Cayenne Turbo 2 3 haftaya yeni bir rekor kırar benden demesi .Range Rover SVR değil mi artık? Vay bee
Cayenne Turbo 2 3 haftaya yeni bir rekor kırar benden demesi .Range Rover SVR değil mi artık? Vay bee
SVR alacaktım, vazgeçtim. Rekoru elinden alınmış bir araca binemem. Büyük rezalet...Milletin ağzına mı düşeyim.Cayenne Turbo 2 3 haftaya yeni bir rekor kırar benden demesi .
Oyle birsey olursa Stelvio da Giulia nin Panamera ya yaptigi gibi yapip geri alirsa sasirmamCayenne Turbo 2 3 haftaya yeni bir rekor kırar benden demesi .
Bence bu sefer tam tersi olacak görücez bakalım .Oyle birsey olursa Stelvio da Giulia nin Panamera ya yaptigi gibi yapip geri alirsa sasirmam
bu turda sıkıntılar var deniyor.Alfa stelvio nurburgringin suv rekorunu 7.51le kırmış,
http://www.log.com.tr/alfa-romeo-st...zetini-taktigi-hiz-rekoruna-ortak-olun-video/
Hiç gerek yok hocam. ASX muhtemelen daha sorunsuz gidecektir.Arkadaşlar fikir danışmam gerek;
2011 mitsubishi Asx sahibiyim . Araç 115binde, lpg 105binde takıldı. değişen sağ çamurluk sadece. Sag iki kapı ve bagaj altı lokal boyalı. Motor kıytırık expertiz raporunda %90 çıktı. Bu aracın piyasası 49-53 bin aralığı
Fabrika çıkışı lpgli 2014 focus trend x 90bin km'de trammersiz-boyasız alma şansım var 50-55 bin civarında (rakam net değil)
Asx'in avantaji yüksek sürüş, düşük yakıt, bagaj hacmi. Eksisi gergin yapısı sert vites kutusu.
Focusun avantajı full servis bakımlı. Fabrika çıkışı lpgli olması sebebiyle Benzin deposundan LPG dolumu. Eksisi 90bin LPG kullanılmış, yaşam alanı nispeten dar ve bagaji biraz küçük.
55bine kadar bu değişime gidilir mi? Kararsız kaldım.
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolun videoyu izlememistimbu turda sıkıntılar var deniyor.
İngilizcesi olana: https://jalopnik.com/alfa-romeos-nurburgring-suv-record-lap-video-seems-to-b-1819024762
Tek sıkıntı yolun gösterilmemesi değil aslında. Aralardaki kopmalar. Gt2 rs ile kiyasladigi bir video var. Gt2den hızlı geçiyor pistin bir kısmınıSağolun videoyu izlememistim
Arabanın gittiği yolu gostermeyen rekor videosu mu olur?
Valla Stelvio'yu izlerken haberdeki gibi 1 2 yer benimde gözüme takıldı ama fps düşmesi falandır dedim . Eğer bu doğruysa Alfa sağlam topa tutulur.bu turda sıkıntılar var deniyor.
İngilizcesi olana: https://jalopnik.com/alfa-romeos-nurburgring-suv-record-lap-video-seems-to-b-1819024762
Arkadaşlar fikir danışmam gerek;
2011 mitsubishi Asx sahibiyim . Araç 115binde, lpg 105binde takıldı. değişen sağ çamurluk sadece. Sag iki kapı ve bagaj altı lokal boyalı. Motor kıytırık expertiz raporunda %90 çıktı. Bu aracın piyasası 49-53 bin aralığı
Fabrika çıkışı lpgli 2014 focus trend x 90bin km'de trammersiz-boyasız alma şansım var 50-55 bin civarında (rakam net değil)
Asx'in avantaji yüksek sürüş, düşük yakıt, bagaj hacmi. Eksisi gergin yapısı sert vites kutusu.
Focusun avantajı full servis bakımlı. Fabrika çıkışı lpgli olması sebebiyle Benzin deposundan LPG dolumu. Eksisi 90bin LPG kullanılmış, yaşam alanı nispeten dar ve bagaji biraz küçük.
55bine kadar bu değişime gidilir mi? Kararsız kaldım.
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Koç holding bünyesinde kullanılan araçlar 0 kilometreden beri LPG'li kullanıldığını biliyorum, Avrupa için üretildiği ve fabrikasyon LPG'li diye söylendi. Kesin doğrudur diyemiyorum tabi ancak sonradan takılan sisteme benzemiyor gerek benzin kapağının altına konulan giriş ağzı gerekse LPG tankı mobtaj işçiliği fabrikasyon gibi duruyor.Hocam o arabalar fabrika montaj lpg değil malesef.. O zamanlar satılmayan 1,6 motor focuslara landileronza anlaşarak kit takmışlar...
Buyrun ayrıntılı bilgi burda..
https://www.focusclubtr.com/topic/13200-landirenzo-otokoç-anlaşması/
Caner'i döğüyordum, meşguldüm. İzninle birazdan da Talisca'nın kafasını duvara sürteceğim.Nerdesiniz ya?
Otomobil seçimi boş
Garaj boş
Tanışma boş
Sohbet boş
Nasıl pazar?!?!
Koç holding bünyesinde kullanılan araçlar 0 kilometreden beri LPG'li kullanıldığını biliyorum, Avrupa için üretildiği ve fabrikasyon LPG'li diye söylendi. Kesin doğrudur diyemiyorum tabi ancak sonradan takılan sisteme benzemiyor gerek benzin kapağının altına konulan giriş ağzı gerekse LPG tankı mobtaj işçiliği fabrikasyon gibi duruyor.
http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2082455/ford_focus_1_6_ti-vct_lpg.html
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sizin fikriniz ne olur değişim konusunda?Bu motor klasik atmosferik, sonradan dönüştürme bile olsa her türlü işinizi görecektir. Ben şu güne kadar, lpgli arıza yapan focus görmedim.. Ama üzerinde landilorenzo var. Koç holding şu an aynısını Fiat Egea 1,4 içinde yapıyor. Lpg kiti takıp satıyor. Ozamanlar benzin aşırı pahalıydı. 5 lira üzerine çıkmıştı. Mecburen bu yola gidildi..