alfa o. Ruhu 8 litre zaten.olm corsa d'nin milattan öncesinden kaldığı yerde taunus karanlık dönemlerde yer alıyor asdfasdfasdf
bu arada alfa'nın anlık benzin tüketimi de 8in altına inmiyor
Ama sende lpg var bizde o da yok Bu yakıta sadece zengin kaptan @Sailor dayanabilirolm corsa d'nin milattan öncesinden kaldığı yerde taunus karanlık dönemlerde yer alıyor asdfasdfasdf
bu arada alfa'nın anlık benzin tüketimi de 8in altına inmiyor
Uygulamaya şifre koymak gibi birşey mibenim telefonda uygulamanın kilidi olduğunun simgesi.
pompacı ruha bakmıyoralfa o. Ruhu 8 litre zaten.
valla bana pompacı dayanıyorAma sende lpg var bizde o da yok Bu yakıta sadece zengin kaptan @Sailor dayanabilir
evet. O simge çıkınca o uygulamanın şifrelendiğini söylüyor. Eğer uygulama ikonuna bastıktan sonra bir şifre ekranı geliyorsa uygulama şifrelenmiş demektir.Uygulamaya şifre koymak gibi birşey mi
Bana pek inandırıcı gelmedi bu video. 15.6 tonu o tavan ve direkler nasıl taşıyor ? Hadi tavan ve direkler bunu taşıyacak yahut öyle bir ağırlığın etkisini tüm kasaya yayacak kadar iyi teknolojiyle üretildi diyelim, peki direklere uygulanan basınçla beraber o camlar nasıl patlamıyor ? Aracın ön arka tekerlek arasındaki aks mesafesi boyunca altına demir sütunlar koyulmuş. Yani otomobil direkt olarak lastiklerin ve süspansiyonların üzerinde durmuyor. Ee o zaman 15.6 tonun uyguladığı basınç ile öyle ya da böyle yamulan tavan ve direklere rağmen aracın marşpiyelleri nasıl hiç yamulmuyor ? Bana kalırsa ya konteynırların içindeki yük miktarı çok daha az ya da ben yorumlarken bir şeyleri atlıyorum.
Kesin ip varBana pek inandırıcı gelmedi bu video. 15.6 tonu o tavan ve direkler nasıl taşıyor ? Hadi tavan ve direkler bunu taşıyacak yahut öyle bir ağırlığın etkisini tüm kasaya yayacak kadar iyi teknolojiyle üretildi diyelim, peki direklere uygulanan basınçla beraber o camlar nasıl patlamıyor ? Aracın ön arka tekerlek arasındaki aks mesafesi boyunca altına demir sütunlar koyulmuş. Yani otomobil direkt olarak lastiklerin ve süspansiyonların üzerinde durmuyor. Ee o zaman 15.6 tonun uyguladığı basınç ile öyle ya da böyle yamulan tavan ve direklere rağmen aracın marşpiyelleri nasıl hiç yamulmuyor ? Bana kalırsa ya konteynırların içindeki yük miktarı çok daha az ya da ben yorumlarken bir şeyleri atlıyorum.
Höööööh....
Aga marşpiyeller en son yamulur orada. İlk iş direklerden özellikle a sütunundan kayarak tavanın önden başlayarak inmesi olurdu. Önden inceden a sütunları eğrilmeye başlıyor ama eğrilme simetrik olduğu için camı deforme etmeye çalışıp patlatacak kadar bükülmemiş henüz.Kapılar yerinden fırlamaya başlamasa o ağırlığa ben de inanmayacaktım. 15.6 ton değilse 13'tür ama belli ki sağlam bir yükü bindirmişler. Muhtemelen o videoyu kesmeseler en fazla 5 saniyesi daha vardı gariban Malibu'nun ama buna da şükür yani. Çok sağlam yapmışlar arabayı. Zamanında Cruze de EuroNCAP'in o zamana kadarki tarihinin en yüksek puanını almıştı zaten.Bana pek inandırıcı gelmedi bu video. 15.6 tonu o tavan ve direkler nasıl taşıyor ? Hadi tavan ve direkler bunu taşıyacak yahut öyle bir ağırlığın etkisini tüm kasaya yayacak kadar iyi teknolojiyle üretildi diyelim, peki direklere uygulanan basınçla beraber o camlar nasıl patlamıyor ? Aracın ön arka tekerlek arasındaki aks mesafesi boyunca altına demir sütunlar koyulmuş. Yani otomobil direkt olarak lastiklerin ve süspansiyonların üzerinde durmuyor. Ee o zaman 15.6 tonun uyguladığı basınç ile öyle ya da böyle yamulan tavan ve direklere rağmen aracın marşpiyelleri nasıl hiç yamulmuyor ? Bana kalırsa ya konteynırların içindeki yük miktarı çok daha az ya da ben yorumlarken bir şeyleri atlıyorum.
Bana kalırsa o konteynerlerin içinde 15.6 tonun yarısı kadar, belki biraz daha fazla bir ağırlık ancak vardır. Kapıların deforme olup atması da ondan sebeptir. Aracın güvenlik testlerinden iyi sonuç alması zaten sağlam olduğunu gösteriyor ama 15.6 tonu tavanın dümdüz olmadan taşıyabileceğine pek ihtimal veremiyorumHöööööh....
Aga marşpiyeller en son yamulur orada. İlk iş direklerden özellikle a sütunundan kayarak tavanın önden başlayarak inmesi olurdu. Önden inceden a sütunları eğrilmeye başlıyor ama eğrilme simetrik olduğu için camı deforme etmeye çalışıp patlatacak kadar bükülmemiş henüz.Kapılar yerinden fırlamaya başlamasa o ağırlığa ben de inanmayacaktım. 15.6 ton değilse 13'tür ama belli ki sağlam bir yükü bindirmişler. Muhtemelen o videoyu kesmeseler en fazla 5 saniyesi daha vardı gariban Malibu'nun ama buna da şükür yani. Çok sağlam yapmışlar arabayı. Zamanında Cruze de EuroNCAP'in o zamana kadarki tarihinin en yüksek puanını almıştı zaten.
Keşke otopark ekibi de bunu yapabilse ki sinan abi daha iyi anlatırdı. Bakalım kaç bin izlenme alacak bu video.
Ben paylaşmadan önce yeni video sandım ama 1 gün önce yayınlanmış ve iyi veya kötü en azından bir bilgi sahibi oluruz dedim ve daha videoyu izleyemedim ama otoparkın arası iyiydi doğuş oto ile güzel bir testi gelir umarimKeşke otopark ekibi de bunu yapabilse ki sinan abi daha iyi anlatırdı. Bakalım kaç bin izlenme alacak bu video.
Videonun altındaki yorumlar diyorum başka birşey demiyorum...