Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben 2 kez okudum anlamadim valla cahillik iste bendeki :D ya benim yakindigim en buyuk nokta dunyanin en sacma anlatimi ile olacak. Sabit bir hizda giderken uzun yolda sollamaya cikacaksam 2 secenegim oluyor . 1 manuel vitese al vites dusur motor cildirsin deviri cevir cevir gec bunda hic sikinti yok 2. Viteste bu sekilde 120 iste 3 ten 4 e gec 200 u gor devam et manuel inanilmaz guzel. Gelelim maalesef otomatige.basiyorum sollayacaksam hemen aninda guc yok. Bunda dsg eksikligi bariz hissediliyor.sonra 2.500 leri gec guc gelsin 7500 e kadar devam. Sacma sapan anlattimda neyse bu saatte bu kadar
Tamam işte arabada overdrive var. Hatta devreyede giriyor. 2500 devirden gec kickdown yapması, damper kilidi oldugunu gösterir.. Araban ekonomi vitesin e geçmiş. Damper kilitlemiş. Sen gaza basınca önce damperi bırakmaz. Bakar bu adam ne istiyor. Dip gaz yapmadığın sürece motor yükü döndürdüğü kadar hızlanma yapar. Ama gaza dip bas kickdown switch devreye girsin. Önce damper açılır. Sonra tork konverteri hızla dönmeye başlar devri yiyip torka cevirir. Vitesi düşer derken araba roket gibi hızlanır. Ama yukardaki işlemlerden dolayı gec başlar..

Sen süreci bilmediğinden zamanlama hatası yaparsan sorun yaşarsın.. Sollamaya cıkmadan 1 saniye önce dip gaz yaparsan sana sollamada sıkıntı cikmaz..

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
7477a61196540c0aba3df5c0d57608ac.jpg

@Sailor sana rakip geldim nasıl ama güzel de mi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Valla yarin sabah yola erken yola cikcam motor bakacaz sahil yolunda cruze a alip 5 yakmayi dusunuyorum
 
Tamam işte arabada overdrive var. Hatta devreyede giriyor. 2500 devirden gec kickdown yapması, damper kilidi oldugunu gösterir.. Araban ekonomi vitesin e geçmiş. Damper kilitlemiş. Sen gaza basınca önce damperi bırakmaz. Bakar bu adam ne istiyor. Dip gaz yapmadığın sürece motor yükü döndürdüğü kadar hızlanma yapar. Ama gaza dip bas kickdown switch devreye girsin. Önce damper açılır. Sonra tork konverteri hızla dönmeye başlar devri yiyip torka cevirir. Vitesi düşer derken araba roket gibi hızlanır. Ama yukardaki işlemlerden dolayı gec başlar..

Sen süreci bilmediğinden zamanlama hatası yaparsan sorun yaşarsın.. Sollamaya cıkmadan 1 saniye önce dip gaz yaparsan sana sollamada sıkıntı cikmaz..

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Damper?? @Sailor kaç tonajlı senin mazda
 
Tamam işte arabada overdrive var. Hatta devreyede giriyor. 2500 devirden gec kickdown yapması, damper kilidi oldugunu gösterir.. Araban ekonomi vitesin e geçmiş. Damper kilitlemiş. Sen gaza basınca önce damperi bırakmaz. Bakar bu adam ne istiyor. Dip gaz yapmadığın sürece motor yükü döndürdüğü kadar hızlanma yapar. Ama gaza dip bas kickdown switch devreye girsin. Önce damper açılır. Sonra tork konverteri hızla dönmeye başlar devri yiyip torka cevirir. Vitesi düşer derken araba roket gibi hızlanır. Ama yukardaki işlemlerden dolayı gec başlar..

Sen süreci bilmediğinden zamanlama hatası yaparsan sorun yaşarsın.. Sollamaya cıkmadan 1 saniye önce dip gaz yaparsan sana sollamada sıkıntı cikmaz..

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abi dogruda sehir icinde cok kararsiz cok dusundugu oluyor ornegin sahilyolunda gidiyorum pedala cok yuklenmeden gaza basiyorum bazen vitesi bir uste atmayip cok bekledigi oluyor oyleki rahatlasin diye manuel alip atiyorum ama nadir yapiyor allahtan . Bakimlari gec yapiyorum ondanmi acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...