Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fd6 otomatik benzinli civicle launch kontrol yaparken kırmızıda geçemeye çalışan boraya patlıyoduk gece gece. Allahım sen sabır ver. Direksiyona geçince illa bişeyler oluyor anlamıyorum
 
Forumda atmosferik kullanan kim kaldi be napalim nismo hayalim ya. 300 civarina duserse bir gun belki be...
Ben?
O zaman senin yorumun tam olarak nedir linea için?Nedi bu araba vasat değil midir?
Fiyatına ve sınıfına göre vasat değil iyidir. Clio Symbol ve Peugeot 301 kullan, sonra git Linea kullan. Bakalım o zaman ne düşüneceksin. Bu araba ilk çıktığında testlerde Astra'yla Focus'la kıyaslanıyordu. Tamam performans veya ekonomi dışında üstün geldiği nokta olmuyordu ama kıyaslanıyordu. Düz tasarım ön konsol hakikaten kalitesiz onda hemfikirim. Ama makyajla birlikte bir derece eli yüzü düzeldi. Şimdi elektrikli bel destek ayarı bile olan bir arabada benim sürüş pozisyonunu eleştirmem için çok yoğun çaba harcamaları gerek. Motoru zaten tartışılmaz. Yol tutuşu biraz yana yatması dışında gayet iyi. Daha sonra çıkan modern rakip Fluence'a göre çok daha iyi. Ses sistemi vasatın da altı, ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar, araba enine de çok dar, yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat. Bunları savunmuyorum zaten. Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.
 
Ben?

Fiyatına ve sınıfına göre vasat değil iyidir. Clio Symbol ve Peugeot 301 kullan, sonra git Linea kullan. Bakalım o zaman ne düşüneceksin. Bu araba ilk çıktığında testlerde Astra'yla Focus'la kıyaslanıyordu. Tamam performans veya ekonomi dışında üstün geldiği nokta olmuyordu ama kıyaslanıyordu. Düz tasarım ön konsol hakikaten kalitesiz onda hemfikirim. Ama makyajla birlikte bir derece eli yüzü düzeldi. Şimdi elektrikli bel destek ayarı bile olan bir arabada benim sürüş pozisyonunu eleştirmem için çok yoğun çaba harcamaları gerek. Motoru zaten tartışılmaz. Yol tutuşu biraz yana yatması dışında gayet iyi. Daha sonra çıkan modern rakip Fluence'a göre çok daha iyi. Ses sistemi vasatın da altı, ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar, araba enine de çok dar, yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat. Bunları savunmuyorum zaten. Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.
Abi senin araba hafif ve kucuk hacimli benden daha iyi yuruyor.yakitida benden daha dusuk.daha ne olsun
 
Motoru zaten tartışılmaz
Neden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.
ön cam fazla yakına geliyor dikiz aynasına kafası çarpıyor insanın o konuda dar
Lada hissiyatı vardı muadillerine göre kötü.
yan dikiz aynalarından bile arka görüşü berbat.
Kafamı her dönüşte ileri doğru uzatıp kontrol ediyorum.
Ama Taner Saraç gibi soytarıların dümen suyuna girip bilip bilmeden sallayanlar oluyor. Onların yaptığı gibi Chery, Geely ile aynı muameleyi görmesi kesinlikle haksızlık.
Taner Saraç gibi hadsizlere şemsiye tutmuyorum.Geely vs kullanmadım atıp tutamam.Karşılaştırdığım arabaları başta baz almışsın zaten abi.
Fluence'a göre çok daha iyi
Katılıyorum.Yol tutuşu fluence dan iyidir.Tepesine binmedim yol tutuşta ne dersen inanırım.
Ses sistemi vasatın da altı,
Direk yok bence abi.
Ekstra yazacağım çok az şey bırakmışsın abi.Zaten fazla söze de gerek duymuyorum
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Neden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.
...
Mjet motorları sadece yeni nesil bazı motorlara göre gürültülü olarak eleştiririm. Geri kalan tüm eleştiriler dizel araçlar için genel sorunlar. Genel beklenti olan sağlamlık, ekonomi ve performans olarak gayet başarılı motorlardır. Bir de 1.4 T-Jet motorları var Linea'nın tabi onu pek bilmezler :)
Direksiyon sistemine gelirsek dönüş çapı çok kötü, park manevralarında yeni nesil arabalara göre yorucu, Astra G sertliği var, ama aynı sertlik sürüşte iyi kontrol sağlıyor.
Yeni Symbol'leri kullanmadığımdan özellikle Clio Symbol dedim; onların direksiyon hem sert hem hissizdir. Bu da onların başarısı.
301 ise en baştan kopmuş :) Yolcuyken bile arabanın gezdiğini hissediyorsun. Sürüş pozisyonu da ayrıca berbattır.
Yeni nesil arabalardan Seat Toledo filan var rakibi. Çok net söylüyorum, Toledo'dan çok daha iyi yol tutuyor. Toledo düşük hızlarda bile önden salıyor kendisini. Rapid ise bir derece daha iyi, belki o yarışır Linea'nın yol tutuşuyla. Diğer 301 ve Symbol gibi modelleri kıyaslamaya almıyorum bile.
 
