Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bugün 1,5 atmosferik full yaris test ettim.96 bin liraymış:D Neyse şunu diyeyim motoru ve şanzımanı dışında rezil bir yol tutuşa,kötü iç trimlere sahip.Güvenlik gene kendi segmentinde başı çekiyor.Kör nokta uyarıları,adaptif cc vs var. Motoru şöyle tanımlayayım=4000 e kadar ölü 4000 den sonra nefis bir çekiş sunuyor.Mest edici hoş bir sesi var.Kulakçıklarla 7 ileri cvt şanzımanla oynamak keyifli keşke c-hr de olsa dedirtti.1,5 atmosferik motora hayran kaldım diyebilirim.Cvt uyumu da şöyle her yükseltme düşürmeye tepkisi klasik tk gibi ama daha esnek.Yaris için şunu söyleyebilirim.Ş.içi kullanım için gayet olumlu.Cvt şanzımanın konforu; 1,5 atmosferiğin güzel tınısı 7,6 L zorlamama rağmen tüketimi derken 6/10 puan falan verdim kafamda arabaya.Rakiplerini test etmedim hayırlısı bakalım
 
Bugün 1,5 atmosferik full yaris test ettim.96 bin liraymış:D Neyse şunu diyeyim motoru ve şanzımanı dışında rezil bir yol tutuşa,kötü iç trimlere sahip.Güvenlik gene kendi segmentinde başı çekiyor.Kör nokta uyarıları,adaptif cc vs var. Motoru şöyle tanımlayayım=4000 e kadar ölü 4000 den sonra nefis bir çekiş sunuyor.Mest edici hoş bir sesi var.Kulakçıklarla 7 ileri cvt şanzımanla oynamak keyifli keşke c-hr de olsa dedirtti.1,5 atmosferik motora hayran kaldım diyebilirim.Cvt uyumu da şöyle her yükseltme düşürmeye tepkisi klasik tk gibi ama daha esnek.Yaris için şunu söyleyebilirim.Ş.içi kullanım için gayet olumlu.Cvt şanzımanın konforu; 1,5 atmosferiğin güzel tınısı 7,6 L zorlamama rağmen tüketimi derken 6/10 puan falan verdim kafamda arabaya.Rakiplerini test etmedim hayırlısı bakalım
Zf>dsg>tork konv>eat6>edc>cvt
 
Bugün 1,5 atmosferik full yaris test ettim.96 bin liraymış:D Neyse şunu diyeyim motoru ve şanzımanı dışında rezil bir yol tutuşa,kötü iç trimlere sahip.Güvenlik gene kendi segmentinde başı çekiyor.Kör nokta uyarıları,adaptif cc vs var. Motoru şöyle tanımlayayım=4000 e kadar ölü 4000 den sonra nefis bir çekiş sunuyor.Mest edici hoş bir sesi var.Kulakçıklarla 7 ileri cvt şanzımanla oynamak keyifli keşke c-hr de olsa dedirtti.1,5 atmosferik motora hayran kaldım diyebilirim.Cvt uyumu da şöyle her yükseltme düşürmeye tepkisi klasik tk gibi ama daha esnek.Yaris için şunu söyleyebilirim.Ş.içi kullanım için gayet olumlu.Cvt şanzımanın konforu; 1,5 atmosferiğin güzel tınısı 7,6 L zorlamama rağmen tüketimi derken 6/10 puan falan verdim kafamda arabaya.Rakiplerini test etmedim hayırlısı bakalım
İç mekan son bıraktığım gibiyse (3-4 yıl öncesi) harbiden 96 etmez be. Altyapısı yol tutuşu Micra seviyelerindeydi en son. O da şehir içine çalışır, yüksek hızlarda yalan olur. Eğer hala böyleyse otm. şanzımanı ve sürüş destek sistemleri hatırına fiyatı 85 olur en son. Yoksa alınacak gibi değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
İç mekan son bıraktığım gibiyse (3-4 yıl öncesi) harbiden 96 etmez be. Altyapısı yol tutuşu Micra seviyelerindeydi en son. O da şehir içine çalışır, yüksek hızlarda yalan olur. Eğer hala böyleyse otm. şanzımanı ve sürüş destek sistemleri hatırına fiyatı 85 olur en son. Yoksa alınacak gibi değil.
O kadar kötü değil ama rakiplerinden bayağı geride net.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...