Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bu arada @maximaorhan 'ın opeliyle yaşadığı soruna benzer bi sorunla karşı karşıyayım. Bugün evden çıkmadım, araba babamdaydı gezmeye gittiler. Bi saat kadar önce geldiler araba kilitlenmiyor diye. Merkezi kilit kapatıyorum geri tepiyor arabalar kapanmıyor. 10 dklık bi arayışla bagaj kilidinde sorun olduğunu farkettim. Aslında bagaj kapanıyor, kilit dili de kapanıyor ama nasıl oluyorsa sistem kapanmadı olarak algılıyor sanırım. bir saat tamir etmeye uğraştım beceremedim. En son kapılar kapalı ve bagaj açıkken elimle bagaj kilit dilini kapattım. O haliyle kapıları kilitleyebildim, sonra bagaj kilit dilini açtım ve tekrar kapattım. Böyle yapınca kapılar ve bagaj kapanmış oldu. Kısacası arabanın bug'ını kullanarak kapattım :D Yarın ben eğitimde olacağım, babam sabah yaptıracak. Ama akşam akşam iyi uğraştım, iyi güldüm :D
gülme komşuna... :D
 
O zaman buradan başlayayım:


Ibiza'nın bagaj daha geniş. Daha seri. ABS ve benzeri bolca sürüş destek sistemleri var. Muhtemelen 100-0 fren mesafesi de 10 metre kadar daha kısadır. 6 tane filan airbag var; muhtemelen EuroNCAP testlerinden çok daha iyi sonuç alır :) Yol bilgisayarı var, otomatik yanan farlar var, gündüz farı var, elektrikli ayarlanan aynalar var, usb ve sd card girişli ses sistemi var. Hoparlörlerinden gelenler hariç her bütün sesler daha az. Bluetooth var. Dış renkleri çok güzel. Koltuk ve süspansiyonlar daha konforlu. Direksiyon kutusunu değiştirdikten sonraki halini düşünürsem Ibiza'nın dönüş çapı daha iyi. Otm. kliması var ve güçten çalmıyor. Deri direksiyonu var. (Bir ara ben de düşünüyorum ama kısmet...) Bagaj kapağını kendi haline bırakınca Corsa'daki gibi camı patlatacakmışçasına çarpmıyor. Vites geçişleri kemikli ama Corsa'ya göre bir tık daha yumuşak. Km'si ilerledikçe daha da yumuşayacaktır. El frenini çekmesi daha kolay ve daha iyi tutuyor. Koltukların yanal destekleri var, bu kadarı bile artı =) Direksiyon konum ayarı var. Sustalı anahtarı var.

Gelelim Süleyman'ın artılarına =)
Park sensörü var. Yedek parçaları daha ucuz. Kör nokta uyarı sistemi gerektirmeyecek kadar büyük yan aynaları var; yan şeritleri arka camlarımın hizasına kadar görüyorum, arka görüş de çok iyi. Silecek fasıla ayarı 15 saniyeye kadar uzatılabiliyor. İç mekan genişliği ve hacmi hem önde, hem de arkada tartışmasız daha üstün. Arabaya iniş biniş de çok daha rahat. Global kapatma var (kapıyı kilitlerken dışarıdan camlar da kapatılabiliyor), kontak kapalıyken tek tarafın parklarını yakmak mümkün. Hiçbir elektronik destek olmamasına rağmen ani ağırlık transferlerinde Ibiza'ya göre çok daha dengeli. Sürüş hissi de açık ara daha iyi. Sürüş hissi konusunda yeni direksiyon kutusunun da etkisi var. Havalandırma ızgaraları ve korna butonları hariç iç mekandaki parçalar kesinlikle daha uzun ömürlü. Pandizotun kendisi de, bagaj kapağı bağlantıları da çok daha sağlam, ayrıca ip değil lastik kullanılmış. Arka koltukta 3 kafalık var. Klima ve kalorifer çok daha kuvvetli. Arka cam rezistansını gözden çıkarabileceğim kadar kuvvetli =) Sürüş pozisyonu çok daha alçağa çekilebiliyor. Direksiyondan kumandalı kasetçalar var. :D Torpido gözü daha büyük.

Tüketimleri denk. Ama çok basarsam Ibiza daha çok yakabilir.

Aralarında 16-17 yıllık fark olmasına rağmen böyle karşılaştırma yapabiliyorum... :)

her türlü corsa :D
 
Arabaya bagajdan inip binmek zorunda kalmaman bir derece iyi olmuş. Memur adamsın, itibarın... :rolleyes:

bagajdan geçecek yer yok abi ya galiba koltukları arkadan açabilir miyim bilmiyorum :D kol desteğinin arkasındaki kapağı açarsam arka koltuklara ulaşabilirim ama ben sığmam :D
 
Gy9Zkb.jpg

Ben sakliyorum giris cikislari
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...