Önde kelebek camı olan arabalar sadece beni irite etmiyor umarım?
Hayatımda kullandığım en kötü otomobildi. Allah'a şükür kurtuldum ondan@Cenk hocam neler yaşatmış o C4 sana, hala acısı taze
Hocam bir ara neler yaşadığınızı öğrenmek isterizHayatımda kullandığım en kötü otomobildi. Allah'a şükür kurtuldum ondan
Haklısın kardeşim. Bakmaya karar verdiğimin bilgilerini bi yere not edeyim en iyisiAbi arac sahiplerinin numarasını falan da al, ilan süresi bitebilir ama araç satiılmaz belki .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam bir ara neler yaşadığınızı öğrenmek isteriz
@Berkin dediği gibi yaşadığın olumsuz ve seni bu denli soğutan sebepleri ogrenelim ki bu araçlara yaklasirken aklımızda bulunsunHayatımda kullandığım en kötü otomobildi. Allah'a şükür kurtuldum ondan
Vardı bir ara bunları yazdığım bir başlık. Çok zor zamanlardı çok. Su birikintisinden geçerken esp bozulurdu, sigorta tesisatında bir parça bozuldu da akü kutup başını söküp 5 dakika bekledikten sonra marş basar çalışırdı, serviste multimedya sistemi taktırdım diye direksiyon kumandaları bozulurdu, sıfır arabada salıncak burçları eğildiği için balans tutmuyordu. Değiştirince de direksiyon milinden ses gelirdi. Tekerlekteki ufak bir abs sensörü tozlandı, kir tuttu diye esp, abs, asr, park freni, mcp şanzıman arızası verirdi. 50 km'lik yetkili servis yolunu 50 kmh hızla gitmek zorunda kalırdım 3.vites üstüne çıkmadığı için. Yahu say say bitmiyor 65 bin km içinde yaşattıkları Daha bunun konforsuzluğundan, virajda gemi gibi sallanmasından, dümen gibi direksiyonundan, berbat mcp şanzıman tepkilerinden, arka torsiyonundan falan bahsetmedim bileHocam bir ara neler yaşadığınızı öğrenmek isteriz
O ferahlığı tattıktan sonra dunyanin en keyifli icadindan biri olduğunu anlaycaksin.Önde kelebek camı olan arabalar sadece beni irite etmiyor umarım?
Valla sedefli orxy beyaza hayır diyemem bence çok da yakışmışDoblomu bu. Beyaz 300hp mi olur. Beyaz renk, kia cerato ve doblodan başka kullanılmaması lazım.
Fotoğraflara bakıp böyle bir yorumu yapacak sığlıkta mıyım ? Tecrübe etmişimki söylüyorumO ferahlığı tattıktan sonra dunyanin en keyifli icadindan biri olduğunu anlaycaksin.
