Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
focus_hatchback_001.jpg focus_hatchback_002.jpg focus_hatchback_003.jpg focus_hatchback_004.jpg focus_hatchback_005.jpg focus_hatchback_006.jpg focus_hatchback_007.jpg focus_hatchback_008.jpg mk4.png.20cf7f71bcbd153980736fb7b8479e1a.png

Yeni focus ağır kamuflajdan kurtuldu. Henüz tüm çizgileri net olarak göremiyoruz fakat belli başlı şeyler artık görünüyor. Ford'lardan alıştığımız devrim şeklinde dış görünüm yenileme olayı artık tarih oldu. Zaten bunu daha önce paylaşmıştım. Artık evrimsel olarak ilerleyerek değişime girecek. Fiesta örneğinde gördüğümüz gibi.

Volvo'nun yeni tasarım full led farları focus'ta direkt dikkat çekiyor. Ön cephede sis farları ve krom ızgara küçük kardeşi Fiesta ile oldukça benzer. Arka çamurluk bölgesinde kabartma hamlesi otomobili biraz daha geniş gösteriyor. Yandan bakıldığında ise arka kelebek camlarının artık kapı ile beraber açılıyor olması güncel kasaya göre en belirgin değişimlerden biri. Arka kısım Egea, A3 karışımı bir görünüme benzese de stoplar tamamen kamuflaj dışında değil. Ayrıca spoiler oldukça dışarı çıkık, arka camın üst kısmı ise eğimli şekilde oldukça içeriye döndük gözüküyor. Bakalım, kamuflajdan iyice çıkıp çizgilerini ve son halini gördükten sonra tam kararımı vereceğim.
 
Ekli dosyayı görüntüle 10000 Ekli dosyayı görüntüle 10001 Ekli dosyayı görüntüle 10002 Ekli dosyayı görüntüle 10003 Ekli dosyayı görüntüle 10004 Ekli dosyayı görüntüle 10005 Ekli dosyayı görüntüle 10006 Ekli dosyayı görüntüle 10007 Ekli dosyayı görüntüle 10008

Yeni focus ağır kamuflajdan kurtuldu. Henüz tüm çizgileri net olarak göremiyoruz fakat belli başlı şeyler artık görünüyor. Ford'lardan alıştığımız devrim şeklinde dış görünüm yenileme olayı artık tarih oldu. Zaten bunu daha önce paylaşmıştım. Artık evrimsel olarak ilerleyerek değişime girecek. Fiesta örneğinde gördüğümüz gibi.

Volvo'nun yeni tasarım full led farları focus'ta direkt dikkat çekiyor. Ön cephede sis farları ve krom ızgara küçük kardeşi Fiesta ile oldukça benzer. Arka çamurluk bölgesinde kabartma hamlesi otomobili biraz daha geniş gösteriyor. Yandan bakıldığında ise arka kelebek camlarının artık kapı ile beraber açılıyor olması güncel kasaya göre en belirgin değişimlerden biri. Arka kısım Egea, A3 karışımı bir görünüme benzese de stoplar tamamen kamuflaj dışında değil. Ayrıca spoiler oldukça dışarı çıkık, arka camın üst kısmı ise eğimli şekilde oldukça içeriye döndük gözüküyor. Bakalım, kamuflajdan iyice çıkıp çizgilerini ve son halini gördükten sonra tam kararımı vereceğim.
Egea is coming:D
Arka tasarımın bu forma geçmesi arka yaşam alanıyla bagaj hacmine direk olumlu yansıyabilir. Tabii mevcut kasadaki gibi bizim awd'miz de olacak deyip standart versiyonda yine garip bir yer israfı yaparlarsa bilemem. :)
İlk izlenimlerim olumlu, umutluyum. :)
 
Egea is coming:D
Arka tasarımın bu forma geçmesi arka yaşam alanıyla bagaj hacmine direk olumlu yansıyabilir. Tabii mevcut kasadaki gibi bizim awd'miz de olacak deyip standart versiyonda yine garip bir yer israfı yaparlarsa bilemem. :)
İlk izlenimlerim olumlu, umutluyum. :)
Beklediğim gibi bir tasarım geldi diyebilirim ben de. En azından tahmin ediyordum :)

İç mekan hacmi konusunda özellikle üzerinde durulduğunu, koltukların buna göre inceldiğini, konsolun törpülendiğini falan söylemişti Ford. Ama işleri berbat etmede de oldukça yetenekli bir marka malum. Son halini görene kadar kesin bir şey diyemeyeceğiz o belli.

Genel olarak kısıtlı görünüm de olsa tasarım anlamında direkt bir yadırgamışlığım yok. Ford araçları genelde devrimsel nitelikte tasarım değiştirdiği için yeni tasarımların geliştirerek devam etmesi mevzusuna henüz alışamadım hepsi bu. Neticede son kararımı son halini görünce vereceğim bakalım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Beklediğim gibi bir tasarım geldi diyebilirim ben de. En azından tahmin ediyordum :)

İç mekan hacmi konusunda özellikle üzerinde durulduğunu, koltukların buna göre inceldiğini, konsolun törpülendiğini falan söylemişti Ford. Ama işleri berbat etmede de oldukça yetenekli bir marka malum. Son halini görene kadar kesin bir şey diyemeyeceğiz o belli.

