Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
V
Şunları incele
Araban ayağını gazdan çektiğinde motor freni yapıyormu. Vitesi kendi kendine düşürüp devir artırıyormu. Öne yığıyormu seni. Motor freni
Ayağını gazdan çektiğin araba deviri aşaği biraz aşaği düşüp hızı aynı devam ediyormu. Öne yığılma olmuyor.
Gaza yüzde 10 15 basınca devir aşaği düşüp hızı ayni koruyormu
Al bu videomu izle. Konuşmamı takip et. Aynısı senin araba yapıyormu..

Yok abi one yigilma yapmiyor izledim videoyu simdi.
 
Şunları incele
Araban ayağını gazdan çektiğinde motor freni yapıyormu. Vitesi kendi kendine düşürüp devir artırıyormu. Öne yığıyormu seni. Motor freni
Ayağını gazdan çektiğin araba deviri aşaği biraz aşaği düşüp hızı aynı devam ediyormu. Öne yığılma olmuyor.
Gaza yüzde 10 15 basınca devir aşaği düşüp hızı ayni koruyormu
Al bu videomu izle. Konuşmamı takip et. Aynısı senin araba yapıyormu..

Şöyle anlatayım manisa sabuncubeli geçidini bilen bilir çok menderesli dik rampa ve yokuşlardan oluşur.Eğimi süzüp kendince vites yükseltip düşürür benimki.Yokuş çok dik ise bunu benim frenim ve eğimden anlıyor.Bir anda 5000 devire çıkartıp motor freni yapıyor.Haa bu şehir içinde de oluyor.Trafik ışığını atlarım diye hız kesmeden gelirim.yetişemezsem sert frende aniden devrini yükseltir beni yavaşlatır.Hafif yokuşlarda da 2000-3000-4000 devire sabitleyip motor freni de uygular.Multidrive-s son çıkan güncellemeli şanzımanı kullanmayan ya da güncel x-tronic kullanmayana garip geliyor ama böyle
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Şöyle anlatayım manisa sabuncubeli geçidini bilen bilir çok menderesli dik rampa ve yokuşlardan oluşur.Eğimi süzüp kendince vites yükseltip düşürür benimki.Yokuş çok dik ise bunu benim frenim ve eğimden anlıyor.Bir anda 5000 devire çıkartıp motor freni yapıyor.Haa bu şehir içinde de oluyor.Trafik ışığını atlarım diye hız kesmeden gelirim.yetişemezsem sert frende aniden devrini yükseltir beni yavaşlatır.Hafif yokuşlarda da 2000-3000-4000 devire sabitleyip motor freni de uygular.Multidrive-s son çıkan güncellemeli şanzımanı kullanmayan ya da güncel x-tronic kullanmayana garip geliyor ama böyle
Ben 2 kez okudum anlamadim valla cahillik iste bendeki :D ya benim yakindigim en buyuk nokta dunyanin en sacma anlatimi ile olacak. Sabit bir hizda giderken uzun yolda sollamaya cikacaksam 2 secenegim oluyor . 1 manuel vitese al vites dusur motor cildirsin deviri cevir cevir gec bunda hic sikinti yok 2. Viteste bu sekilde 120 iste 3 ten 4 e gec 200 u gor devam et manuel inanilmaz guzel. Gelelim maalesef otomatige.basiyorum sollayacaksam hemen aninda guc yok. Bunda dsg eksikligi bariz hissediliyor.sonra 2.500 leri gec guc gelsin 7500 e kadar devam. Sacma sapan anlattimda neyse bu saatte bu kadar
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Afedersin senin acindan bakmamistim bana gore araba sadece bahsettigin 2 olaydan olusmadigindan bana farkli geliyor olabilir tabi sende haklisin zamanla olusuyor kavramlar

Abi keyfin bilir. Yaktığın yakıta acıyorum ondan ve gitmediğini gayet iyi biliyorum. Bir arabayı yapan şey onlar değildir tabii ama büyük bir kısmını motor oluşturduğu kesin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Abi keyfin bilir. Yaktığın yakıta acıyorum ondan ve gitmediğini gayet iyi biliyorum. Bir arabayı yapan şey onlar değildir tabii ama büyük bir kısmını motor oluşturduğu kesin.
Madem konuyu actin konusayim o zaman. Butun olay 0 100 demek degildir.bu araba 100 180 de cok can alabilen bir araba. Forumdaki cok fazla kisi ya mazda gitmez odur budur konustu en son sahil yolunda 5 kisi 140 ile tek parmakla viraj dondum. Ve arabadaki herkes bu araba gidiyormus ya oldu. Evet kagit uzerindeki degerler baki ama benim icin hissetirdikleride bambaska. Bir arabayi sadece motor olusturmaz. Sorunsuzlugu onemlidir. Bu konuda mazda zaten kendini kanitlamis durumda. Sitedeki her ankette basi cekmeside birazda bu yuzden.mehmet abide dedi her kose basinda gorebilecegin bir aracta degil kendisi. Tipki volvo alfa subaru gibi biraz butik.gibi gibi cok sey var 2011 de bile c segmentinde donanimda hep ilkleri oynayan bir araba oldu mazda . Bu yuzden benim icin en degerli at :)
 
Ben 2 kez okudum anlamadim valla cahillik iste bendeki :D ya benim yakindigim en buyuk nokta dunyanin en sacma anlatimi ile olacak. Sabit bir hizda giderken uzun yolda sollamaya cikacaksam 2 secenegim oluyor . 1 manuel vitese al vites dusur motor cildirsin deviri cevir cevir gec bunda hic sikinti yok 2. Viteste bu sekilde 120 iste 3 ten 4 e gec 200 u gor devam et manuel inanilmaz guzel. Gelelim maalesef otomatige.basiyorum sollayacaksam hemen aninda guc yok. Bunda dsg eksikligi bariz hissediliyor.sonra 2.500 leri gec guc gelsin 7500 e kadar devam. Sacma sapan anlattimda neyse bu saatte bu kadar
Kaptan senin gaz pedalının dibinde kickdown butonu olabilir. Gazın sonuna kadar basarsan -hatta sonunu da zorlarsan- muhtemelen vitesi küçültecektir. En ilkel otm. şanzımanlar bile yapıyordur bunu. Muhtemelen sollamalarda arabanın hangi viteste olduğundan ziyade trafiğe ve sollayacağın araca konsantre olduğun için vites düşürmeler pek dikkatini çekmiyordur. Sonuçta tk şanzıman, temel amacı konforlu olup kendini hissettirmemek. =)
 
Kaptan senin gaz pedalının dibinde kickdown butonu olabilir. Gazın sonuna kadar basarsan -hatta sonunu da zorlarsan- muhtemelen vitesi küçültecektir. En ilkel otm. şanzımanlar bile yapıyordur bunu. Muhtemelen sollamalarda arabanın hangi viteste olduğundan ziyade trafiğe ve sollayacağın araca konsantre olduğun için vites düşürmeler pek dikkatini çekmiyordur. Sonuçta tk şanzıman, temel amacı konforlu olup kendini hissettirmemek. =)
Konforda sikintim yokda sehir icinde diger araclari kullandiktan sonra buyuk tribe giriyorum cidden ya ben ne yapayim diye dusundugu cok oluyor
 
7477a61196540c0aba3df5c0d57608ac.jpg

@Sailor sana rakip geldim nasıl ama güzel de mi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Sailor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...