Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ya beyler tamam petrolheadiz, büzük virajda belli olur, her şey 0-100 değil ama dacia lodgy'ye de tokatlanılmaz ki be :( :( :(
Yanliz 1.5 atmosferik mazda da daciadan tokat yemez abartmayalim. Iyi bir kullanicinin elinde ara hizlanmalari gercekten basarili bir motor.
Ben 110 180 arasi apaci genclerin icinde oldugu 118 tokatliyorsam mx5 cogu arabayi baya uzecektir :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
O gülücüğün altında yatan ''ben de öyleyim'' tavrın... yerim
Canımsın. :rolleyes:
Corsa C'nin D'nin E'nin limitlerini gördüm deneyimledim. Hakikaten şaşırtıyor. En son benim arabanın uzun yolda tutuş limitlerini Edremit - Balıkesir arası virajlı yollarda denemiştim. Tam yüklü bir awd Subaru Legacy'nin de canı sıkılmış fena gazlıyordu. Onu önüme kattım, adam mola yerine girene kadar takip mesafesinde gittim. Ondan 5dk sonra da Insignia gördüm bir tane. O da benim gazıma gelip bastı. Ondan lastik sesi çıkmıyordu, benimkinden çıkıyordu ama radarlı düz yola bağlanana kadar ona da yapıştım 120-160 arası hızlarda takip yaptım. Şaşırtıyor ya :)
 
Virajda tokat başka bir boyut yalnız; biz roll da gittik ..Ne vardı altında nolur juke falan de
Picasso vardı :D Namussuz bir yana yattı bugun de ölmedik çok şükür dedim :D

Yabana atma. Fiesta'nın bir tık altı yol tutuşu vardır. Limitleri bayağı yüksek. Arabasını tanıyan biri sürüyorsa bayağı iyi gider. :)

Bide mekanda benim. Araba alıp o yola gitmeden araba sürdüm demiyorum,bütün test ettiğim arabaları oraya götürürüm. :D
Mito ile aynı altyapıya sahip yabana atmamak lazım dediler inanmadım. Neyse opel corsa adamı böyle yapar diyorum inceyi bırakıyorum :P
 
Canımsın. :rolleyes:
Corsa C'nin D'nin E'nin limitlerini gördüm deneyimledim. Hakikaten şaşırtıyor. En son benim arabanın uzun yolda tutuş limitlerini Edremit - Balıkesir arası virajlı yollarda denemiştim. Tam yüklü bir awd Subaru Legacy'nin de canı sıkılmış fena gazlıyordu. Onu önüme kattım, adam mola yerine girene kadar takip mesafesinde gittim. Ondan 5dk sonra da Insignia gördüm bir tane. O da benim gazıma gelip bastı. Ondan lastik sesi çıkmıyordu, benimkinden çıkıyordu ama radarlı düz yola bağlanana kadar ona da yapıştım 120-160 arası hızlarda takip yaptım. Şaşırtıyor ya :)
Örnek makas atan 1.7 dizellerin patlamaması
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Picasso vardı :D Namussuz bir yana yattı bugun de ölmedik çok şükür dedim :D



Bide mekanda benim. Araba alıp o yola gitmeden araba sürdüm demiyorum,bütün test ettiğim arabaları oraya götürürüm. :D
Mito ile aynı altyapıya sahip yabana atmamak lazım dediler inanmadım. Neyse opel corsa adamı böyle yapar diyorum inceyi bırakıyorum :p
İnceyi beğendim =)
Bak dikkat et aynı şakayı GrandePunto da yapabilir. Onun yol tutuşu da şaka gibidir, Hatta bir ihtimal Corsa'dan da iyi olabilir :) 1.3cdti motorun limiti arabanın yol tutuş limitinin altında. O yüzden virajda savuracak hızı yakalamak zor oluyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20 ve Sailor
İnceyi beğendim =)
Bak dikkat et aynı şakayı GrandePunto da yapabilir. Onun yol tutuşu da şaka gibidir, Hatta bir ihtimal Corsa'dan da iyi olabilir :) 1.3cdti motorun limiti arabanın yol tutuş limitinin altında. O yüzden virajda savuracak hızı yakalamak zor oluyor :D
İlk virajda aslında ben açtım sonra 2. viraja giderken giriş hızımı biliyordum dedim frensiz gireyim baktım arkama gelmiş yol verdim sonra beraber döndük 3. Viraja girerken hızım 90 dı bu araba buraya girmez dedim frene bastım adam açtı gitti. Virajda da öyle bir yattı ki anlatılmaz yaşanır :D Motoru cidden merak ettim 1.3 cdti manuel olması muhtemel.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
İnceyi beğendim =)
Bak dikkat et aynı şakayı GrandePunto da yapabilir. Onun yol tutuşu da şaka gibidir, Hatta bir ihtimal Corsa'dan da iyi olabilir :) 1.3cdti motorun limiti arabanın yol tutuş limitinin altında. O yüzden virajda savuracak hızı yakalamak zor oluyor :D
Abi mk3 paliolar için ne düşünüyorsun? Virajı dönüyor dönmesinede baya bir yatıp kafasının üstüne yığılıyor. Ne kadar bu arabanın limitleri?
 