Genel olarak kısıtlı görünüm de olsa tasarım anlamında direkt bir yadırgamışlığım yok. Ford araçları genelde devrimsel nitelikte tasarım değiştirdiği için yeni tasarımların geliştirerek devam etmesi mevzusuna henüz alışamadım hepsi bu. Neticede son kararımı son halini görünce vereceğim bakalım :)
Hiçbiri NewEdge Mk1 Focus olamaz. :') Aslında günümüzde Puma'yı C-HR gibi bir crossover olarak yeniden üretseler süper olur. Özledik o tasarımları.
 
Ekli dosyayı görüntüle 10000 Ekli dosyayı görüntüle 10001 Ekli dosyayı görüntüle 10002 Ekli dosyayı görüntüle 10003 Ekli dosyayı görüntüle 10004 Ekli dosyayı görüntüle 10005 Ekli dosyayı görüntüle 10006 Ekli dosyayı görüntüle 10007 Ekli dosyayı görüntüle 10008

Yeni focus ağır kamuflajdan kurtuldu. Henüz tüm çizgileri net olarak göremiyoruz fakat belli başlı şeyler artık görünüyor. Ford'lardan alıştığımız devrim şeklinde dış görünüm yenileme olayı artık tarih oldu. Zaten bunu daha önce paylaşmıştım. Artık evrimsel olarak ilerleyerek değişime girecek. Fiesta örneğinde gördüğümüz gibi.

Volvo'nun yeni tasarım full led farları focus'ta direkt dikkat çekiyor. Ön cephede sis farları ve krom ızgara küçük kardeşi Fiesta ile oldukça benzer. Arka çamurluk bölgesinde kabartma hamlesi otomobili biraz daha geniş gösteriyor. Yandan bakıldığında ise arka kelebek camlarının artık kapı ile beraber açılıyor olması güncel kasaya göre en belirgin değişimlerden biri. Arka kısım Egea, A3 karışımı bir görünüme benzese de stoplar tamamen kamuflaj dışında değil. Ayrıca spoiler oldukça dışarı çıkık, arka camın üst kısmı ise eğimli şekilde oldukça içeriye döndük gözüküyor. Bakalım, kamuflajdan iyice çıkıp çizgilerini ve son halini gördükten sonra tam kararımı vereceğim.

Arkanın Egea'ya benzediğinin farkında değildim yorumun öncesi ki gerçekten benziyormuş. Bir de arka kapı-D sütunu birleşimi 1 Serisi gibi olmuş. Ancak asla aşağıdaki aracın etkisini yapamayacak, aklımı yitirmiştim ilk gördüğümde.
 

Ekli dosyalar

  • 190907_50_for.jpg
    190907_50_for.jpg
    26.8 KB · Görüntüleme: 240
Hiçbiri NewEdge Mk1 Focus olamaz. :') Aslında günümüzde Puma'yı C-HR gibi bir crossover olarak yeniden üretseler süper olur. Özledik o tasarımları.
Arkanın Egea'ya benzediğinin farkında değildim yorumun öncesi ki gerçekten benziyormuş. Bir de arka kapı-D sütunu birleşimi 1 Serisi gibi olmuş. Ancak asla aşağıdaki aracın etkisini yapamayacak, aklımı yitirmiştim ilk gördüğümde.
Kesinlikle öyle.. Hiç bir focus kasası mk1'in yerini tutmadı ve bence de tutamaz. İlk çıktığı zamanlar neredeyse piyasada rakibi yok gibiydi tasarım anlamında. Hatta bazılarımız bayağı yabancılık çektik, alışma süreci falan geçirdik. Fakat gerçekten en başarılı kasadır mk1.
 
Herkese iyi forumlar :)
30.000 Tl'ye kadar minimum C segment- Dizel araç önerisi olan var mı ? Kilometre ve boya çok mühim değil, uzun yol yapmaya uygun ve problem çıkarmayan bir araç olmalı.
 
Herkese iyi forumlar :)
30.000 Tl'ye kadar minimum C segment- Dizel araç önerisi olan var mı ? Kilometre ve boya çok mühim değil, uzun yol yapmaya uygun ve problem çıkarmayan bir araç olmalı.
Hocam o paraya C segmenti dizellerin hemen hepsi perişandır. Sizi de perişan eder. Direk D sınıfı araç düşünün derim. Onların piyasası daha düşük oluyor ve km'yi uzun yolda yapıp daha az eskimişini bulmak mümkün.
Edit:
şu an çok bakmaya fırsatım yok ama şu tarz arabalar bolca var: https://www.sahibinden.com/ilan/vas...is-firsat-araci-full-plusfull-469611875/detay
 
Son düzenleme:
Lastik konusunu gordum aklima geldi benim dunloplar cortlamaya basladi iyice. Sanirim 35 bin km oldu.satilmazsa araba bi 10 bin km daha sonra lastik konusu acacagim gibi 4 mevsim icin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...