Euro rekor tazelemiş. Yeni zamlar is coming.
Egea is comingEkli dosyayı görüntüle 10000 Ekli dosyayı görüntüle 10001 Ekli dosyayı görüntüle 10002 Ekli dosyayı görüntüle 10003 Ekli dosyayı görüntüle 10004 Ekli dosyayı görüntüle 10005 Ekli dosyayı görüntüle 10006 Ekli dosyayı görüntüle 10007 Ekli dosyayı görüntüle 10008
Yeni focus ağır kamuflajdan kurtuldu. Henüz tüm çizgileri net olarak göremiyoruz fakat belli başlı şeyler artık görünüyor. Ford'lardan alıştığımız devrim şeklinde dış görünüm yenileme olayı artık tarih oldu. Zaten bunu daha önce paylaşmıştım. Artık evrimsel olarak ilerleyerek değişime girecek. Fiesta örneğinde gördüğümüz gibi.
Volvo'nun yeni tasarım full led farları focus'ta direkt dikkat çekiyor. Ön cephede sis farları ve krom ızgara küçük kardeşi Fiesta ile oldukça benzer. Arka çamurluk bölgesinde kabartma hamlesi otomobili biraz daha geniş gösteriyor. Yandan bakıldığında ise arka kelebek camlarının artık kapı ile beraber açılıyor olması güncel kasaya göre en belirgin değişimlerden biri. Arka kısım Egea, A3 karışımı bir görünüme benzese de stoplar tamamen kamuflaj dışında değil. Ayrıca spoiler oldukça dışarı çıkık, arka camın üst kısmı ise eğimli şekilde oldukça içeriye döndük gözüküyor. Bakalım, kamuflajdan iyice çıkıp çizgilerini ve son halini gördükten sonra tam kararımı vereceğim.
Beklediğim gibi bir tasarım geldi diyebilirim ben de. En azından tahmin ediyordumEgea is coming
Arka tasarımın bu forma geçmesi arka yaşam alanıyla bagaj hacmine direk olumlu yansıyabilir. Tabii mevcut kasadaki gibi bizim awd'miz de olacak deyip standart versiyonda yine garip bir yer israfı yaparlarsa bilemem.
İlk izlenimlerim olumlu, umutluyum.![]()
Hiçbiri NewEdge Mk1 Focus olamaz. :') Aslında günümüzde Puma'yı C-HR gibi bir crossover olarak yeniden üretseler süper olur. Özledik o tasarımları.Beklediğim gibi bir tasarım geldi diyebilirim ben de. En azından tahmin ediyordum
İç mekan hacmi konusunda özellikle üzerinde durulduğunu, koltukların buna göre inceldiğini, konsolun törpülendiğini falan söylemişti Ford. Ama işleri berbat etmede de oldukça yetenekli bir marka malum. Son halini görene kadar kesin bir şey diyemeyeceğiz o belli.
Genel olarak kısıtlı görünüm de olsa tasarım anlamında direkt bir yadırgamışlığım yok. Ford araçları genelde devrimsel nitelikte tasarım değiştirdiği için yeni tasarımların geliştirerek devam etmesi mevzusuna henüz alışamadım hepsi bu. Neticede son kararımı son halini görünce vereceğim bakalım![]()
Ekli dosyayı görüntüle 10000 Ekli dosyayı görüntüle 10001 Ekli dosyayı görüntüle 10002 Ekli dosyayı görüntüle 10003 Ekli dosyayı görüntüle 10004 Ekli dosyayı görüntüle 10005 Ekli dosyayı görüntüle 10006 Ekli dosyayı görüntüle 10007 Ekli dosyayı görüntüle 10008
Yeni focus ağır kamuflajdan kurtuldu. Henüz tüm çizgileri net olarak göremiyoruz fakat belli başlı şeyler artık görünüyor. Ford'lardan alıştığımız devrim şeklinde dış görünüm yenileme olayı artık tarih oldu. Zaten bunu daha önce paylaşmıştım. Artık evrimsel olarak ilerleyerek değişime girecek. Fiesta örneğinde gördüğümüz gibi.
Volvo'nun yeni tasarım full led farları focus'ta direkt dikkat çekiyor. Ön cephede sis farları ve krom ızgara küçük kardeşi Fiesta ile oldukça benzer. Arka çamurluk bölgesinde kabartma hamlesi otomobili biraz daha geniş gösteriyor. Yandan bakıldığında ise arka kelebek camlarının artık kapı ile beraber açılıyor olması güncel kasaya göre en belirgin değişimlerden biri. Arka kısım Egea, A3 karışımı bir görünüme benzese de stoplar tamamen kamuflaj dışında değil. Ayrıca spoiler oldukça dışarı çıkık, arka camın üst kısmı ise eğimli şekilde oldukça içeriye döndük gözüküyor. Bakalım, kamuflajdan iyice çıkıp çizgilerini ve son halini gördükten sonra tam kararımı vereceğim.
Hiçbiri NewEdge Mk1 Focus olamaz. :') Aslında günümüzde Puma'yı C-HR gibi bir crossover olarak yeniden üretseler süper olur. Özledik o tasarımları.
Kesinlikle öyle.. Hiç bir focus kasası mk1'in yerini tutmadı ve bence de tutamaz. İlk çıktığı zamanlar neredeyse piyasada rakibi yok gibiydi tasarım anlamında. Hatta bazılarımız bayağı yabancılık çektik, alışma süreci falan geçirdik. Fakat gerçekten en başarılı kasadır mk1.Arkanın Egea'ya benzediğinin farkında değildim yorumun öncesi ki gerçekten benziyormuş. Bir de arka kapı-D sütunu birleşimi 1 Serisi gibi olmuş. Ancak asla aşağıdaki aracın etkisini yapamayacak, aklımı yitirmiştim ilk gördüğümde.
Hah alacaktim tam vazgectim sirf bu yuzden
Elektronik el freni ismini vermek istemediğim bir basın mensubunun elinde kalmıştıKoreli derken Hyundai i 30 hiç fena değildi mesela![]()
Elektronik el freni ismini vermek istemediğim bir basın mensubunun elinde kalmıştı.
Corsa C 1.3 CdtiHerkese iyi forumlar
30.000 Tl'ye kadar minimum C segment- Dizel araç önerisi olan var mı ? Kilometre ve boya çok mühim değil, uzun yol yapmaya uygun ve problem çıkarmayan bir araç olmalı.
Megane veya C4 geldi aklıma ama bu fiyatlara temizi bulunur mu bilmiyorumHerkese iyi forumlar
30.000 Tl'ye kadar minimum C segment- Dizel araç önerisi olan var mı ? Kilometre ve boya çok mühim değil, uzun yol yapmaya uygun ve problem çıkarmayan bir araç olmalı.
Hocam o paraya C segmenti dizellerin hemen hepsi perişandır. Sizi de perişan eder. Direk D sınıfı araç düşünün derim. Onların piyasası daha düşük oluyor ve km'yi uzun yolda yapıp daha az eskimişini bulmak mümkün.Herkese iyi forumlar
30.000 Tl'ye kadar minimum C segment- Dizel araç önerisi olan var mı ? Kilometre ve boya çok mühim değil, uzun yol yapmaya uygun ve problem çıkarmayan bir araç olmalı.
Pistin üzerinde kırmızı bayrak sallama noktaları olması gerekmez mi?Hakikaten yeşil cehennem yahuhttp://alkislarlayasiyorum.com/m/content/360269/nurburgring-pistinde-gelenin-gecenin-kaza-yapmasi