Virajda tokat başka bir boyut yalnız; biz roll da gittik ..Ne vardı altında nolur juke falan de
Gecen pendik sahilden yagdiriyorum ki sabiha gokcene gitmem lazim gec kalmisim artik lastikler ne izin verirse milyon kere gittigim yol ezberlemisim yollar kuru vs eminim yagdiriyorum sonra arkamda 320 belirdi. Baktim geliyor pesimden ama istese zaten cat cat gecer gecmedi. Bildigin oyun oynadi serefsiz. Benim araba artik limitlere geliyor duz yola gectik hala geliyor pesimden cekiliyorum yok gecmiyor iyi dalga gectiler bi instagramda falan videom varsa oha mazdaya bak iyi dayandi diye o bilinki benim.

Bu arada yine bu hafta bulusmamiz var arkadaslar. Istanbulda olup gelmek isteyen varsa yazsin.
 
Screenshot_2018-01-16-01-25-16-858.jpeg
 
Örnek makas atan 1.7 dizellerin patlamaması
1.7'lerde durum biraz farklı. Onlar tam düz yol gazcısı, kara tren gibiler. :D Amortisörleri farklı, arabalarını bildiklerinden genelde pek yol tutuşunu zorlamıyorlar. Anında önden açılır zaten o gücü kontrol edemez. Ben İstanbul'dayken sahil yolunda çok denk geliyordum. Radarlar konmadan önce birkaçını yoklamışlığım oldu, özellikle dönüşlerde hiç zorlamıyorlardı. Düzde beni patinaj çekerek sollayacak makinelere direksiyonu çevirmek gerekecek güzergahlarda çok rahat kafa tutuyordum. :)
Abi mk3 paliolar için ne düşünüyorsun? Virajı dönüyor dönmesinede baya bir yatıp kafasının üstüne yığılıyor. Ne kadar bu arabanın limitleri?
Limitleri çok kötü gibi hissettiriyor ama değil. Şahin gibi zannediyorsun ama değil, ortalama seviyede bir tutuşu var. Clio 3'lere yakın limiti vardır. Hatta hemen hemen son test ettiğim yeni Ibiza kadar vardır. Dediğin gibi bayağı bir yana yatıyor. Ama kopmadan önce hissettirir sürpriz yapmaz. O yüzden sen kaşınmadıkça savrulup kaza yapman zor o arabayla :) Mesela aynı dönemlerde üretilen 206'nın özellikle Roland Garros gibi daha kalın lastikli donanımlı modelleri daha iyi yol tutardı ama birden kopardı. O yüzden 206'larla çok patladılar. Getz'ler yine tutup tutup aniden kopar, şaşırtır. Limitleri belki daha düşük ama kaymaya yavaş yavaş başlamasıyla onlardan daha güvenli. Tabii uzun yolda tırların yanından geçerken bir gerginlik yaratıyor insanda :D
 
1.7'lerde durum biraz farklı. Onlar tam düz yol gazcısı, kara tren gibiler. :D Amortisörleri farklı, arabalarını bildiklerinden genelde pek yol tutuşunu zorlamıyorlar. Anında önden açılır zaten o gücü kontrol edemez. Ben İstanbul'dayken sahil yolunda çok denk geliyordum. Radarlar konmadan önce birkaçını yoklamışlığım oldu, özellikle dönüşlerde hiç zorlamıyorlardı. Düzde beni patinaj çekerek sollayacak makinelere direksiyonu çevirmek gerekecek güzergahlarda çok rahat kafa tutuyordum. :)
Bence frenleri yol tutuşundan daha büyük bir eksik
 
Limitleri çok kötü gibi hissettiriyor ama değil. Şahin gibi zannediyorsun ama değil, ortalama seviyede bir tutuşu var. Clio 3'lere yakın limiti vardır. Hatta hemen hemen son test ettiğim yeni Ibiza kadar vardır. Dediğin gibi bayağı bir yana yatıyor. Ama kopmadan önce hissettirir sürpriz yapmaz. O yüzden sen kaşınmadıkça savrulup kaza yapman zor o arabayla :) Mesela aynı dönemlerde üretilen 206'nın özellikle Roland Garros gibi daha kalın lastikli donanımlı modelleri daha iyi yol tutardı ama birden kopardı. O yüzden 206'larla çok patladılar. Getz'ler yine tutup tutup aniden kopar, şaşırtır. Limitleri belki daha düşük ama kaymaya yavaş yavaş başlamasıyla onlardan daha güvenli. Tabii uzun yolda tırların yanından geçerken bir gerginlik yaratıyor insanda :D
Bu yüzünü öğrendiğim iyi oldu. Bazen üstüne çıkıyorum dönüyordu ama kopucak mı acaba aniden diye tırsıyodum tırsmama gerek yok o zaman tedbirli oldukça :)
 
Bu yüzünü öğrendiğim iyi oldu. Bazen üstüne çıkıyorum dönüyordu ama kopucak mı acaba aniden diye tırsıyodum tırsmama gerek yok o zaman tedbirli oldukça :)
Tırstığın zaman tamam de işte. =) Olmuyorsa olmuyordur. Zaten insanda gerginlik yaratana kadar yeterince tutuyor. Daha iyisi için 1.6 Sporting'ini yapmışlardı, git ondan bulup al :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...