Fd6 otomatik benzinli civicle launch kontrol yaparken kırmızıda geçemeye çalışan boraya patlıyoduk gece gece. Allahım sen sabır ver. Direksiyona geçince illa bişeyler oluyor anlamıyorum
Sen ehliyetsiz neden araba kullanıyonFd6 otomatik benzinli civicle launch kontrol yaparken kırmızıda geçemeye çalışan boraya patlıyoduk gece gece. Allahım sen sabır ver. Direksiyona geçince illa bişeyler oluyor anlamıyorum
Ben?Forumda atmosferik kullanan kim kaldi be napalim nismo hayalim ya. 300 civarina duserse bir gun belki be...
Fiyatına ve sınıfına göre vasat değil iyidir. Clio Symbol ve Peugeot 301 kullan, sonra git Linea kullan. Bakalım o zaman ne düşüneceksin. Bu araba ilk çıktığında testlerde Astra'yla Focus'la kıyaslanıyordu. Tamam performans veya ekonomi dışında üstün geldiği nokta olmuyordu ama kıyaslanıyordu. Düz tasarım ön konsol hakikaten kalitesiz onda hemfikirim. Ama makyajla birlikte bir derece eli yüzü düzeldi. Şimdi elektrikli bel destek ayarı bile olan bir arabada benim sürüş pozisyonunu eleştirmem için çok yoğun çaba harcamaları gerek. Motoru zaten tartışılmaz. Yol tutuşu biraz yana yatması dışında gayet iyi. Daha sonra çıkan modern rakip Fluence'a göre çok daha iyi. Ses sistemi vasatın da altı, ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar, araba enine de çok dar, yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat. Bunları savunmuyorum zaten. Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.O zaman senin yorumun tam olarak nedir linea için?Nedi bu araba vasat değil midir?
Ne alakası var şimdi konumuzlaSen ehliyetsiz neden araba kullanıyon
Onun kırmızıda geçmesi ve kaza durumunda senin direkt suçlu olman...Ne alakası var şimdi konumuzla
Abi senin araba hafif ve kucuk hacimli benden daha iyi yuruyor.yakitida benden daha dusuk.daha ne olsunBen?
Fiyatına ve sınıfına göre vasat değil iyidir. Clio Symbol ve Peugeot 301 kullan, sonra git Linea kullan. Bakalım o zaman ne düşüneceksin. Bu araba ilk çıktığında testlerde Astra'yla Focus'la kıyaslanıyordu. Tamam performans veya ekonomi dışında üstün geldiği nokta olmuyordu ama kıyaslanıyordu. Düz tasarım ön konsol hakikaten kalitesiz onda hemfikirim. Ama makyajla birlikte bir derece eli yüzü düzeldi. Şimdi elektrikli bel destek ayarı bile olan bir arabada benim sürüş pozisyonunu eleştirmem için çok yoğun çaba harcamaları gerek. Motoru zaten tartışılmaz. Yol tutuşu biraz yana yatması dışında gayet iyi. Daha sonra çıkan modern rakip Fluence'a göre çok daha iyi. Ses sistemi vasatın da altı, ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar, araba enine de çok dar, yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat. Bunları savunmuyorum zaten. Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.
Kanka ben saçma salak launch yapmasam yanlız harbi harbi girecekti adam bize. Dikkat çekerek kalkmasak duracağı yok.Onun kırmızıda geçmesi ve kaza durumunda senin direkt suçlu olman...
Neden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.Motoru zaten tartışılmaz
Lada hissiyatı vardı muadillerine göre kötü.ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar
Kafamı her dönüşte ileri doğru uzatıp kontrol ediyorum.yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat.
Taner Saraç gibi hadsizlere şemsiye tutmuyorum.Geely vs kullanmadım atıp tutamam.Karşılaştırdığım arabaları başta baz almışsın zaten abi.Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.
