Forumun akibeti nedir hocam asil sen onu soyle.ii sndn nbr
Forumun akibeti nedir hocam asil sen onu soyle.ii sndn nbr
Yalnız nasıl canım çekti yine şu arabayı. Çocukluk hayalimdi :')
Keşke imkan olsa da yurtdışından getirebilsekYalnız nasıl canım çekti yine şu arabayı. Çocukluk hayalimdi :')
Escort ilanlarına düşeceğim yine. =)
Edit: Düştüğüm hızla geri çıktım. İstisnasız hepsine lpg takmışlar.
Zf>dsg>tork konv>eat6>edc>cvtBugün 1,5 atmosferik full yaris test ettim.96 bin liraymış Neyse şunu diyeyim motoru ve şanzımanı dışında rezil bir yol tutuşa,kötü iç trimlere sahip.Güvenlik gene kendi segmentinde başı çekiyor.Kör nokta uyarıları,adaptif cc vs var. Motoru şöyle tanımlayayım=4000 e kadar ölü 4000 den sonra nefis bir çekiş sunuyor.Mest edici hoş bir sesi var.Kulakçıklarla 7 ileri cvt şanzımanla oynamak keyifli keşke c-hr de olsa dedirtti.1,5 atmosferik motora hayran kaldım diyebilirim.Cvt uyumu da şöyle her yükseltme düşürmeye tepkisi klasik tk gibi ama daha esnek.Yaris için şunu söyleyebilirim.Ş.içi kullanım için gayet olumlu.Cvt şanzımanın konforu; 1,5 atmosferiğin güzel tınısı 7,6 L zorlamama rağmen tüketimi derken 6/10 puan falan verdim kafamda arabaya.Rakiplerini test etmedim hayırlısı bakalım
Şakasın herhalde abi Deniz görmeyeli çok mu oldu hipofosfatemi ye girmişsinZf>dsg>tork konv>eat6>edc>cvt
Yav olum valla beni hasta etmek için varsın sen ayuCvt güzel de performans 000
Vallahi yazikYav olum valla beni hasta etmek için varsın sen ayu
İç mekan son bıraktığım gibiyse (3-4 yıl öncesi) harbiden 96 etmez be. Altyapısı yol tutuşu Micra seviyelerindeydi en son. O da şehir içine çalışır, yüksek hızlarda yalan olur. Eğer hala böyleyse otm. şanzımanı ve sürüş destek sistemleri hatırına fiyatı 85 olur en son. Yoksa alınacak gibi değil.Bugün 1,5 atmosferik full yaris test ettim.96 bin liraymış Neyse şunu diyeyim motoru ve şanzımanı dışında rezil bir yol tutuşa,kötü iç trimlere sahip.Güvenlik gene kendi segmentinde başı çekiyor.Kör nokta uyarıları,adaptif cc vs var. Motoru şöyle tanımlayayım=4000 e kadar ölü 4000 den sonra nefis bir çekiş sunuyor.Mest edici hoş bir sesi var.Kulakçıklarla 7 ileri cvt şanzımanla oynamak keyifli keşke c-hr de olsa dedirtti.1,5 atmosferik motora hayran kaldım diyebilirim.Cvt uyumu da şöyle her yükseltme düşürmeye tepkisi klasik tk gibi ama daha esnek.Yaris için şunu söyleyebilirim.Ş.içi kullanım için gayet olumlu.Cvt şanzımanın konforu; 1,5 atmosferiğin güzel tınısı 7,6 L zorlamama rağmen tüketimi derken 6/10 puan falan verdim kafamda arabaya.Rakiplerini test etmedim hayırlısı bakalım
O kadar kötü değil ama rakiplerinden bayağı geride net.İç mekan son bıraktığım gibiyse (3-4 yıl öncesi) harbiden 96 etmez be. Altyapısı yol tutuşu Micra seviyelerindeydi en son. O da şehir içine çalışır, yüksek hızlarda yalan olur. Eğer hala böyleyse otm. şanzımanı ve sürüş destek sistemleri hatırına fiyatı 85 olur en son. Yoksa alınacak gibi değil.
Clio 4 e göre nasıl acaba çünkü Clio nun da o kadar iyi değildir iç mekaniO kadar kötü değil ama rakiplerinden bayağı geride net.
Multimedya geride kalıyor yarisin ama trimler clio<yarisClio 4 e göre nasıl acaba çünkü Clio nun da o kadar iyi değildir iç mekani
Hoş geldin duzboru cum senin için varex takmış geziyo diyolar.Selam ahali.Bayadır yoktum damlayayım dedim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hoş geldin duzboru cum senin için varex takmış geziyo diyolar.
Gündüz tdi a 3 gördüm egzoz yapmış eleman kamyon gibi geziyordu ortaliktaTdi+varex mükemmel kombinasyon abi herkes uygulamalı mutlaka
Gündüz a 3 gördüm dizel egzoz yapmış eleman kamyon gibi geziyordu ortalikta
randıman değil ranDUMANAbi bende dpf egr iptal ne demişler ne kadar duman o kadar randıman
Deli gibi kaciyordur aralardan fişek olmuştur fisekAbi bende dpf egr iptal ne demişler ne kadar duman o kadar randıman