Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu da bu senenin sınıf kıyaslaması.
1.sınıfı. 2 en sorunsuz 3.en sorunlu model

Subcompact Cars Toyota Prius C Ford Fiesta
Compact Cars Toyota Prius 1 Ford Focus
Midsized Cars Kia Optima 1 Chrysler 200 1
Large Cars Hyundai Azera 1 Dodge Charger
Luxury Compact Cars Lexus CT 200h 1 Acura TLX
Luxury Midsized/Large Cars Infiniti Q70 1 Mercedes-Benz S-Class 1
Sporty Cars Lexus RC 1 Ford Mustang
Minivans Toyota Sienna Dodge Grand Caravan
Small SUVs Toyota RAV4 Jeep Cherokee
Midsized SUVs Toyota 4Runner Jeep Grand Cherokee
Large SUVs Ford Expedition 1
Chevrolet Suburban/GMC Yukon XL

Luxury Compact SUVs Mercedes-Benz GLC 1 Lincoln MKC
Luxury Midsized/Large SUVs Lexus GX Cadillac Escalade
Pickup Trucks Toyota Tundra Ram 2500
 
Bu da bu senenin sınıf kıyaslaması.
1.sınıfı. 2 en sorunsuz 3.en sorunlu model

Subcompact Cars Toyota Prius C Ford Fiesta
Compact Cars Toyota Prius 1 Ford Focus
Midsized Cars Kia Optima 1 Chrysler 200 1
Large Cars Hyundai Azera 1 Dodge Charger
Luxury Compact Cars Lexus CT 200h 1 Acura TLX
Luxury Midsized/Large Cars Infiniti Q70 1 Mercedes-Benz S-Class 1
Sporty Cars Lexus RC 1 Ford Mustang
Minivans Toyota Sienna Dodge Grand Caravan
Small SUVs Toyota RAV4 Jeep Cherokee
Midsized SUVs Toyota 4Runner Jeep Grand Cherokee
Large SUVs Ford Expedition 1
Chevrolet Suburban/GMC Yukon XL

Luxury Compact SUVs Mercedes-Benz GLC 1 Lincoln MKC
Luxury Midsized/Large SUVs Lexus GX Cadillac Escalade
Pickup Trucks Toyota Tundra Ram 2500
Anti fordcu anket. C sınıfının en sıkıntılı modeli focus mu olmuş? Bu Amerikan conilerini bi egeaya bindirelim de kendilerine gelsinler

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Benim aracada hypermilling araci diolar fabrika verisi 9.5 ne yapabilirim
Vallahi bana kalsa atmosferik aracın hypermilling'i olmaz. Yaktığı alt sınır belli, yaktığı üst sınır belli. İkisi arasında dağlar kadar fark olmuyor. En azından benim kullandığım 2.0 - 1.6 - 1.25 atmosferikler öyleydi. Dizelde de hypermilling yapılmaz. Benim aracın alt sınırı 4.3, üst sınırı 7 litre. Tabii ki sürekli basa bas gidilmez, sürekli 7 litre yakılmaz ama benim anlayışımda sürekli hypermiling yapacaksan o aracın turbo benzinliler gibi alt ve üst sınırı arasında çok fark olması gerekiyor ki beni hypermiling'e teşvik etsin. İşin özü bana göre atmosferik ve dizelde sık sık hypermilling yapmanın bir mantığı yok.
 
Bu liste çok vasıfsız. 2017
Abi yok gerek kalmadi ama birsey itiraf edeyim madem. Gecenlerde arkadas uyardi yokusta once bos a al el freni sonra p diye sen bunu niye yapmiyorsun dedi. Dedim unutuyorum e cat cut sesler gelmiyormu dedi evet dedim( hatta en son forumdan sinanla yaptim maalesef cat cut cocugun ici acidi.) Kac senedir umursamiyorsun dedi 7 dedim. Birde servise gitmeyeli 1 seneyi gecti tum bunlari katarsak aracta sorun olmasida yuksek galiba

Otomatik şanzımanlı arabalardan ikinci elde çok korkarım. Çünkü her vitesin bir freni var. Aslında manual arabada 1 debriyaj 5 senkromeç iş bukadar basit.

Gel görki 4 ileri tork konverterli bile olsa 3 4 şanzıman freni var. Bunlar nazik ve pahalı. :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Vallahi bana kalsa atmosferik aracın hypermilling'i olmaz. Yaktığı alt sınır belli, yaktığı üst sınır belli. İkisi arasında dağlar kadar fark olmuyor. En azından benim kullandığım 2.0 - 1.6 - 1.25 atmosferikler öyleydi. Dizelde de hypermilling yapılmaz. Benim aracın alt sınırı 4.3, üst sınırı 7 litre. Tabii ki sürekli basa bas gidilmez, sürekli 7 litre yakılmaz ama benim anlayışımda sürekli hypermiling yapacaksan o aracın turbo benzinliler gibi alt ve üst sınırı arasında çok fark olması gerekiyor ki beni hypermiling'e teşvik etsin. İşin özü bana göre atmosferik ve dizelde sık sık hypermilling yapmanın bir mantığı yok.
Hurmetler abim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ya he he sonrada cezalar dolsun eve..
Olum burda fırtına kopuyor. Araba sokakta üstüne çatı matı uçarmi korka korka camdan bakıyom.. :(
ah ben de olcaktı o :D güzel bir modif atardık aracımıza ayyy :D düşününce bile tüylerim diken diken oldu ya :D

Otobanda basarsın, sonra gider mola verirsin. Henüz mola yerlerine kameralar döşenmedi :D Arabalar çoğunlukla kapının önünde hocam yapacak bir şey yok. Tedbirimizi alıp Allah'a emanet olsun diyeceğiz başka bir şey gelmez elimizden.

