Harbiden he sahilde çekmiş bildiğin Sanırım elinde bunlar vardı, sonradan da Denizli'ye gitmiş
araba da pahalı yalnız, bu araba bu fiyataysa ben 35 çekerim
Harbiden he sahilde çekmiş bildiğin Sanırım elinde bunlar vardı, sonradan da Denizli'ye gitmiş
Emanet arabayı kiralama keyfi diyorsun.İlginç adamsın vallahi
Su herif ruzgar nereye eserse oraya gittiginden izleyesim gelmedi. Bak gordum sinirlendim gene insanda azicik dirayet olur para icin neyseizlemek isteyenler için
Fatih Altayli'yi Asena'ya benzeten bir ben miyim ?izlemek isteyenler için
Hooaaayydaaaaa (Rasim Ozan Kütahyalı sesiyle)Fatih Altayli'yi Asena'ya benzeten bir ben miyim ?
Apachi Edition hemde...Elimin altinda pejo 306 var. Kendi uslubum ile test etmemi istermisiniz..
Ekli dosyayı görüntüle 9009
Ben eskiden bu tür siz puta tapiyorsunuz deyip ataturk heykellerine saldiranlarada kizardim.artik bahsettigin gibi abi tv de orada burda ataturk e agzina geleni soyleyen var. Acikcasi bunlar beni cok cok mutlu ediyor. Icimden diyorumki oh be atam yattigi yerden bunca zaman sonra bile su herifleri sinir edebiliyorsa sukurler olsun umit var diyorum.Atatürk ve silah arkadaşları olmasaydı soyumuz, babamız belli olmayacaktı mevzusuna vahim bir örnek daha.. Televizyonlarda, sosyal medyalarda ister siyasi olsun ister normal vatandaş, çıkıp da 30 Ağustos'a ve Atatürk'e sallıyor ya, hani itibarsızlaştırmaya çalışıp değersiz gibi göstermeye çalışıyor ya, işte bu yaşanmış hikayede anlatılan Yunan şerefsizlerinden hiç bir farkı yok bu insanların.. Açık ve net söylüyorum; bu ülkenin değerine dil uzatanlar en önde giden vatan hainidir. Biz vatan haini olduklarını gayet iyi biliyoruz da bilmeyenler de görür inşaallah.
Muhakkak okuyun;
http://www.sozcu.com.tr/2017/yazarlar/yilmaz-ozdil/30-agustos-5-1994351/
Put diyenlere aldırma, onlar putun ne anlama geldiğini bile bilmiyorlar. Atatürk dini bir simge değil ki heykeline put densin. O yüzden onlar başkasının ağzından konuşan en hafif tabirle mal kişiler.Ben eskiden bu tür siz puta tapiyorsunuz deyip ataturk heykellerine saldiranlarada kizardim.artik bahsettigin gibi abi tv de orada burda ataturk e agzina geleni soyleyen var. Acikcasi bunlar beni cok cok mutlu ediyor. Icimden diyorumki oh be atam yattigi yerden bunca zaman sonra bile su herifleri sinir edebiliyorsa sukurler olsun umit var diyorum.
Ben hala unutmadim hava sartlari ve ohal denilip iptal edilen torenlerden sonra gule oynaya toren yapip kopru acanlari. Allah buyuk inanan vardir inanmayan vardir beni alakadar etmez ama ilahi adeletin gucune inanin.gun gelecek iphone la siz cikin ben evimdeyim diye baslayan destanlar yerine atamizin en onde cani pahasina savastigi destanlarin onemini halk gorecek tekrardan bu millet gorecek dogruyu yanlisi insallah.
Çok doğru tespitler yapmışsın abi ellerine sağlık . Bizde araç sert karakterli olduğu için DCC opsiyonunu aldık ve araba bir nebze daha konforlu oldu ama hala bulutların üstünde hissettiremiyor. Yalıtım konusunda kaliteli asfaltta yol sesi az geliyor ama mıcır asfalt gibi zeminlerde ses yer yer rahatsız olabiliyor. Rüzgar yalıtımı içinse ses yalıtımlı cam opsiyonunu aldık ve bariz daha sessiz bir kabin ile karşılaştık. Bu opsiyonlarla birlikte Passat ideal bir D Segmenti araç oluyor ama bu opsiyonlar olmassa biraz sert olabiliyor.Bugün arkadaşın B8 2.0 tdi 150 hp'lik Highline Passat'ının bayağı suyunu çıkardık diyebilirim. Şirket aracıymış henüz 615 km'deydi. Otopark'ın testindeki kombinasyonlar vardı sanırım. Sunroof, navigasyonlu geniş ekranlı dokunmatik, hayalet ekran falan vardı opsiyon olarak. Lastikler de 18 inçlik sportcontact 5'di. Paragraflar halinde aklımda kalanları ve dikkatimi çekenleri söylemeye çalışayım;
Aracın iç mekanı malzeme kalitesi ve işçilik olarak güzeldi. Beyaz koltuk ve beyaz döşeme vardı fakat kesinlikle beyaz almam. Koltukların ve kapı tutamaçlarının beyaz renkte malzemesi güzel ama konsolun alt taraflarına doğru beyaz malzemenin sert plastikten kaynaklı görüntüsü en azından koltuklar ve kapı içi, tutamaçları kadar kaliteli hissettirmiyordu. Koyu renk almak benim açımdan kaçınılmaz.
