Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mjet motorları sadece yeni nesil bazı motorlara göre gürültülü olarak eleştiririm. Geri kalan tüm eleştiriler dizel araçlar için genel sorunlar. Genel beklenti olan sağlamlık, ekonomi ve performans olarak gayet başarılı motorlardır. Bir de 1.4 T-Jet motorları var Linea'nın tabi onu pek bilmezler :)
Direksiyon sistemine gelirsek dönüş çapı çok kötü, park manevralarında yeni nesil arabalara göre yorucu, Astra G sertliği var, ama aynı sertlik sürüşte iyi kontrol sağlıyor.
Yeni Symbol'leri kullanmadığımdan özellikle Clio Symbol dedim; onların direksiyon hem sert hem hissizdir. Bu da onların başarısı.
301 ise en baştan kopmuş :) Yolcuyken bile arabanın gezdiğini hissediyorsun. Sürüş pozisyonu da ayrıca berbattır.
Yeni nesil arabalardan Seat Toledo filan var rakibi. Çok net söylüyorum, Toledo'dan çok daha iyi yol tutuyor. Toledo düşük hızlarda bile önden salıyor kendisini. Rapid ise bir derece daha iyi, belki o yarışır Linea'nın yol tutuşuyla. Diğer 301 ve Symbol gibi modelleri kıyaslamaya almıyorum bile.
t-jeti bilmiyordum
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve bt
1.6 mjette 1000 km menzil gördüm şaşırdım hep görmüyoruz cunku
800 km yaptım.Hala daha 50 km menzil var diyor.Bu da 80-90 km giderim demek.Sonra da low fuel yazar demek.Tam 40 litre mazotla oldu bunlar:D Hiç otoban sürüşü olmadı.%100 ş.içi. Kaç litreyle yaptın abi bu aralar menzile litreye taktım da
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Kanka konu b segment sedan bir arabanın beklentilerin üzerinde yol tutuş ve sürüş sunması. Yani insanlar arabadan çok şey bekliyor. Beklenilen malzeme kalitesini vermez yalıtım vermez konfor vermez zaten ama bu kriterlerin hiçbiri vasat değil ki. 1.3 mjetin karakteri o alt devirde yakmasın diye yazmış adamlar, üst devirde de yakmıyo ama gidiyo. 1.6 mjetteki tork patlaması (hatta 1.3te de aynı) birçok turbo dizelde mevcut olan bir durum.
Bence yol tutuş ve dizel motor olarak segmentinin üzerinde, geri kalan kriterleri de muadillerinin üzerinde.
eyvallah
 
800 km yaptım.Hala daha 50 km menzil var diyor.Bu da 80-90 km giderim demek.Sonra da low fuel yazar demek.Tam 40 litre mazotla oldu bunlar:D Hiç otoban sürüşü olmadı.%100 ş.içi. Kaç litreyle yaptın abi bu aralar menzile litreye taktım da
60 litre depoyla yani full depoyla Şehirdisi 5.5 ve 5.4 tü hatirladigim kadariyla 100 km de 80- 90 km hizlarda sakin kullanimda:cool:
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Yok, kovalamış :D Yakalasa ne yapacak ki :)

E beğenmiyorsun?
Her arabada begenip begenmedim yerler var sonucta . Ama gidipte tabiki her araba hakkinda konusmuyorum. Sevdigim insanlar olursa gulup eglenmek icin abarttigim takildigim noktalar oluyor. En son emreyede senin farin dusuyor diye takilmistim oysaki soketinde ufak sikinti vardi sadece .gercekten begenmedigim araba olursa linea da oldugu gibi boyuna gomuyorum yoksa benim corsaya veya ne bilim alfaya yada sinanin fiestasina gomdugum cok olmustur abartarak oldugundan cok daha kotu anlatarak gulup eglendigimiz seyler oluyor genelde sonucta kendi arabaminda 85 binde patlayan suspansiyonu var bende tertemiz degilim
 
Benim acimdan d sinifi bir arabada boyle birseyin cikmasi kabul edilemez. Hatta bu konu tech turkey forumunda bahsedilmisti uzerine passat gibi guclu bir rakibininde ayni sekilde resmi atilmisti onda bambaskaydi.
Olay sadece islevinin ayni olmasi degil benim icin. Belki kagit uzerinde ayni seye yol aciyorlar ama net bir sekilde maliyet dusurmesi bu. Yani simdi on konsolda bolca plastik konulmus olsaydi bunu normal sayabilirmiydik ? Bu sinifta hayir. Sonucta plastiktende kokpit var derinin bol kullanildigi kokpitlerde var. Hatta sert plastik olanlar daha uzun omurlu digerlerine nazaran.
Reno ondan bundan kirpti nereye koydu diye dusunuyorum bulamiyorum. Arka torsiyon. Galeride gidin icine oturun vites cevresini elinizle hafifce esnetin cat cut sesler geliyor. Bu kadjar da da vardi acik ve net trim seslerinin habercisi.
Şimdi Talisman başlığının altı çöpe döner bu cevapla diye buraya alıntıladım:

Güzel de bu elin ulaştığı bir yer değil ki, ezilecek bir yer de değil, suyla temas edecek bir yer de değil. Oluklu karton konmasının ne zararı olacak ki? Tam tersine, hafiflik gibi bir avantajı var ki tavanda olunca da ağırlık merkezine olumsuz etki etmemiş oluyor. Arabaların görünmeyen yerlerinde yalıtım amaçlı o kadar kötü işçilikle döşenmiş malzemeler olabiliyor ki, aklın durur. Temiz döşenmiş malzemeler de o kadar kaliteli janjanlı olmuyor. Derinin bol kullanıldığı dediğin kokpitlerde o derinin altınde ne var sanıyorsun? Çıplak kullanıldığında yüzüne bakılmayan sert plastikler var hep, onların üstü kaplanıyor. :) Yeter ki o gözle görülmeyen yerlerin üstlerindeki kullanıcıyla temasta olan parçaları sağlam sabitlesinler, altındaki malzeme iş görsün yeter.
Renault trimlerinden önce bir zahmet arka süspansiyonunu düşünsün. 35 yıl önce çıkan Broadway'in süspansiyonundan daha ileri gidememiş olmamaları büyük ayıp.
 
Testere serisinin devamı gibi yemin ediyorum..
tumblr_static_e5kn8j3zhlsggwkkgs0g0o0c4.gif
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...