Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ya tamam fakir olabilirsiniz yada yasadiginiz ortam varos olabilirde insanda biraz zevk olur be
Screenshot_2018-03-04-20-49-10-1.png
sürüş şeklinden belli zaten ne olduğu
 
Benim c4'ü ilk aldığımda 1 ay sonra ss sisteminden dolayı farklı olan akünün üzerinde bulunan ve renkli kabloların bulunduğu ( sigortaya benzer ) bir alet bozulmuştu. Otomobil marşı alıyordu ama çalışmıyordu. Çalışması için önce akü kutup başını söküp 5 dakika bekleyip sonra marşa basmam gerekiyordu. Tabii stop edince otomobili tekrar aynı işlemi yapmam gerekiyordu. Bu süreçte, yolda kaldığım ve 5'er dakika şeklinde beklediğim her anda dalga geçmeyi ve yardım taleplerini benden esirgemeyen ' şahinci ' topluluğa teşekkür ederim..

Otomobile yetkili servis onaylı navimate multimedya sistemi taktırdım ve direksiyon üzerinde ses açma/kısma, radyo kanal değiştirme v.b tuşların olduğu bölüm bozuldu. Daha doğrusu canı isteyince çalışır hale geldi. Seyir halinde bu bozulunca yine sağa çekip aracı stop edip 5 dakika beklemek gerekiyor. Sonra çalıştırınca aracı düzeliyor. İlginç yahu..

Aracı aldığım ilk 3 hafta balans ayarı tutmuyordu. 3 hafta içinde aracın ön salıncak burçları yalan olmuş. Servis daha sertleriyle değiştirdi balans sorunum ortadan kalktı. Ama bu sefer de keskin yol birleşimlerinden geçerken direksiyon milinden gelen nur topu gibi bir vuruntu sesi sorunum oluştu. Çözmek için uğraşmadım bile..

Aracımın sol arka kapısına vurmuşlardı ve yetkilide kapının sacı değişti. O günden sonra kapıyı ne zaman kapatırsam içinden bir zangırdama geliyordu. Servise gittim ve çözemediler. Bir kapının içinde zangırdama sesi yapan kaç tane parça olabilir ki ?

Altın vuruş ise abs sensörünün bozulmasıyla gerçekleşti.. Bir gün otomobili çalıştırdım ve otomobil çıldırdı. Esp, abs, ebd, mcp şanzıman, elektronik park freni arızaları verdi. Yetkiliye gidene kadar ki günlerde aracın lastiğinin altına taş koyuyordum kaymasın diye. Malum elektronik park freni de bozulunca kafasına göre çalışıyordu. Eşşeği kazığa bağlar gibi lastiğin altına taş koyuyordum. Zaten mcp şanzıman arızasını da verdiği için evime 50-60 kmh uzakta bulunan yetkili servise 3.vites 50 kmh hızla gitmek zorunda kaldım. Zaten 3.vitesten yukarı da geçmiyordu. O gün güzel küfürler yedim hatırlıyorum..

Ufak tefek bozulan başka aksamlar da var ama onlar devede kulak kaldığı için hiç bahsetmiyorum bile.

Velhasıl, benim c4 prensip gereği çoğunlukla 5 dakika bekle sonra çalıştır taktiğiyle yürüyordu. Akü kutup başını söküp bekle öyle devam et olayını da bayağı sevmişti. Yetkili servise düzeltmesi için veriyorsun ya beceremiyor ya da başka bir yerini bozup geri veriyordu.

Kapının içinde kilit kısmındaki plastik aksam yırtılmış ve kapı kapanmıyordu. Daha doğrusu yarım kapalı oluyor ve araba kapı açık uyarısı veriyordu. Sağa çekip 0,7 uçlu kalemle plastiği içeri itekliyordum.

Buldum yazdığım yazıyı. Bunların arasında unuttuklarım ve atladıklarım da olabilir :D
Yazıyı okurken arabaya benzin döküp yaktım kafamda. Ama önce akü kutuplarını söküp 5 dakka bekledim kskgkskfm :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...