nasıl oldu aldın pekiVardı bir ara bunları yazdığım bir başlık. Çok zor zamanlardı çok. Su birikintisinden geçerken esp bozulurdu, sigorta tesisatında bir parça bozuldu da akü kutup başını söküp 5 dakika bekledikten sonra marş basar çalışırdı, serviste multimedya sistemi taktırdım diye direksiyon kumandaları bozulurdu, sıfır arabada salıncak burçları eğildiği için balans tutmuyordu. Değiştirince de direksiyon milinden ses gelirdi. Tekerlekteki ufak bir abs sensörü tozlandı, kir tuttu diye esp, abs, asr, park freni, mcp şanzıman arızası verirdi. 50 km'lik yetkili servis yolunu 50 kmh hızla gitmek zorunda kalırdım 3.vites üstüne çıkmadığı için. Yahu say say bitmiyor 65 bin km içinde yaşattıkları Daha bunun konforsuzluğundan, virajda gemi gibi sallanmasından, dümen gibi direksiyonundan, berbat mcp şanzıman tepkilerinden, arka torsiyonundan falan bahsetmedim bile
@Berkin dediği gibi yaşadığın olumsuz ve seni bu denli soğutan sebepleri ogrenelim ki bu araçlara yaklasirken aklımızda bulunsun
Hocam bir ara neler yaşadığınızı öğrenmek isteriz
Vardı bir ara bunları yazdığım bir başlık. Çok zor zamanlardı çok. Su birikintisinden geçerken esp bozulurdu, sigorta tesisatında bir parça bozuldu da akü kutup başını söküp 5 dakika bekledikten sonra marş basar çalışırdı, serviste multimedya sistemi taktırdım diye direksiyon kumandaları bozulurdu, sıfır arabada salıncak burçları eğildiği için balans tutmuyordu. Değiştirince de direksiyon milinden ses gelirdi. Tekerlekteki ufak bir abs sensörü tozlandı, kir tuttu diye esp, abs, asr, park freni, mcp şanzıman arızası verirdi. 50 km'lik yetkili servis yolunu 50 kmh hızla gitmek zorunda kalırdım 3.vites üstüne çıkmadığı için. Yahu say say bitmiyor 65 bin km içinde yaşattıkları Daha bunun konforsuzluğundan, virajda gemi gibi sallanmasından, dümen gibi direksiyonundan, berbat mcp şanzıman tepkilerinden, arka torsiyonundan falan bahsetmedim bile
Vardı bir ara bunları yazdığım bir başlık. Çok zor zamanlardı çok. Su birikintisinden geçerken esp bozulurdu, sigorta tesisatında bir parça bozuldu da akü kutup başını söküp 5 dakika bekledikten sonra marş basar çalışırdı, serviste multimedya sistemi taktırdım diye direksiyon kumandaları bozulurdu, sıfır arabada salıncak burçları eğildiği için balans tutmuyordu. Değiştirince de direksiyon milinden ses gelirdi. Tekerlekteki ufak bir abs sensörü tozlandı, kir tuttu diye esp, abs, asr, park freni, mcp şanzıman arızası verirdi. 50 km'lik yetkili servis yolunu 50 kmh hızla gitmek zorunda kalırdım 3.vites üstüne çıkmadığı için. Yahu say say bitmiyor 65 bin km içinde yaşattıkları Daha bunun konforsuzluğundan, virajda gemi gibi sallanmasından, dümen gibi direksiyonundan, berbat mcp şanzıman tepkilerinden, arka torsiyonundan falan bahsetmedim bile
nasıl oldu aldın peki
Ben almadım, ben olsam alır mıyım hiç ? Peder bey her zaman ki gibi ben arabadan çok iyi anlarım edasıyla gidip c4'ü satın aldı. Bana kalsa bayiye inceleme için bile girmezdim.Bu arıza verme durumu PSA'nın sanırım psikopat yazılım ekibine dayanıyor. Sensörlerdeki 1 saliselik sıkıntıdan bile Peugeot 3008-5008'de arıza ışığı yakıp navigasyon en yakın servisleri gösteriyormuş. Peugeot en sonunda bir yazılım güncellemesi çıkartıp arıza eşiğini yukarı taşımışta millet rahatladı.
Sizin için kötü bir deneyim olmuş, geçmiş olsun. Daha geçen gün arkadaşım yeni C4 almış. Gidiyim sataşıyım ona şimdi
Önde kelebek camı olan arabalar sadece beni irite etmiyor umarım?
orta susturucu vs yaparsan gecemezsınEgzoz yaptıranlar muayeneden geçebiliyor mu?
TUV onaylıysa geçer bence yada Audi'deki gibi (valvetronic di galiba) aç kapa egzoz geçer çünkü görünüşte seste fark yok.Egzoz yaptıranlar muayeneden geçebiliyor mu?
depo boş lpg varex basık honda...keşke küfür serbest olsa
Nesi irite edici ki görüş acıları çok iyi oluyor, cam yüzey arttığı için araç hafifliyor ve ferahlık katıyor.Fotoğraflara bakıp böyle bir yorumu yapacak sığlıkta mıyım ? Tecrübe etmişimki söylüyorum