Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Beşiktaş-Trabzonspor
BeIN Sports (Canlı) 01 Ekim Pazar 19:30

Haydin bana müsade :)
 
İnternet olmaması berbat. Telefon daki de bitti. Umarım yarın sorunu halledebilirler.

Ya bu kablolar yerin altında değil mi? Nasıl etkilenebiliyorlar hava koşullarından?
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Eskiden pazar geceleri arabada saat 9 dan 10 a kadar olan rnb gecesi yapardi pal station. Onunda icine etmisler bu aksam gene hayal kirikligi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Arkadaşlar fikir danışmam gerek;

2011 mitsubishi Asx sahibiyim . Araç 115binde, lpg 105binde takıldı. değişen sağ çamurluk sadece. Sag iki kapı ve bagaj altı lokal boyalı. Motor kıytırık expertiz raporunda %90 çıktı. Bu aracın piyasası 49-53 bin aralığı

Fabrika çıkışı lpgli 2014 focus trend x 90bin km'de trammersiz-boyasız alma şansım var 50-55 bin civarında (rakam net değil)

Asx'in avantaji yüksek sürüş, düşük yakıt, bagaj hacmi. Eksisi gergin yapısı sert vites kutusu.

Focusun avantajı full servis bakımlı. Fabrika çıkışı lpgli olması sebebiyle Benzin deposundan LPG dolumu. Eksisi 90bin LPG kullanılmış, yaşam alanı nispeten dar ve bagaji biraz küçük.

55bine kadar bu değişime gidilir mi? Kararsız kaldım.



MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar fikir danışmam gerek;

2011 mitsubishi Asx sahibiyim . Araç 115binde, lpg 105binde takıldı. değişen sağ çamurluk sadece. Sag iki kapı ve bagaj altı lokal boyalı. Motor kıytırık expertiz raporunda %90 çıktı. Bu aracın piyasası 49-53 bin aralığı

Fabrika çıkışı lpgli 2014 focus trend x 90bin km'de trammersiz-boyasız alma şansım var 50-55 bin civarında (rakam net değil)

Asx'in avantaji yüksek sürüş, düşük yakıt, bagaj hacmi. Eksisi gergin yapısı sert vites kutusu.

Focusun avantajı full servis bakımlı. Fabrika çıkışı lpgli olması sebebiyle Benzin deposundan LPG dolumu. Eksisi 90bin LPG kullanılmış, yaşam alanı nispeten dar ve bagaji biraz küçük.

55bine kadar bu değişime gidilir mi? Kararsız kaldım.



MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hiç gerek yok hocam. ASX muhtemelen daha sorunsuz gidecektir.
 
Arkadaşlar fikir danışmam gerek;

2011 mitsubishi Asx sahibiyim . Araç 115binde, lpg 105binde takıldı. değişen sağ çamurluk sadece. Sag iki kapı ve bagaj altı lokal boyalı. Motor kıytırık expertiz raporunda %90 çıktı. Bu aracın piyasası 49-53 bin aralığı

Fabrika çıkışı lpgli 2014 focus trend x 90bin km'de trammersiz-boyasız alma şansım var 50-55 bin civarında (rakam net değil)

Asx'in avantaji yüksek sürüş, düşük yakıt, bagaj hacmi. Eksisi gergin yapısı sert vites kutusu.

Focusun avantajı full servis bakımlı. Fabrika çıkışı lpgli olması sebebiyle Benzin deposundan LPG dolumu. Eksisi 90bin LPG kullanılmış, yaşam alanı nispeten dar ve bagaji biraz küçük.

55bine kadar bu değişime gidilir mi? Kararsız kaldım.



MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam o arabalar fabrika montaj lpg değil malesef.. O zamanlar satılmayan 1,6 motor focuslara landileronza anlaşarak kit takmışlar...
Buyrun ayrıntılı bilgi burda..

https://www.focusclubtr.com/topic/13200-landirenzo-otokoç-anlaşması/
 
Nerdesiniz ya?
Otomobil seçimi boş
Garaj boş
Tanışma boş
Sohbet boş
Nasıl pazar?!?!
 
Son düzenleme:
Hocam o arabalar fabrika montaj lpg değil malesef.. O zamanlar satılmayan 1,6 motor focuslara landileronza anlaşarak kit takmışlar...
Buyrun ayrıntılı bilgi burda..

https://www.focusclubtr.com/topic/13200-landirenzo-otokoç-anlaşması/
Koç holding bünyesinde kullanılan araçlar 0 kilometreden beri LPG'li kullanıldığını biliyorum, Avrupa için üretildiği ve fabrikasyon LPG'li diye söylendi. Kesin doğrudur diyemiyorum tabi ancak sonradan takılan sisteme benzemiyor gerek benzin kapağının altına konulan giriş ağzı gerekse LPG tankı mobtaj işçiliği fabrikasyon gibi duruyor.

http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2082455/ford_focus_1_6_ti-vct_lpg.html

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Koç holding bünyesinde kullanılan araçlar 0 kilometreden beri LPG'li kullanıldığını biliyorum, Avrupa için üretildiği ve fabrikasyon LPG'li diye söylendi. Kesin doğrudur diyemiyorum tabi ancak sonradan takılan sisteme benzemiyor gerek benzin kapağının altına konulan giriş ağzı gerekse LPG tankı mobtaj işçiliği fabrikasyon gibi duruyor.

http://www.automobile-catalog.com/car/2015/2082455/ford_focus_1_6_ti-vct_lpg.html

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu motor klasik atmosferik, sonradan dönüştürme bile olsa her türlü işinizi görecektir. Ben şu güne kadar, lpgli arıza yapan focus görmedim.. Ama üzerinde landilorenzo var. Koç holding şu an aynısını Fiat Egea 1,4 içinde yapıyor. Lpg kiti takıp satıyor. Ozamanlar benzin aşırı pahalıydı. 5 lira üzerine çıkmıştı. Mecburen bu yola gidildi..
 
Bu motor klasik atmosferik, sonradan dönüştürme bile olsa her türlü işinizi görecektir. Ben şu güne kadar, lpgli arıza yapan focus görmedim.. Ama üzerinde landilorenzo var. Koç holding şu an aynısını Fiat Egea 1,4 içinde yapıyor. Lpg kiti takıp satıyor. Ozamanlar benzin aşırı pahalıydı. 5 lira üzerine çıkmıştı. Mecburen bu yola gidildi..
Sizin fikriniz ne olur değişim konusunda?



MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@g.c.
Dünyada LPG ile çalışması için özel motor sahip türkiyede satılan iki araç var. Hyundai küçük geliyorsa, arkadaşımında yeni sattıp çok pişman olduğu Opel insignia 1,4 turbo lpg var..
Arabası 70 bin km de 1,4 turbo LPG vardı. Km arttığı için sattı, Ford Focus dizel 2016 aldı. Şu an çok pişman. Sadece focusun süspansiyonu iyi imiş.
2014 yılı üretim 1,4 turbo lpg insignia bakabilirsiniz mesela.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...