Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben arabami 5000 devir üstünde kullanamıyorum. O pistonun yerinden fırlayıp kafama saplandığı aklıma geliyor. Böyle yerli yersiz hayaller kurup soğuyorum sürat yapmaktan. Birde çok fazla trafik kszası videosu izliyorum. Bu yayınları yapan youtube kanaşlarına üyeyim. Cok sadistce bir şey ama, tedbiri elde tutmak için bunlar..
 
Ben arabami 5000 devir üstünde kullanamıyorum. O pistonun yerinden fırlayıp kafama saplandığı aklıma geliyor. Böyle yerli yersiz hayaller kurup soğuyorum sürat yapmaktan. Birde çok fazla trafik kszası videosu izliyorum. Bu yayınları yapan youtube kanaşlarına üyeyim. Cok sadistce bir şey ama, tedbiri elde tutmak için bunlar..
Eskiden sürüşümün %80'inden fazlası agresif ve hızlıydı. Yaş ilerledikçe hiç kaza yapmasam da, tek başıma sürüyor olsam da ben de korkmaya başladım. Başkasına zarar veririm, geride kalanları üzerim diye. Böyle olunca şimdi agresif ve hızlı sürüşüm, genel sürüşümün maksimum %20-30'udur. Ama arada bir uygun ortam, yol ve şartlarda yakıtı falan da düşünmeden gazlayıp, devir çevire çevire belli süre gitmek inan ki iyi geliyor. İnsan deşarj oluyor, araba redline devirlerini unutmuşsa, sağırlaşmışsa oralara alışıyor, şöyle insan bir kendine geliyor. Gerçekten arada bir böyle sürmek işe yarıyor. Ama tabii dediğim gibi uygun ortam, yol ve şartlarda.
 
Ben arabami 5000 devir üstünde kullanamıyorum. O pistonun yerinden fırlayıp kafama saplandığı aklıma geliyor. Böyle yerli yersiz hayaller kurup soğuyorum sürat yapmaktan. Birde çok fazla trafik kszası videosu izliyorum. Bu yayınları yapan youtube kanaşlarına üyeyim. Cok sadistce bir şey ama, tedbiri elde tutmak için bunlar..
Bende ultimate el freni videoları izleyip lastik kokusuyla zevke geliyorum. Sanırım ikimizin de psikolojik sorunları var :(

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
@İstanbulluu abi bu damper ve overdrive işini tam anlamadım. Benim kullandığım tk'da gazı bıraktığım an debriyaja basmış gibi bırakıyordu, hatta bayır aşağı frene basınca motor freni yapar diye bekledim ama yapmadı. Manuel moda alırsam da normal tepkiler veriyor, gazı bırakınca motor kompresyona giriyor vs. Bu neden oluyor yani şanzımanın içinde neler dönüyor? Bahsettiğin damper vs bunla alakalı mı?

Araba markası neydi.
 
Eskiden sürüşümün %80'inden fazlası agresif ve hızlıydı. Yaş ilerledikçe hiç kaza yapmasam da, tek başıma sürüyor olsam da ben de korkmaya başladım. Başkasına zarar veririm, geride kalanları üzerim diye. Böyle olunca şimdi agresif ve hızlı sürüşüm, genel sürüşümün maksimum %20-30'udur. Ama arada bir uygun ortam, yol ve şartlarda yakıtı falan da düşünmeden gazlayıp, devir çevire çevire belli süre gitmek inan ki iyi geliyor. İnsan deşarj oluyor, araba redline devirlerini unutmuşsa, sağırlaşmışsa oralara alışıyor, şöyle insan bir kendine geliyor. Gerçekten arada bir böyle sürmek işe yarıyor. Ama tabii dediğim gibi uygun ortam, yol ve şartlarda.

Benim bir korkumda , arabamın bozulmasını, eskimesini hiçmi hiç istemiyorum. Yağ yaksın, şanzıman kırsın, lastik eskisin bunlar hep masraf :( kış vakti borcada girilmez..
 
1ea9ed4a4ad62f39d7a936a78adf54fb.jpg

Vagçı aile annelerine :D
Golf sportsvan Türkiye’ye gelse sizce satar mıydı?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ülkemizdeki ikinci el kaygısı yüzünden bir çok insan gönlündeki araca binemiyor.
2.el kaygısını biraz bu 2.el piayasasına hakim ticaretle uğraşan birilerini duyarak farkettim.Diyorum ki 1,0 tsi da 1,6 tdi da aynı gidiyormuş.üstelik 10k fark var vergi desen az veriyorsun falan.Olsun dizel o.Hızlı satarım.. Gerçekten piyasada neye niye para verdiğini anlamayan insanlar ve onların dizel otomatikleri dolanıyor..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cagdas Cag
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...