Zabıta bey @DuzboruDownpipe belediyeden izinsiz, tezgah açmış sahile
Ruhsatım iznim her şeyim tam zabıta bey hep iftira atıyolaa
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Zabıta bey @DuzboruDownpipe belediyeden izinsiz, tezgah açmış sahile
Plug-in Hybrid olarak geçiyor. 1.4 TSI üniteye ve toplamda 204 beygir güce sahipGte hibrit değil mi yav??
Doğru tabii öyle, ben i3 range extender ile karşılaştırıyorum hep (söylemeyi unutmuşum )Gte hibrit değil mi yav??
Plug-in Hybrid olarak geçiyor. Toplamda 204 beygir güce sahip.
Bende tercih ederim fakat Türkiye'de genelde elektrikli veya hibrit bir araç alınacaksa genelde marjinal araçlar tercih ediliyor. Bunun sebebi ise o araçların filo ve pazarlama işlerine kullanılması.Türkiye'de yaklaşık 120 tane i3 satılmış 2015'den beri. Şimdi diğer markalar getirse, i3 kadar satamazlar mı?
Açıkcası ben i3 yerine Golf GTE tercih ederdim.
Plug-in Hybrid'i de hiç sevmem ya benzin motoru varsa neden şarja takayım ki?Toyotanın hybrid sistemi candır.
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Tamamen menzil olayı, Toyota tamamen elektrik ile sadece 7 km gidebilirken Golf, i3 vs. çok daha fazla gidiyor...
Bi bakıma haklısın fakat Toyotada bir yerden sonra illaki benzin motora geçmek zorundasın ki araç şarj olsun ama Golf GTE'de pili istediğin zaman kendin şarja takabiliyorsun. Mesela annem günde 20km yol yapıyor plug-in alırsak her zaman elektrikli üniteyi kullanabilecek ve belirli aralıklarda otoparkta bulunan şarj ünitelerine takip eve cikacak fakat Toyotada pil bir yerden sonra bitecek ve şarj etmek için benzinli motora geçmek durumunda kalacak.Plug-in Hybrid'i de hiç sevmem ya benzin motoru varsa neden şarja takayım ki?Toyotanın hybrid sistemi candır.
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Şöyle ki, imkan varsa yine benzin yerine elektrik yakmış olursun. Ekonominin dibine dibine vurursun fırsat buldukça. Benzinli motoru iyice jeneratör gibi kullanacak şehir içi koşullar olursa plug-in i desteklerim.Plug-in Hybrid'i de hiç sevmem ya benzin motoru varsa neden şarja takayım ki?Toyotanın hybrid sistemi candır.
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Tamamen menzil olayı, Toyota tamamen elektrik ile sadece 7 km gidebilirken Golf, i3 çok daha fazla gidiyor...
Tamamen menzil olayı, Toyota tamamen elektrik ile sadece 7 km gidebilirken Golf, i3 çok daha fazla gidiyor...
Valla bildiğim kadarıyla i3 120 km falan yapıyordu. Golf 50 falan diye biliyorum...Kaç km gidebiliyorlar?
Golf 50 kilometre gidiyor diye biliyorum. İ3 170'lerde olması lazım ama makyajdan sonra falan değişmiş olabilir bide İ3 tam elektrikli bunuda hesaba katmak lazım.Kaç km gidebiliyorlar?
E alma kardeşim elektrikli araba o zaman Al Golf TDI'ını, koy mazotunu git işteİ3 full elektrikli yanlız benzin motoru yok ki.Mitsubishi Outlander dı herhalde o da Plug in hybriddi 50 km elektrik menzili vardı.Trafikte filan normal hybrid zaten elektrikle kalkıyor ben 50 km elektrikle gitmek istemiyorum belki Şarj derdim de olmaz
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Şöyle ki, imkan varsa yine benzin yerine elektrik yakmış olursun. Ekonominin dibine dibine vurursun fırsat buldukça. Benzinli motoru iyice jeneratör gibi kullanacak şehir içi koşullar olursa plug-in i desteklerim.
E alma kardeşim elektrikli araba o zaman Al Golf TDI'ını, koy mazotunu git işte
İ3'ü bende tam elektrikli biliyorum, İ8 hibrit. Belki i3'ünde hibriti vardır diye düşündüm burada konuşulunca.
Golf GTE iyi gidiyormuş.
Benzinli motor + şarj edip 50 km elektrikle gidebilen araba mı?
Benzinli motor + kendi kendini şarj ederek elektrikle gidebilen araba mı?
Şarj istasyonu kısıtlıysa Toyota mantıklı. Şarj sorun değilse Golf GTE mantıklı. 50 km günün çoğuna yeter, hatta tamamına bile yetebilir.
Şarj istasyonu sorun olmasa Golf GTE'dense tam elektrikliler aslında daha da mantıklı da, uzun yol yapayım desen o sorun. Golf GTE uzun yola da gider.
Benim bildiğim hikaye şöyleBir gün Mercedes ile Jaguar mühendisleri oturuyormuş söz yalıtımdan açılmış. Mercedes mühendisi demiş ki biz aracın içine kedi koyuyoruz sabah geldiğimizde kedi yaşamıyorsa test başarılı demektir. Jaguar mühendisi de ne tesadüf demiş bizde araçlarımızın yalıtımını test ederken kedi koyuyoruz, sabah geldiğimizde kedi hala arabanın içindeyse araç testten geçmiş anlamına geliyor.
By J.Clarkson