Katılıyorum.Yol tutuşu fluence dan iyidir.Tepesine binmedim yol tutuşta ne dersen inanırım.Fluence'a göre çok daha iyi
Direk yok bence abi.Ses sistemi vasatın da altı,
Getir burda parçalatırız abiFord'un cekilisine katildim. Cikarsa vignale mondeo'yu mart ayinda cumartesi sabahtan pazar aksama kadar bir depo yakitla bedava kiralik verecekler. Cikarsa arabayi geri vermemeyi dusunuyorum
Mjet motorları sadece yeni nesil bazı motorlara göre gürültülü olarak eleştiririm. Geri kalan tüm eleştiriler dizel araçlar için genel sorunlar. Genel beklenti olan sağlamlık, ekonomi ve performans olarak gayet başarılı motorlardır. Bir de 1.4 T-Jet motorları var Linea'nın tabi onu pek bilmezlerNeden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.
...
Hay yaşa. Ben de yukarıda tam olarak bunları yazdımNedense ben 2016 model leonla 2012 lineayı kullanırken hiç fark hissetmiyorum.
Kulaktan dolma bilgilerle araba yorumlayan insanlarla dolu memleketimizde otomobil piyasasının haline şaşırmamak lazım. Herkesin düşüncesine saygım sonsuz fakat bu arabayı yerin dibine sokarcasına kötüleyenler yorum yapabilecek kadar kullanmamış demektir. İç mekan kalitesi kötü olabilir, sürüş pozisyonu yüksek olabilir veya tasarımı kötü olabilir (kimine göre) ama genel anlamda fiyatının üzerinde performans sunan bir araba.
Özellikle yol tutuş seviyesi ve dizel motorları gayet c segment klasmanında hatta bazı c segment otomobillerin çok rahat üzerinde, güvenlik olarak da asla kötülenmeyi hak etmiyor.
Fiyatının olması gerekenden ucuz olmasının altında bir şeyler aramaya gerek yok. Eminim biraz daha pahalı bir araba olsa bu kadar yerin dibine sokulmayacaktı.
İstanbul'da oturduğum mahallede üst komşunun Auris'inin plakasını çalarlarken sahibi görüp kovalamıştı. Böyle işlere kullanıyorlar herhalde.Vay arkadaş son zamanlarda çoğaldı bu haberler https://www.facebook.com/hurriyet/posts/10159914638810694
Kanka konu b segment sedan bir arabanın beklentilerin üzerinde yol tutuş ve sürüş sunması. Yani insanlar arabadan çok şey bekliyor. Beklenilen malzeme kalitesini vermez yalıtım vermez konfor vermez zaten ama bu kriterlerin hiçbiri vasat değil ki. 1.3 mjetin karakteri o alt devirde yakmasın diye yazmış adamlar, üst devirde de yakmıyo ama gidiyo. 1.6 mjetteki tork patlaması (hatta 1.3te de aynı) birçok turbo dizelde mevcut olan bir durum.Neden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.
Lada hissiyatı vardı muadillerine göre kötü.
Kafamı her dönüşte ileri doğru uzatıp kontrol ediyorum.
Taner Saraç gibi hadsizlere şemsiye tutmuyorum.Geely vs kullanmadım atıp tutamam.Karşılaştırdığım arabaları başta baz almışsın zaten abi.
Katılıyorum.Yol tutuşu fluence dan iyidir.Tepesine binmedim yol tutuşta ne dersen inanırım.
Direk yok bence abi.
Ekstra yazacağım çok az şey bırakmışsın abi.Zaten fazla söze de gerek duymuyorum
Herhalde Yakaladı mi pekiİstanbul'da oturduğum mahallede üst komşunun Auris'inin plakasını çalarlarken sahibi görüp kovalamıştı. Böyle işlere kullanıyorlar herhalde.
Anlamiyorum bakin cidden.
1.6 motor az yakmali yakmiyor.
Basmiyorum yakiyor basiyorum gene yakiyor. Klima acmiyorum farketmiyor. Bu ay 500 lira gitti neredeyse yine ya vallahi anlam veremiyorum
Benim menzil 600.En son yakıtı 950 km önce almışım daha da 130 km menzil gözüküyor
Benim menzil 600.