Araçtaki navigasyonlu geniş multimedya ekranı + hayalet gösterge sanırım tek opsiyon paketinde geliyor. Kaç paraysa çekinmeyin verin ve alın. Kusursuz ve mükemmel diyebilirim. Aracı komple değiştiriyor, bambaşka bir hava katıyor. Bu kaç paraysa düşünmeden verilir. Zaten bu iki opsiyon insanı sürekli kendisiyle oynamaya, kurcalamaya ve dönüp dönüp bakmaya teşvik ediyor.
18'lik jantların ve sportcontact 5'lerin de etkisiyle araçta lastik sesi duyuluyor. 100 kmh'nin altındaki hızlarda da duyuluyor. Çok rahatsız ediyor mu ? Hayır. Oturup sese takılmıyorsun ama bir çıt daha iyi olmasını bekliyorsun. Sonra jant lastik kombinasyonu düşünülünce kendince bunu geçiştiriyorsun. Rüzgar gürültüsü olarak 130-140'dan sonra dikiz aynalarının olduğu yerden bir gürültü gelmeye başlıyor. Bu zaten bilinen bir şeydi sanırım. Motor yalıtımına bayıldım. Özellikle 2.0 dizel bir araç olmasına rağmen boşta rölantide çalışırken sıfır sarsıntı var. Dizeller genelde boşta çalışırken sarsar ama bunda kesinlikle yoktu. Üstelik gayet sessiz çalışıyor. Gazlamaya başlayınca ses geliyor ama kesinlikle rahatsız edici değil.
Gelelim sürüşe.. Yol tutuş tek kelimeyle efsane. Hani öyle abartı falan değil harbi efsane. Yine 18'lik jant ve sc5'lerin de etkisiyle otomobil imkanı yok saçmalamıyor. Saçmalatmak istersen de kaza yapmayı göze alıp ciddi absürt hareketler yapmak gerekli. Otomobilde spor yay var gibi esneme, yana yatma sıfır. Otomobil her şartta bütün gidiyor, viraja bütün girip bütün çıkıyor. 140-150 gibi hızlarda virajın tam ortasındayken iç-dış iç-dış şeklinde seri halde aracın dengesini bozmak istedim ama otomobil pek aldırış etmedi. Focus'la aynı viraja aynı hızla girebiliyorum ama dengesini bozmak istediğimde arkası hemen cevap veriyor. Passat'ta ise dengeyi bozmak için çok ciddi efor sarf etmek lazım. Viraj çıkışlarında ve içinde gaza fazla ama kademeli halde basmama rağmen otomobil yine çizgisini hiç bozmadı, dışa açılma isteği olmadı. Açıkça söylemeliyim ki çok sevdiğim 98 mondeo'mdan sonra deneyimleyebildiğim bu tarz katı, yaylanma ve esneme olmadan, dengesi de bozulmadan viraja girip çıkabildiğim tek otomobil diyebilirim.
Konfor olarak ise aracın sert yapısının ve 18'lik jantların eksi yanları gözüküyor. Aslında amortisörlerin çalışma aralığı çok da dar değil. Ama araç oldukça sert olduğu ve yaylanma hemen hemen hiç olmadığı için keskin çukur ve yol birleşimlerinde pat küt ediyor. Ön taraf sessiz ama arka süspansiyonlar sesli çalışıyor. Derin olmayan çukurlarda ve bozuk yollarda bile arka taraftaki süspansiyonların çalışma seslerini alabiliyorsunuz.
Kısa kısa dip not olarak; dsg şanzımanın vites düşürmeleri muazzam. Performanslı kullanımda düşürmelerde gecikme hemen hiç yok ki zaten yükseltmeler genelde sorunlu olmaz. Fakat sakin kullanımda Zonguldak'ın yokuşlarında bazen motor boğulmaya başladığında gaza ezerek basarsanız şanzıman düşürmeleri geç yapabiliyor. Önce biraz bekliyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyor, o arada motor gaz yemiyor ve turbo boşlukta oluyor sonra anlayıp vitesi düşürüyor. Tabii bu anlattıklarım 2-3 saniye içinde oluyor.
Lastikler sc5 olmasına rağmen hemen hemen her sert kalkışta, hatta bazen 2.viteste de sürekli esp ışığını yakıp duruyor. Belli ki güç fazla çünkü bu jant ve lastik kombinasyonuna rağmen aracı patiye düşürmek oldukça kolay. Tabii bizim lastikleri tutmayan berbat asfaltlarımızın da payı büyük.
Sonuç olarak; d segmentte konfor değil de yol tutuş isteyen birinin direkt adresi passat olur diye düşünüyorum. Keza otomobil gerçekten bütün, katı ve esneme nedir bilmeyen bir yapıya sahip. @gtepro @DuzboruDownpipe tanıdığım, bildiğim direkt vagcılar olarak sizi etiketleyeyim dedim