Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abi direk sen geldin valla aklıma gittik bayiye zaten aracın dış tasarımına bi türlü ısınamadım inceledik sürüşe çıktı sürerken iyi ama arka iptal tek beğendiğim şey ses sistemi ve direksiyon birde şanzıman fena değildi full paket 1.0 100 beygire 107 bin tl dediler o motor 140 lık değil mi dedim yok 140 st line da gelecek dedi benim bildiğim 1.0 ecoboost bi motor var minik bir yazılımla 140 yapıp st line diye öpecekler bide body kit
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve emert20
Alınası araçlara bir baksana :)
Bu mesajı yazdıktan sonra oraya girdim ve gördüm abi paylaştığını :D Yaz sonunda antalyada satılık baya güzel uygun fiyatlı bi sporting vardı. Kuzenimde araba arıyordu o sıralar. Bu arabayı gösterdim şehir dışında diye gidip almadı. Sonra burdan lpgli 1.2 8v palio aldı :D
 
9mRp89.jpg

RnX6yj.jpg
gOnLLR.jpg

@Bedirhan
 
abi direk sen geldin valla aklıma gittik bayiye zaten aracın dış tasarımına bi türlü ısınamadım inceledik sürüşe çıktı sürerken iyi ama arka iptal tek beğendiğim şey ses sistemi ve direksiyon birde şanzıman fena değildi full paket 1.0 100 beygire 107 bin tl dediler o motor 140 lık değil mi dedim yok 140 st line da gelecek dedi benim bildiğim 1.0 ecoboost bi motor var minik bir yazılımla 140 yapıp st line diye öpecekler bide body kit
Sadece yazılım farkı olamaz o motorlarda. Zaten fındık motordan bir yığın güç çıkıyor, belli başlı parçalarda güçlendirme yapılmıştır mutlaka. Yoksa Fiesta Red&Black serisinin çok pis adı çıkardı :) B&O muazzam olmuş ya, tertemiz ses veriyor. Bizim Fiesta'nın standart ses sisteminde içeride öksürüyorsun basstan.

Araba hala sizdeyse paralel parkını bir denesenize. Ben arkada saksı, yanda merdiven filan böyle saçma bir yerde dikey park denemiştim, araba sapıtmıştı doğal olarak. Park pilotunu her yola gelecek şekilde deneyerek paylaşırsanız çok iyi olur. Bir de yüksek hızdaki rüzgar sesini merak ediyorum, ona da değinirseniz iyi olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Koraykaya
Sadece yazılım farkı olamaz o motorlarda. Zaten fındık motordan bir yığın güç çıkıyor, belli başlı parçalarda güçlendirme yapılmıştır mutlaka. Yoksa Fiesta Red&Black serisinin çok pis adı çıkardı :) B&O muazzam olmuş ya, tertemiz ses veriyor. Bizim Fiesta'nın standart ses sisteminde içeride öksürüyorsun basstan.

Araba hala sizdeyse paralel parkını bir denesenize. Ben arkada saksı, yanda merdiven filan böyle saçma bir yerde dikey park denemiştim, araba sapıtmıştı doğal olarak. Park pilotunu her yola gelecek şekilde deneyerek paylaşırsanız çok iyi olur. Bir de yüksek hızdaki rüzgar sesini merak ediyorum, ona da değinirseniz iyi olur.
fieastayı maalesef çekemedik abi sadece normal bi test sürüşüne çıktık o plaza sıkıntılı daha önce söymiştik çekimi kabul etmemişlerdi sadece parkuda deneyimleyebildik :( focustaki 140lık 1.0 100 beygire çekmişlerdir diye tahmin etmiştim ben
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
fieastayı maalesef çekemedik abi sadece normal bi test sürüşüne çıktık o plaza sıkıntılı daha önce söymiştik çekimi kabul etmemişlerdi sadece parkuda deneyimleyebildik :( focustaki 140lık 1.0 100 beygire çekmişlerdir diye tahmin etmiştim ben
O motor Focus'ta da 100 beygir ya. 140 hp Fiesta'larda Red&Black modellerinde oluyordu. Focus'un ST-Line'ında filan ekleniyor muydu bilmiyorum ama Tr'de Focus'larda hiç 140hp olarak kullanılmadı.

Canınız sağolsun, test dediğimiz de olduğu kadar. Denizli'de Ford satılmaz en kötü ihtimal, kaldı 80 il :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
O motor Focus'ta da 100 beygir ya. 140 hp Fiesta'larda Red&Black modellerinde oluyordu. Focus'un ST-Line'ında filan ekleniyor muydu bilmiyorum ama Tr'de Focus'larda hiç 140hp olarak kullanılmadı.

Canınız sağolsun, test dediğimiz de olduğu kadar. Denizli'de Ford satılmaz en kötü ihtimal, kaldı 80 il :D
benim bilgim yanlışmış abi karıştırmışım o motor 125 beygirmiş focustaki 1.0 ecobost haklısın baktım şimdide :D valla abi güler yüz eksik biraz :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
1.0 ecoboost motorlar oldukça gelişmiş. 3 silindirli motorun silindirlerinin içindeki basınç 1800 psi'a kadar çıkıyor. Hatta Ford'un bununla ilgili lansmanlarda yaptığı açıklama ' Bir filin kola kutusu üzerine basarak uyguladığı basınçla eş değer ' şeklindeydi. Ayrıca yine 1.0 motorun turbosu yaklaşık 240.000 devir çeviriyormuş ki bu formula 1 araçlarının 2 katı bir değere sahip. Sinan'ın 100 hp'lik fiesta testinde yüksek hızlarda polo'nun 1.0 motoruna göre daha akıcı, daha istekli gidiyor açıklaması da bundan dolayıydı. Aynı teknoloji 140'lık motorda da kullanılıyor. Zaten 1.0 140'lık motorun 160-170 hp'ye kadar nispeten düşük sorun yüzdesiyle yazılımı kaldırabilmesinin sebebi de potansiyelinin olmasından kaynaklı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...