Hocam konuyla alakasız ama Chr ile ilgili bir inceleme vs yapmışmıydın? Yaptıysan linki var mı?
Olmadı bir kaç temel sorum olacak...böyle bayide incelenip 2km lik test sürüşünde anlaşılmayan şeyler (hoş onu da yapmadım ama )...
1- seninki hybrid mi ? Hybrid ise karma tüketimin ne seviye de ? Otoban kullanımlarında tüketim cazibesini kaybediyor mu? Karşılatırma şansın oldu öu farklı araçlar ile ?
2- yüksek hızlarda izolasyon problemi var, gürültülü deniyor ... öyle mi ? Karşılaştırabilir misin gürültü seviyesini ?
3 - gerçekten çok memun olduğun veya olmadığın yönler var mı ?
1-)Benim 1,2 Turbo olanı mtv ve yılda 15k ancak yaptım yapıcam chr la mantıklı gelmedi hibrit o yüzden. Bendeki 6,5-7,5 arası geziyor tüketim olarak. Hibrit ise 5 diyebilirim.65 ten sonra hibrit cazibesini kaybediyor.Serviste de elektronikçilerle konuştuğumda benzinli motoru alıyor major yükü 65 ten sonra demişlerdi. 1,5 benzinli hibrit modeller 50 ; 1,8 hibritler 65 ten sonra lineer olarak hız-yakıt grafiği artıyor kısaca.Evet ioniq,niro gibi hibritleri de kullandım.
2-)Evet izolasyon problemi var.Lastiklerden gürültü alıyor.18 inç ve büyük davlumbazların olması kaynaklı gibi. Rüzgar sesi 120-130 dan sonra geliyor. 170 ten sonra tasarım ve arka spoiler tasarımından dolayı uğultu geliyor.Benim hoşuma giden bir uğultu ama tabi kullanıcıya göre değişir.Hızlı gittiğini hissettiren bir ses bana kalırsa.
3-)Tasarımı,motoru,verimliliği,şanzımanı,iç trimlerinin hissiyatı kalitesi,yol tutuşu,esp nin tamamiyle kapatılıyor oluşu,Follow me home uygulaması,İsterse zifiri karanlıkta olsun yine de iyi gösteren arka kamera; artıları gözümde.
En dert yandığım konu benzin deposu max:39 litre alıyor.Sonra orta ekranın yazılarının çok büyük olması,Ön park sensörü eksikliği bunlar canımı sıkan noktaları.
Not: Arka klostrofobik vs deniyor insana göre değişir zaten o yüzden o konuda yorum yapmayayım.