Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hee evet, uzun süre kullanım ve dayanıklılık hususunda benim de şüphelerim var. 1.5 ecoboost için belki hacimden kaynaklı bir zorlanma pek olmaz ama 1.0 motorlardan pek ümitli değilim yüksek km'leri sağlıklı şekilde görebilme açısından.

+rep, açıkcası ben de..


Ben yandan konuya dahil oldum ama, Focus'ta 1.0eb deneyimleme imkanım oldu. Direk olarak 1.6 atmosferik motoru karşılıyor. Belki şehir içi dur kalk trafikte tüketim avantajı olabilir. Onun dışında çekişi gidişi 1.6 atmosferiğe çok yakın.

İşte bu kilit soru :) Bunun olumlu cevabını aldığım an yüzümü Ecoboost'a çevirebilirim.

abi boost turbo falan filan inter milan diyince işler değişiyo......
 
Ben yandan konuya dahil oldum ama, Focus'ta 1.0eb deneyimleme imkanım oldu. Direk olarak 1.6 atmosferik motoru karşılıyor. Belki şehir içi dur kalk trafikte tüketim avantajı olabilir. Onun dışında çekişi gidişi 1.6 atmosferiğe çok yakın.

İşte bu kilit soru :) Bunun olumlu cevabını aldığım an yüzümü Ecoboost'a çevirebilirim.
Vallahi 1.0 motorları hacimsel anlamda, güç değil, hacimsel anlamda yetersiz bulduğum için kullanım tarzı yüksek km'leri görmek açısından çok önemli diye düşünüyorum. 200 bin km'leri sorunsuz görebilir mi ? Açıkçası zor gibi duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve bt
ben de lan.......
Bugün yaptığım yolculuğun bu saatte verdiği Google maps süresi.
upload_2017-9-23_23-27-42.png

Biraz gerginim.
 
VW "budack cycle"isminde yeni bir cycle geliştirmiş.Mantığı atkinsonla aynı, ama çalışma pressibi tam tersi emme subabını sıkıştırmada acik tutmak yerine emme bitmeden kapatıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...