Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@sinan abiye yanlış yapmışlar
Screenshot_2017-09-04-19-18-43-1.png

Screenshot_2017-09-04-19-18-24.png
 
Herkese selamlar, iyi bayramlar
Bir hafta aradan sonra Balkanlar volume#2 yi tamamlamis olarak Istanbul a dondum.
Arkadas bu tatiller beni daha cok yoruyor walla :(
7 gece + 4 Ulke + 7 sehir + 1000 km den fazla yol (hemde bu sefer 2008 model Renault Trafic ile)

Toplamda 1 ay icerisinde yaptigim yol:
Balkanlar turu volume#1: 800 (+) km kara yolu, 2016 Renault Trafic ile
1000 mil (ucak)
Bodrum-Canakkaler: 1800(+) km kara yolu, Mustang ile :D
6 gece tekne ile gezinti
Screen Shot 2017-09-04 at 21.26.47.png

Balkanlar turu volume#1: 1000 (+) km kara yolu, 2008 Renault Traffic ile
900 (+) mil (ucak)
Screen Shot 2017-09-04 at 14.35.45.png

Kisacasi yoruldum :D Irak'ta biraz dinleneyim, Carsamba gecesi abbas yolcu...
 
Son düzenleme:
Beyler bugün @berkay4408 in insignia ile gezdik, gazladık :) Birkaç şey söylemek istiyorum.
@CenkGs abi gibi yazmak istedim :)
Öncelikle sert bir araba ama sertliği o kadar iyi ayarlanmış ki bir engelden geçtiğiniz zaman hissediyorsunuz ama kolay kolay rahatsız etmiyor. Dozajında sertlik dedikleri bu olsa gerek, yere çok sağlam basıyor, çukurlardan geçerken esnemesi çok yok ama rahatsız etmeden bunu yapması şaşırtıcı. Tabii bu virajlarda büyük bir artı olarak geri dönüş yapıyor.
245 45 18 Bridgestone potenzalar arabanın üstünde, 30k küsur kmdir üstünde olan lastikler, hamuru kötü ve çatlamalar başlamış. Buna rağmen kafadan kayması yok ve lift off yaptığınızda o kadar tatlı o kadar güzel geliyor ki arkası :) Sürüklenme veya başka bir rezistans (direksiyon hariç ki bu iyi bir şey) olmadan arkası geliyor ve açıyı istediğinizi gibi ayarlayabiliyorsunuz resmen. Arkası bu cüsseyi düşününce inanamayacağınız derecede çok geliyor ama diğer taraftan hiçbir tedirginlik korku da yaratmıyor, tabii bunda yana yatması olmamasının etkisi de var. Böyle sert bir arabada bozuk yollarda lift off yapınca kopmasını, sekmesini veya en basitinden sizi rahatsız etmesini beklersiniz ama bunların hiçbiri yok :)
Esp tamamen kapanabildiği için de özgürce ve güvenli bir şekilde eğlenip istediğiniz açıyı görünce gaza oturup rayına tekrar oturtuyorsunuz. Direksiyon elektrikli olmasına rağmen hafif rezistansı oluyor ve sertliğini kaybetmeden size itaat ediyor, verdiğiniz açıyı 18 lik jant sayesinde keskin bir şekilde yola aktarabiliyor. Diğer taraftan üst hızlarda düz girdiğiniz virajlarda da ray gibi girip çıkıyor ve direksiyon yine çok güven veriyor.
Frene de değinmek istiyorum, biraz ezmeniz gerekiyor fren pedalını. Dozajlaması gayet kolay ama biraz alışkanlık gerektiriyor. Üstündeki kötü lastiklerden dolayı durmuyor şu an ama abs devreye girmesi çok iyi.
Arabayı çok sevdim, ciddi anlamda çok sevdim. Motor ile beraber çok çok iyi işler çıkartabiliyor ve bunları yaparken de sizi rahatsız etmeden, korkutmadan yapıyor. Alışkanlık gerektiren arabalardan, limiti zorlarken biraz da kendi limitlerinizi zorluyorsunuz :)

Yazı sadece lafta kalmasın ufak bir gif de hazırladım umarım çalışır :) . Ayrıca bu arabanın,citroen c3 (2013) ve c4 picasso (2009) test videosu da çektik bir ara yayınlayacağız inşallah :)

ZEv8ZA.gif
 
Eski nesil bir arabayı klimasını fanını kapatmadan stop eden ve kontak açıkken farları açıksa kapatmadan çalıştıran adamdan araba alınmaz, ilk sorun çıkaracak yerleri bellidir. Çok güç (hele klima motordan da güç çekiyor) çeken aksamlar bu tarz şeylere karşı dayanıksızdır. Bu 1 :)
arka bagaj kapağı değişmiş veya boyanmış haydi neyse de, bari o yazıları doğru yerlerine yapıştırın. Çok gözüme batar benim bu konu. Bu da 2 o_O
1.7'ler benim bildiğim 75hp ama Stoch 1.7'ler 100hp herhalde :D
Ben de yapıyorum bu dediklerini:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...