Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Asalet..
IMG_20170830_110441.jpg
 
Çok doğru tespitler yapmışsın abi ellerine sağlık :). Bizde araç sert karakterli olduğu için DCC opsiyonunu aldık ve araba bir nebze daha konforlu oldu ama hala bulutların üstünde hissettiremiyor. Yalıtım konusunda kaliteli asfaltta yol sesi az geliyor ama mıcır asfalt gibi zeminlerde ses yer yer rahatsız olabiliyor. Rüzgar yalıtımı içinse ses yalıtımlı cam opsiyonunu aldık ve bariz daha sessiz bir kabin ile karşılaştık. Bu opsiyonlarla birlikte Passat ideal bir D Segmenti araç oluyor ama bu opsiyonlar olmassa biraz sert olabiliyor.
Bizim zonguldak yollari malum gosterdim size. Buraya giren cogu araba pat kut edip duruyor. En azindan temiz asfaltta standart passat suspansiyonlari daha normal calisacaktir. Bizim yollar fazla anormal :D Soyledigin opsiyonlari kesinlikle ben de alirdim. Zaten onlari alinca anlattigim eksikler kapaniyor. Ama multimedya + hayalet ekrani ilk siraya koyarim. Araci komple degistiriyor.
 
Bizim zonguldak yollari malum gosterdim size. Buraya giren cogu araba pat kut edip duruyor. En azindan temiz asfaltta standart passat suspansiyonlari daha normal calisacaktir. Bizim yollar fazla anormal :D Soyledigin opsiyonlari kesinlikle ben de alirdim. Zaten onlari alinca anlattigim eksikler kapaniyor. Ama multimedya + hayalet ekrani ilk siraya koyarim. Araci komple degistiriyor.
Hayalet ekran artık standart geliyor abi sadece navigasyon görüntüsü için "discover pro" opsiyonunu alman gerekiyor :).
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hayalet ekran artık standart geliyor abi sadece navigasyon görüntüsü için "discover pro" opsiyonunu alman gerekiyor :).
Doğrudur, otopark'ın testini hatırlıyorum da orada ikisi tek pakette geliyor diyordu yanlışım yoksa. Sonradan değiştirmişler demek ki ama discover pro'yu alırım ben. Ben araçların içinde böyle teknolojik ve kaliteli oyuncakları sevdiğim için beni tavlardı açıkçası. Yol tutuş olarak astra k test etmiştim ve virajlarda iyi olsa da beni tatmin etmemişti, keza focus var bende o da virajlarda iyi ama beni tatmin etmiyor. Uzun vakit sonra kısa test sürüşü olarak değil de böyle detaylı olarak d segment kullanınca anladım ki benim yol tutuş beklentilerimi karşılama mevzusu d segmentten başlıyor. Tabii d segmentteki her model böyle yol tutmuyor ama bu seviyede bir yol tutuş d'den başlıyor onu tekrar iyi anladım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Komşumuzun mini couper motor conta yakmiş. Tum sogutma suyu boşalmiş. Marş hic almiyor. Arabayi iteleye itelye garaja soktuk. Benim emanet arabalar kapida kaldi. Mini couper yolu tikadi. Artik kapida sakliyacaz emanetleri.. Bayram vakti arabasi kötü bozuldu. Marşipiyelide uçmuş artik nasil kizdiysa, arabayi zorlaya zorlaya eve getirmiş. :(
 
eyvallah abi kapı değişmesine gerek görmediler ama 1000 tl gibi bir masraf çıkardılar malesef :(
Bakima 1200 lira, dikiz aynasina 800 kusur lira vermis biri olarak 1000 lira pek fazla degil gibi geliyor bana. Tabii yeni ve eski nesil farki var ama para mevhumu yeni model araclarla birlikte maalesef cok degisti bende. Allah daha beterinden korusun hocam
 
Bakima 1200 lira, dikiz aynasina 800 kusur lira vermis biri olarak 1000 lira pek fazla degil gibi geliyor bana. Tabii yeni ve eski nesil farki var ama para mevhumu yeni model araclarla birlikte maalesef cok degisti bende. Allah daha beterinden korusun hocam
Hocam Fiesta'nın aynası 600-650 lirayken benim aynayı 50liraya almıştık da babam elleriyle takmıştı. Benim bakımın yanında şanzıman indi kalktı, bir yığın ekstralarla 1200 lira tutarken babamın Fiesta'da standart 30k bakımı 1000'i buluyordu. Şimdi işte o Fiesta satılık, benim Süleyman duruyor :D
abi kaporta-boya-komple pastası cilası felan, götürdüğümüz dükkan birsz kalbur üstü arabalar yapıyor ondan yüksek, birde kapı içindede bişiler var onların tamiri ile 1000 tl
Yalnız geyiğini yaptım da, kaporta parçaları maalesef yeni nesil arabalarla denk fiyatlarda. İşçilik temiz olacaksa; toplayınca trim sesleri oluşmayacaksa o paraya değer aslında.
 
Doğrudur, otopark'ın testini hatırlıyorum da orada ikisi tek pakette geliyor diyordu yanlışım yoksa. Sonradan değiştirmişler demek ki ama discover pro'yu alırım ben. Ben araçların içinde böyle teknolojik ve kaliteli oyuncakları sevdiğim için beni tavlardı açıkçası. Yol tutuş olarak astra k test etmiştim ve virajlarda iyi olsa da beni tatmin etmemişti, keza focus var bende o da virajlarda iyi ama beni tatmin etmiyor. Uzun vakit sonra kısa test sürüşü olarak değil de böyle detaylı olarak d segment kullanınca anladım ki benim yol tutuş beklentilerimi karşılama mevzusu d segmentten başlıyor. Tabii d segmentteki her model böyle yol tutmuyor ama bu seviyede bir yol tutuş d'den başlıyor onu tekrar iyi anladım :D
Aga sen parayı denk getirirsen direk D sınıfında 4 çeker araçlara yönel. En temiz mutluluğu orada bulursun :)
 
Hocam Fiesta'nın aynası 600-650 lirayken benim aynayı 50liraya almıştık da babam elleriyle takmıştı. Benim bakımın yanında şanzıman indi kalktı, bir yığın ekstralarla 1200 lira tutarken babamın Fiesta'da standart 30k bakımı 1000'i buluyordu. Şimdi işte o Fiesta satılık, benim Süleyman duruyor :D

Yalnız geyiğini yaptım da, kaporta parçaları maalesef yeni nesil arabalarla denk fiyatlarda. İşçilik temiz olacaksa; toplayınca trim sesleri oluşmayacaksa o paraya değer aslında.
q7 ve süperbi sıfırdan farksız toplamıştı abi ondan başka hiç bir yere sormadım bayramdan sonra vericem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...