Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Beyler vitesli ile viteszsiz arasında 200 tl oynuyor.
Katlanır bisiklet decatlonda.
LbNZbG.png

8Y5PzQ.png
Vitessiz bisiklet zulüm olur
 
Bak yemin ediyorum keserim bu istanbuldan gelen arabaları ha basın gidin istanbulunuza ya.Trafiği şu bencilliğiniz oluşturuyor.Kafayı yedirdiler bana.Otoparkta bile bencil nasıl olabiliyorlar anlamıyorum Lan 100 tane araba alıyor boş yerler ne diye kafa sokuyorsun önüme .İndim aynana vurup kırdım hoşuna mı gitti yani bir de tutanak tutmaya çalışıyor benim fakültemde
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bir filmde adamın biri vitezsiz bisikletin daha başarılı olduğunu gösteriyordu. ağırlık yok, sürekli değişen mukavemet yok felan.
Düz ya da az eğimli yollarda sabit/benzer hızlarla giderken daha başırılı olabilir ama hızlanmak veya rampa çıkmak gerektiğinde vitesli çok çok daha avantajlı. Vites mantığını sana anlatmam saçma olur abi sen benden daha hakimsin şanzıman işine. Tek vitesli araba kullanmak ister miydin ben öyle sorayım :D
 
Bak yemin ediyorum keserim bu istanbuldan gelen arabaları ha basın gidin istanbulunuza ya.Trafiği şu bencilliğiniz oluşturuyor.Kafayı yedirdiler bana.Otoparkta bile bencil nasıl olabiliyorlar anlamıyorum Lan 100 tane araba alıyor boş yerler ne diye kafa sokuyorsun önüme .İndim aynana vurup kırdım hoşuna mı gitti yani bir de tutanak tutmaya çalışıyor benim fakültemde
Bayramda da merzifonda istanbulluların rotasından ayrılınca rahat ediyodum ben de. Doktor bey sen maganda motorcu musun ayna kırmak nedir :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Düz ya da az eğimli yollarda sabit/benzer hızlarla giderken daha başırılı olabilir ama hızlanmak veya rampa çıkmak gerektiğinde vitesli çok çok daha avantajlı. Vites mantığını sana anlatmam saçma olur abi sen benden daha hakimsin şanzıman işine. Tek vitesli araba kullanmak ister miydin ben öyle sorayım :D

Bazı bisiklet videolarında, ayna dişli oranını küçültüp, 1 - 1,5 gibi oranlara getiriyorlar. İnsanın torku ilk andan itibaren tam ağırlıkta olduğundan yani ayakta iken 75 kilo isen 75 kilo torku pedala bastığımız anda arka tekere 1,5 katıyla verme durumu söz konusu.
Dakikada pedal cevirme hızı 25 rpm. Bende yaşlılıdan 13 arpm felan atarım. hıza gerek yokda tork lazım bana.
 
Bak yemin ediyorum keserim bu istanbuldan gelen arabaları ha basın gidin istanbulunuza ya.Trafiği şu bencilliğiniz oluşturuyor.Kafayı yedirdiler bana.Otoparkta bile bencil nasıl olabiliyorlar anlamıyorum Lan 100 tane araba alıyor boş yerler ne diye kafa sokuyorsun önüme .İndim aynana vurup kırdım hoşuna mı gitti yani bir de tutanak tutmaya çalışıyor benim fakültemde
İstanbullunun en bencil olacağı yer otoparktır doktor. Bir süre sonra insanlarda refleks oluyor park yeri kapmak. İyi ki benim 34 plakayı arabayı alır almaz değiştirmişim. Yoksa bana da ön yargılı olacakmışsın. :(
 
İstanbullunun en bencil olacağı yer otoparktır doktor. Bir süre sonra insanlarda refleks oluyor park yeri kapmak. İyi ki benim 34 plakayı arabayı alır almaz değiştirmişim. Yoksa bana da ön yargılı olacakmışsın. :(
Abi çok ciddi benim gibi pamuk adamı sinir ediyorlar.Biber gazıyla talcid solusyon alıcam yanıma.hem döverim hem severim
 
Okuduğumuz bölüme göre değişiyor ' bir kağıt parçası ' tabiri. Şimdi doktor olmak isteyen biri Tıp okuyorsa mevzuya bir kağıt parçası diye bakamazsın haliyle. Bazı meslek dalları muhakkak bu okumayı gerektiriyor. Ama en baba meslek için bir üniversitede okuyor olsak bile iş hayatına geçtiğimizde mevzunun hiç böyle olmadığı, üniversitede gerçekten yeterli eğitimin ve donanımın verilmediği açık. Bugün herhangi bir yerde satış danışmanı olabilmek için bile lisans diploması istiyorlar ki ne alaka ? İnsan ilişkileri kuvvetli, pazarlama konusunda tecrübesi olan her insan satacağı ürün hakkında bir kaç ay eğitim aldıktan sonra yeni mezun bir lisans diplomasına sahip kişiden çok daha başarılı pazarlayabilir o ürünü.

Mesela çoğu kişinin okuduğu bölüm olan makine mühendisliği.. Bölüme öyle bir isim vermişler ki mezun olan kişiye hangi makine ? diye sorduğunda muhtemelen cevap veremeyecektir. Dünya üzerinde binlerce sektör var, binlerce üretim yeri var. Bunların büyük kısmı sanayileşmiş, makineleşmiş şekilde üretim yapıyor. Kardeşim, bu aletlerin hepsi aynı prensipte mi iş görüyor ? Makine Mühendisi yetiştiriyorsun ama hangi alanda, hangi dalda uzman belli değil. Mezun oluyor, mühendis olarak bir işe giriyor, girdiği işte 20-30 yıllık tecrübesi olan diplomasız ustalar elemana iş öğretiyor. O zaman niye böyle bir bölüm var ? Maalesef hem iş hayatında hem eğitim hayatında eksiğimiz çok fazla.


Konu çok geçmiş ama görünce yazdım.
Örneğin benim de en çok takıldığım noktalardan biri koyu yaptığım kısım. Satış ile pazarlama farklı şeyler. Pazarlama okumuş vasat bir öğrenci bile biliyordur bunu.

Türkçe'de çok iç içe geçtiği için İngilizce üzerinden gideyim.
Sales manager-Satış yöneticisi
Marketing manager-Pazarlama yöneticisi
Farklı kategoriler bunlar. Pazarlama, içinde stratejiler olan süreçler barındırıyor.

Yanlış genele o kadar yayılmış ki, internetteki İngilizce-Türkçe sözlüğe sales manager yazınca satış müdürü, pazarlama müdürü diye çıkıyor. :)

İnsanın kendini geliştirmesi en temel şey tabii ona katılmamak imkansız. Ama diploma=kağıt parçası sözüne katılmıyorum.
Diğer örneklerde yazıldığı gibi tecrübeli ustalar, genç mühendislerden pratikte daha bilgilidir, bunda şaşılacak bir şey yok. Deneyim kazanmak çok önemli. Ama işin bir de teori boyutu var ki, o da gerekli.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...