Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bizim otomobil magazinciliğinde her zaman bir hevesle açtığım ama sonuna geldiğimde hiç tatmin olamadığım, hayalkırıklığı yaşadığım videolar silsilesi hep bu yüksek performans araçlarının video konsepti oluyor. Trafiğin içinde, 50-60 kmh hızlarla otomobili sürerken anlatmayı içeren konspet bana sıfır heyecan veriyor. Sinan bununla piste çıkmak isterdim diyor ama aslında video konsepti olarak olması gereken zaten bu. Hani bir hayal, uçuk bir düşünceymiş gibi söylüyor ama olması gereken bu. Neticede ben onu ve diğerlerini de anlıyorum, bu otomobiller sahipli ve emanet. Başına bir şey gelse maddi yükün altından kalkılmaz. Bu kadarıyla da olsa videolara saygı duyuyor ve emeklerini takdir ediyorum ama heyecandan, izlenme isteğinden oldukça uzak. En azından kendi adıma hissettiklerim bu yönde.
 
Geçmiş olsun kardeş.

1 İşte üstünde Primacy olmasa muhtemelen daha kullanırdınız :)

2 Bak şimdi bu yıl kış lastiği de zorunlu kılındı. Benim tavsiyem Michelin CrossClimate alman yönünde olur. Yazın kullanmıştım, gayet başarılıydı. Yaz-kış lastik söktürmemiş olursun. Yaz lastiği temelli 4 mevsim lastiği. Mis... Kış yetenekleri de İzmir'in hava koşullarına yeterli gelir.

1 Satılma nedeni lastikten bağımsız, model yükseltme amaçlıydı. Primacy 3 iyidir demiyorum yanlış anlaşılmasın, sadece bizde bir sorun yaşatmamıştı 205 55 16'ydı boyutu.

2 Bildiğim kadarıyla il dışına çıkılacaksa zorunlu oldu. İllerde valilik belirleyecek zorunlu olup olmayacağını. İzmir'de yaşadığını da düşünürsek zorunlu olacağını zannetmiyorum.
 
Bakınız ocağa incir ağacı nedir :oops: IMG_2616.JPG
 
Bugün bir arabaya baktım da, coldstart sonrası bir 5 dakika çalıştı, sonra stop ettim ve yağ kapağını açtım, hafif beyaz duman geldi. Normal midir, yoksa bir sorun olduğunu mu gösterir? Çalışması sesi falan bana normal geldi ama o duman kafamı kurcaladı biraz.
 
@pulusoglu , instagramda sen sanip instagramda birisini takip etmistim . Bugun adamin biosuna baktim , Finans okuyormuş :D takibi biraktim hemen .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Zamanında ben de atmosferik araç çok kullandım. Biri 2.0'dı hadi onu geçiyorum ama focus mk1'in makyajlı versiyonunun 1.6 100 hp olanı da vardı. Onu da bayağı süre kullandık. Atmosferik motor gitmiyor değil, ama dizelden sonra bana gitmiyor gelir. Yokuşta falan 2 vites birden düşürmek, aşağıdan hızını alarak gelip yokuşa öyle başlamak, 4 kişi + bagaj giderken sürekli devir çevirmek v.s bunları ben pek sevmem. Üstelik tüm bunların karşılığında aldığım yakıt tüketimi değeri de dizelden az değil. Mesela turbo beslemeli motora neden karşı değilim ? Çünkü benim aracımdan daha performanslılar. Tüketimi belki daha fazla ama tutumlu olmak istediğimde çok iyi işler çıkarabiliyor. Olmazsa da en azından performans almış oluyorum. Tüm bunların yanında 100-110 bin lira gibi bir parayı, küçük bir serveti atmosferik motora harcadığım vakit o beni tatmin etmez. 2.el daha düşük model bir araç alıyor olsam atmosferik bakarım, ama sıfır alırken benim için atmosferik devri kapandı.
Diyorum ki abi bitmiyor. Sıkıştırma oranı seviyesi dizel seviyesine geliyor çalışmalar bu yönde.Atmosferik motorla alınan verimi arttıracaklar.Hala tork olmayacak ama 4 litrede gezineceksin.Zaten dizel bitti diyebilirsin hükümetler tazminat almak ve üzerlerindeki greenpeace gibi bir baskıyı kırmak için markalara yükleniyor dizelde.Ya atmosferik hibrit ya yüksek sıkıştırmalı benzinli alacaksın ya da paran varsa hala maliyeti yüksek pilli elektrik. Ya da doğuştan lpg li modeller ki onlara ayrı bitiyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt, Sailor ve Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...