Yürü isko gidiyoruz Sicilya'ya organ mafyası olcaz.Sen mafya ben organben gitmedim knk
Yürü isko gidiyoruz Sicilya'ya organ mafyası olcaz.Sen mafya ben organben gitmedim knk
USER=3627]@Iskender™[/USER] e diss attın yanlış yaptın dostummGel seni de götürmiyimmmm
Zaaaaaaa
İş için mi gittin abi
Ben sakliyorum giris cikislari
sn nası bi itsin ya hayallermle oynuosn mal.sGel seni de götürmiyimmmm
Zaaaaaaa
ele avuca alınabilen bi organ ol knkYürü isko gidiyoruz Sicilya'ya organ mafyası olcaz.Sen mafya ben organ
daha kucuk abısı yapar bole hatalarUSER=3627]@Iskender™[/USER] e diss attın yanlış yaptın dostumm
Bülbül ötmüyorsa yapacak bir şey yok hitoşsn nası bi itsin ya hayallermle oynuosn mal.s
ele avuca alınabilen bi organ ol knk
daha kucuk abısı yapar bole hatalar
bir deil iki tane <3 nasıl memnun gözüküyorlar baksanaBülbül ötmüyorsa yapacak bir şey yok hitoş
Eeeeee sen bizi de doyurmassan seni nie götüreym neyae italyada üçlüyorum benbir deil iki tane <3 nasıl memnun gözüküyorlar baksana
Meslek icabi oİş için mi gittin abi
Meslek icabi o
Abi bizim gemiler 26 knot yapiyor zaten. Benim peder zamaninda turkiyenin en buyuk tankerinde calisti sonra turkiye denizcilik sektorunde geride kalinca genelde cok cok iyi firmalarda ust duzey gemilerinde ozellikle turk bulmak zorlasti. Hatta uzun zamandir yolcu gemilerine (cruze) turk garson dahi alinmiyor.geri kalanlara cevabim sponsorluk amacim vs yok simdilik .muhtemelen gelecek 2 sene icerisinde unlu bir denizcilik firmasiyla anlasip uzak yola gidicem simdilik bir sure karada kalmak zorundayim ozel nedenlerden dolayi.tum planimda ondan sonra suvarilige kadar dayanip ayda 11 bin dolar almak olacak.Senin instagram olsa, gittiğin limanların resimlerini paylaşırdın. Gemi motor ve pervane palaları çekerdin. Limanlara yaklaşma prosedurlerini docking videoları çeker ünlü olurdun. Roys royce ve man san sponsor bile olurdu. 20999 tonluk roro gemisi bile satardin. Hatta populer olunca 17 knot hız yapan 300 bin tonluk petrol tankeri testi bile yaptırırlardı belki sana
Abi bizim gemiler 26 knot yapiyor zaten. Benim peder zamaninda turkiyenin en buyuk tankerinde calisti sonra turkiye denizcilik sektorunde geride kalinca genelde cok cok iyi firmalarda ust duzey gemilerinde ozellikle turk bulmak zorlasti. Hatta uzun zamandir yolcu gemilerine (cruze) turk garson dahi alinmiyor.geri kalanlara cevabim sponsorluk amacim vs yok simdilik .muhtemelen gelecek 2 sene icerisinde unlu bir denizcilik firmasiyla anlasip uzak yola gidicem simdilik bir sure karada kalmak zorundayim ozel nedenlerden dolayi.tum planimda ondan sonra suvarilige kadar dayanip ayda 11 bin dolar almak olacak.
Hiz siniri diye bi kavram yok (kanal gecisleri, bogaz vb durumlar yoksa ) dogrusu yanlisi yok aslinda en hizlilar her zaman ido lar (36 knot a varabiliyordi ilk alindiklarinda) sonrasinda rorolar sonra tankerler gelir .arabalarda oldugu gibi cogu denizcilik sirketi batmamak icin optimum hizda en az yakitla en cok yol mantigindan yola cikarak kendi firmam 19 a fix lemisti. Yeni bir gemiden bahsediyorsa( 2010 dan eski degilse ornegin )17 knot dan cok daha fazlasini yapabilecek kapasitedir. Elbetteki araclarda oldugu gibi akinti yonu siddeti trafik bottom tanklara alinan su miktari (buda gemiye alinan yuke gore belirlenir belirli hacimlerse suya gomulur gemi ) gibi etmenler hiza direkt olarak etki eder.Tankerlerin hız sınırı 17 knot diye biliyorum.. 300 bin grostonluk öyleymiş. Doğrusu nedir.
ele avuca alınabilen bi organ ol knk
Nein, ich weiß es nicht. Was ist das?Ganz gut.WeiBt du über die lohnerhöhung bescheid deer Audi a4 1.4 tfsifdşsf??
Gidin baska yerde oynayin cocuklarNein, ich weiß es nicht. Was ist das?
Valla ona söyle kaptan. Sataşıp sataşıp duruyor bana. 1.4tfsi'me laf ediyor..Gidin baska yerde oynayin cocuklar
@DouglasAdams dogru mu buValla ona söyle kaptan. Sataşıp sataşıp duruyor bana. 1.4tfsi'me laf ediyor..