara bizim adam boyu ot bitmiş bahçe
Şerefsiz kargaların bile dibindeki ağaçtan ceviz koparıp arabanın üstüne attıkları oluyor. Onu geçtim, arabayı yeni yıkıyorum, kurumadan böcekler pisliyor sarı sarı. Cinnet... Kışın sadece üzeri örtülü bile olsa kırağı yapmayacak. Misss...Vallahi çok sıkıntılı. Ben otopark konusunda acayip takık biri olduğum için ne yapar eder oraya en azından üstü kapalı bir yapı yaparım Süleyman o kadarını hak ediyor en azından hocam
Yapılır yapılır, 5 litrelik su bidonuna beton dökersin ağzına da demir çubuğu geçirirsin, plastiği yırtar kalıptan çıkarır zemine de az bir betonu döker üzerine de kalıbı oturtursun olur biter ayaklar sağlam Direkleri de eğilip bükülmesi zor demirden yaparsın, üzerine koyduğun levhaları da matkapla delip demire monte edersin mis gibi olur. Süleyman's new homeŞerefsiz kargaların bile dibindeki ağaçtan ceviz koparıp arabanın üstüne attıkları oluyor. Onu geçtim, arabayı yeni yıkıyorum, kurumadan böcekler pisliyor sarı sarı. Cinnet... Kışın sadece üzeri örtülü bile olsa kırağı yapmayacak. Misss...
Yalnız bir de şöyle bir durum var. Buralarda bazen bir fırtına kopar, çatılar antenler uçar, bacalar yıkılır. Öyle basit bir 4direk-1levha kurtarmaz. Betona gömüp destekli yapmak ve rüzgardan etkilenmeyecek gibi kapatmak şart. Yoksa duman eder Süleyman'ı
Ne yaptıysak olmadı, bu gece de yenildik. Daha çok denedik, daha çok yenildik. Nova3'e düştük, yılmadık. Hiç huyum değil, bütün akşam ilk 2'de oldum, yine yenildik. İnat ettik, şansımızı çevireceğiz dedik, iyice ağz...
Ekli dosyayı görüntüle 8952
sorma müdürüm içimizden geçtiler gittilersjdfşlsakgs. Takımımızın en zayıf halkasıyım, karşı takım hack diye report etti xD 5 kişi anıra anıra güldük. Sonra 3-4 kişi üstüme üstüme çalıştı oyun boyunca, sonuç bu olduGünaydın herkese huzurlu sabahlar, keyifli bi haftasonu diliyorum
Biraz geç gördüm yazıyı o yüzden cevap geç oldu Hocam siz aracın maksimum yük taşıma kapasitesinin üzerine çıkmışsınız. Büyük ihtimal yüklü halde aracın ağırlığı 1800 kg'ın da üzerine çıkmış gibi görünüyor. Öyle olunca focus'un amortisörler her yerde dip yapar pat küt eder. Zaten çalışma aralığı pek geniş değil, ağırlık binip iyice dipleyince iyice kısalıran itibari ile 12 günlük focusla ucundan Akdeniz dahil ege turumu bitirdim 2.5k km yaptım 3.5 depo yakmışım genel ortalamam 5.2 arabada 4 tane oversize insan ve 5 büyük bavul vardı, araba ile son izlenimim çok ama çok dar klostrofobik resmen, malzeme kalitesi ise gayet yeterli yol tutuş konforu da, fakat gelelim yol sesi ve süspansiyon sesine araba bariz yalıtım zayıf ve süspansiyon aşırı sesli çalışıyordu, hele ki şehir içinde sert darbelerde pata küte ses geliyordu. motor 95 bg lik 6 ileri oranlı şanzumanlı 1.6 tdci ünite vardı ve birçok kez yetersiz geldi fakat bunda motorun değil şanzımanın kusuru var resmen motor gücünü yola aktaramadı defalarca 6 dan direkt olarak 4-3 şeklinde vites değiştirdim benim boyumdan kaynaklı olabilir (193 cm 165kg ) hiç bir zaman net sürüş pozisyonumu bulamadım eğer hız sabitleme olmasaydı bu kadar yol yapamazdım 10 dk gaz pedalını kullandıktan sonra dehşet bacağım ve bileğim ağrımaya başlıyordu sürüş pozisyonu nedeniyle, iç mekanda ise her şey yerli yerinde ve akıllıca tasarlanmıştı ilk ford'um olmasına rağmen hiç yadırgamadım kol dayama da yükseklik ayarı olmasını isterdim. son olarak focusu sw olarak almayı babam ciddi anlamda düşünüyor fakat benim kendi kanaatim yeni arabalar bana göre kesinlikle değil yarın sabah olunca kendi 2001 model arabamı kullanmak için can atıyorum resmen. Focusu almayı düşünen varsa düşünmesin hemen bir bayiye gitsin bence gayet yeterli ve makul bir araç, soru sormak isteyen varsa seve seve cevaplarım (not: yarında sıfır km bir egea 1.3 teslim alıyoruz inşallah fotoları akşama burada olur )