Bende olsa şehir içinde 15 litreden aşağı gezemezdim net diyeyim. Mahveder o araç beni, biliyorum kendimi güçlü makine görünce dayanamam basarım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Vallahi bana kalsa atmosferik aracın hypermilling'i olmaz. Yaktığı alt sınır belli, yaktığı üst sınır belli. İkisi arasında dağlar kadar fark olmuyor. En azından benim kullandığım 2.0 - 1.6 - 1.25 atmosferikler öyleydi. Dizelde de hypermilling yapılmaz. Benim aracın alt sınırı 4.3, üst sınırı 7 litre. Tabii ki sürekli basa bas gidilmez, sürekli 7 litre yakılmaz ama benim anlayışımda sürekli hypermiling yapacaksan o aracın turbo benzinliler gibi alt ve üst sınırı arasında çok fark olması gerekiyor ki beni hypermiling'e teşvik etsin. İşin özü bana göre atmosferik ve dizelde sık sık hypermilling yapmanın bir mantığı yok.
Cenk hocam benim arabanın alt sınır 4,3-4,5 filan, üst sınırı da yüksek ihtimal 18-20'yi görür. Şimdi bu arabayı hypermiling kasmadan 5,5-6,0 yaktırıyorum, biraz usul usul gidince 5'in altına iniyor. Meraklısı yapayım dese yapar yani, bence değer de :) Çünkü özellikle küçük hacimli atmosferiklerin üst sınırı tahmin edilenlerin çok üstünde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve Cenk
Mazda ve volvo kadar satar alfa yahu . Fiat dan bahsediyoruz bakkalda satiyorlar parcalarini
Amerika dan bahsediyoruz yalnız. Bide bildiğim kadarıyla fiat dodge ve crysler ile benzer arabalar üretiyor yani listeye onları alabiliriz.
Anti fordcu anket. C sınıfının en sıkıntılı modeli focus mu olmuş? Bu Amerikan conilerini bi egeaya bindirelim de kendilerine gelsinler

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şanzıman ve klima sorunları varmış.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Vallahi bana kalsa atmosferik aracın hypermilling'i olmaz. Yaktığı alt sınır belli, yaktığı üst sınır belli. İkisi arasında dağlar kadar fark olmuyor. En azından benim kullandığım 2.0 - 1.6 - 1.25 atmosferikler öyleydi. Dizelde de hypermilling yapılmaz. Benim aracın alt sınırı 4.3, üst sınırı 7 litre. Tabii ki sürekli basa bas gidilmez, sürekli 7 litre yakılmaz ama benim anlayışımda sürekli hypermiling yapacaksan o aracın turbo benzinliler gibi alt ve üst sınırı arasında çok fark olması gerekiyor ki beni hypermiling'e teşvik etsin. İşin özü bana göre atmosferik ve dizelde sık sık hypermilling yapmanın bir mantığı yok.
+1
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
@İstanbulluu abi bu damper ve overdrive işini tam anlamadım. Benim kullandığım tk'da gazı bıraktığım an debriyaja basmış gibi bırakıyordu, hatta bayır aşağı frene basınca motor freni yapar diye bekledim ama yapmadı. Manuel moda alırsam da normal tepkiler veriyor, gazı bırakınca motor kompresyona giriyor vs. Bu neden oluyor yani şanzımanın içinde neler dönüyor? Bahsettiğin damper vs bunla alakalı mı?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Cenk hocam benim arabanın alt sınır 4,3-4,5 filan, üst sınırı da yüksek ihtimal 18-20'yi görür. Şimdi bu arabayı hypermiling kasmadan 5,5-6,0 yaktırıyorum, biraz usul usul gidince 5'in altına iniyor. Meraklısı yapayım dese yapar yani, bence değer de :) Çünkü özellikle küçük hacimli atmosferiklerin üst sınırı tahmin edilenlerin çok üstünde.
Aslen ben o ilk yorumumu yaparken eklemeyi unuttum. O da şudur ki benim kullanım tarzıma göre, benim agresif ve yavaş kullanım tarzıma göre hypermilling yapıp yapmama mevzusunu belirliyorum. Normalde benim eski 1.25 fiesta'ya da gerçekten çift haneli rakamları gördürebilirdim ama ben çok agresif kullandığımda bile o kadar yakıt yaktıramıyorum çünkü benim agresifliğim bile belli başlı limitler dahilinde. O sebeple hypermilling'e değmez dedim. Sen misal harbiden dediğin gibi çok yaktırıyorsundur, agresif sürüşün harbiden agresifin dibidir, o zaman tabii ki yaparsın hypermilling :)
 
Vallahi bana kalsa atmosferik aracın hypermilling'i olmaz. Yaktığı alt sınır belli, yaktığı üst sınır belli. İkisi arasında dağlar kadar fark olmuyor. En azından benim kullandığım 2.0 - 1.6 - 1.25 atmosferikler öyleydi. Dizelde de hypermilling yapılmaz. Benim aracın alt sınırı 4.3, üst sınırı 7 litre. Tabii ki sürekli basa bas gidilmez, sürekli 7 litre yakılmaz ama benim anlayışımda sürekli hypermiling yapacaksan o aracın turbo benzinliler gibi alt ve üst sınırı arasında çok fark olması gerekiyor ki beni hypermiling'e teşvik etsin. İşin özü bana göre atmosferik ve dizelde sık sık hypermilling yapmanın bir mantığı yok.

Ford fiesta 1.5 tdci..
Arkadaşim bunu 6.6 ile sürüyor.
Aynı arabayı aynı yol ve şartlarda ben 4.0 ile sürüyorum. Ben Hypermiling yapıyom tabi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...