Nedense ben 2016 model leonla 2012 lineayı kullanırken hiç fark hissetmiyorum.
Kulaktan dolma bilgilerle araba yorumlayan insanlarla dolu memleketimizde otomobil piyasasının haline şaşırmamak lazım. Herkesin düşüncesine saygım sonsuz fakat bu arabayı yerin dibine sokarcasına kötüleyenler yorum yapabilecek kadar kullanmamış demektir. İç mekan kalitesi kötü olabilir, sürüş pozisyonu yüksek olabilir veya tasarımı kötü olabilir (kimine göre) ama genel anlamda fiyatının üzerinde performans sunan bir araba.
Özellikle yol tutuş seviyesi ve dizel motorları gayet c segment klasmanında hatta bazı c segment otomobillerin çok rahat üzerinde, güvenlik olarak da asla kötülenmeyi hak etmiyor.
Fiyatının olması gerekenden ucuz olmasının altında bir şeyler aramaya gerek yok. Eminim biraz daha pahalı bir araba olsa bu kadar yerin dibine sokulmayacaktı.
Hay yaşa. Ben de yukarıda tam olarak bunları yazdım :)
 
Neden tartışmayalım geç devreye giren 1,3 mjeti ; standart bir atmosferiği, Bir anda gelen güçle başa çıkmak zorunda bırakan 1,6 mjeti.Üstüne ilk çıktığında karşılaştırılan arabalara göre sert bir direksiyon.Vasat dediğimiz cliolar ve 301lerle aynı seviyede bir direksiyon sistemi.

Lada hissiyatı vardı muadillerine göre kötü.

Kafamı her dönüşte ileri doğru uzatıp kontrol ediyorum.

Taner Saraç gibi hadsizlere şemsiye tutmuyorum.Geely vs kullanmadım atıp tutamam.Karşılaştırdığım arabaları başta baz almışsın zaten abi.

Katılıyorum.Yol tutuşu fluence dan iyidir.Tepesine binmedim yol tutuşta ne dersen inanırım.

Direk yok bence abi.
Ekstra yazacağım çok az şey bırakmışsın abi.Zaten fazla söze de gerek duymuyorum
Kanka konu b segment sedan bir arabanın beklentilerin üzerinde yol tutuş ve sürüş sunması. Yani insanlar arabadan çok şey bekliyor. Beklenilen malzeme kalitesini vermez yalıtım vermez konfor vermez zaten ama bu kriterlerin hiçbiri vasat değil ki. 1.3 mjetin karakteri o alt devirde yakmasın diye yazmış adamlar, üst devirde de yakmıyo ama gidiyo. 1.6 mjetteki tork patlaması (hatta 1.3te de aynı) birçok turbo dizelde mevcut olan bir durum.
Bence yol tutuş ve dizel motor olarak segmentinin üzerinde, geri kalan kriterleri de muadillerinin üzerinde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...