Çok iyi değer bence. Yalnız bu zamanlarda deniz hamam gibi oluyo tavsiye etmem. Adanaya son gittiğimde (yol üstü kalmalık) yaşam baya aktifti akşam yaşamı vakit geçirmelik kafeler vs vs. tavsiye ederim.Bu arada sabah hesap yaptım 21 kuruşa güneydoğuya gelmişim.Klima açık + 5 erkek ve full valiz.Bence iyi değer silifkeden sonra adanaya kadar nemden dolayı silecekleri çalıştırarak geldim.%100 nem falan vardı yani.Bu nemli hava olmasaydı 20 kuruş da yakabilirdim
Şuan antakyadayım.Arsuzda denize girdim bir daha kimse beni o denize sokamaz.Sidik gibi ya dışarısı daha serin.Bence de güzel değer yine üzmedi corolla beni ama buradan aldığım yakıt ve nem rezalet.Burdan 2.el alınmaz bence hem sıcak bıyayı yakıyor hem yakıt kötü hem nem motora ekstra yük bindiriyorÇok iyi değer bence. Yalnız bu zamanlarda deniz hamam gibi oluyo tavsiye etmem. Adanaya son gittiğimde (yol üstü kalmalık) yaşam baya aktifti akşam yaşamı vakit geçirmelik kafeler vs vs. tavsiye ederim.
Parçaların fiyatı iyi.Salıncağa aksa filan da baksınlar ama sorun çıkartabilir.Kaporta boya anlamam da lastik pahalı tofaşa 200 tlEkli dosyayı görüntüle 8953
Dostlar bi arkadaşım tofaşla refüje çıkmış refüjdeki ağacı falan devirmiş. Sanayide yukarıdaki gibi bir fiyat çıkarmışlar sizce nasıl?
Lastik banada pahalı gibi geldi de neyse bakıcaz artıkParçaların fiyatı iyi.Salıncağa aksa filan da baksınlar ama sorun çıkartabilir.Kaporta boya anlamam da lastik pahalı tofaşa 200 tl
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bu pat küt sesleri arabada tek ben varkende oluyordu o dikkatimi cekti zaten, fakat o 95 lik eskiden 5 ileriymiş sanırım keşke öyle kalsaymış 5 ileri olsa bu kadar sorun olmazdıBiraz geç gördüm yazıyı o yüzden cevap geç oldu Hocam siz aracın maksimum yük taşıma kapasitesinin üzerine çıkmışsınız. Büyük ihtimal yüklü halde aracın ağırlığı 1800 kg'ın da üzerine çıkmış gibi görünüyor. Öyle olunca focus'un amortisörler her yerde dip yapar pat küt eder. Zaten çalışma aralığı pek geniş değil, ağırlık binip iyice dipleyince iyice kısalır
Sürüş pozisyonu olarak ise söylediğim gibi boy ortalaması maksimum 1.80 olacak o aracı kullanan ve yolculuk eden kişilerin. Onun yukarısında araç içinde rahat edilemez.
Sürüşe gelirsek, 95'lik motor yetersiz o kasa için ki siz aracı bayağı yüklediğinizden dolayı imkanı yok o motor güldürmez. Ben 115'lik 6 ileri versiyonunu kullanıyorum 6.vites dahil çoğu viteste rahatça toparlayıp gidebiliyor. Ama 95'lik kasaların performansı konusunda çokça şikayet okumuştum focus forumlarında. Millet bayağı dertliydi
Çukurlara dikkatli girmek gerekiyor, hele keskin veya derinse iyice yavaşlamak lazım. Ben genelde kaçmak için büyük özen gösterdiğimden dolayı pek fazla duymuyorum. Ama kaçamadığım yerlerde bir anda diplendiği oluyor 6 ileri olması yakıt ekonomisi için, 5 ileri araçlar bariz daha fazla tüketiyor özellikle otoban süratlerinde. 5 ileri olsa bu tüketimi elde edemezdiniz. Focus'un sorunu 95'lik ünitenin o kasaya az gelişi. Çünkü 6 ileri 115 ve 120'lik dizellerde hiç problem yok. En çok şikayet 95'liklerden geliyor ki 95'lik motor ancak b segmente gider benim gözümde.bu pat küt sesleri arabada tek ben varkende oluyordu o dikkatimi cekti zaten, fakat o 95 lik eskiden 5 ileriymiş sanırım keşke öyle kalsaymış 5 ileri olsa bu kadar sorun olmazdı