Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bır cok yanlıs var burada.ılk basta gemıden konusan pılot . kendısını pederde tanıyor cok yeterlı bırı degıl. gemıye ısterse 3 pılot bırden gelsın yınede komuta ve sorumluluk kaptandadır.pılotun kaptan butun sorumluluk bende dıyor vs demesı bılgısızlıgıne ısaret. ayrıca bogazda ıngılızce konusulması dıger gemılerın haberdar olması acısından onemlıdır lakın pılot ıngılızce bılmıyor dedıgım gıbı meslegınde yetersız.bu arada pılot sadece bogazı tanıdıgı bıldıgı ıcın dırektıf verır sorumluluk kabul etmez. olaydakı yanlıslara gelelım. bogazda malum daha oncede kazalar oldu bunun asıl nedenı akıntıdır. gemı suruklenmeye basladıktan sonra , bogazın sınırları ıcersındekı belırlı knot lımıtlerı ( muhtemelen uzunluguna ve tasıdıgı yuke gore 6 knot suratı vardır dıyorum) asmamıstır ama akıntı ıle bırlıkte ıyı bır hıza cıkmıstır. o sevıyede artık demır atmanın pek mantıgı yok. zaten ya tarayacak yada kopucak.2 kılıt muhabbetıde gercekten cok ılgınc derınlıge gore oldukca kısa. gemıler ortalama sularda 6 kılıt derıne bırakır demırde ıken. bogaz yukselıgı vs var ama 2 kılıtle dumen dınlemeyen gemıyı nasıl tutacakmıs anlamadım.
bır ara dumen dınlıyor bır ara dınlemıyor. eger dınlemıyorsa ve gemı çokmemısse dumenı kesınlıkle ele almak lazım.sonra gecen konusamalar dahada ılgınc. dumen dınlemıyor ama tam yol gıdıyor denılıyor.cocugu koysak kopruustune makınaları tornıstana cekecegını bılırdı. soylenmeyen sorun dumen degıl makına.
aslında bunları buraya yazmam bır derece suc ama hıcbır sekılde sorumluluk kabul etmeden kendı gorusumu yazayım.gemı buyuk ıhtımal coktu. coktukten sonrada emergency jenerator devreye gırmedı. cunku bu 2. jeneratorun devreye gırmesıyle dumen dınlerdı gemı. ne stopa cekebılmısler nede dumen dınlemıs. raporun ozetı gemı bakımsız ve ıhmalkarlıklar var gemıde.
 
Son düzenleme:
bır cok yanlıs var burada.ılk basta gemıden konusan pılot . kendısını pederde tanıyor cok yeterlı bırı degıl. gemıye ısterse 3 pılot bırden gelsın yınede komuta ve sorumluluk kaptandadır.pılotun kaptan butun sorumluluk bende dıyor vs demesı bılgısızlıgıne ısaret. ayrıca bogazda ıngılızce konusulması dıger gemılerın haberdar olması acısından onemlıdır lakın pılot ıngılızce bılmıyor dedıgım gıbı meslegınde yetersız.bu arada pılot sadece bogazı tanıdıgı bıldıgı ıcın dırektıf verır sorumluluk kabul etmez. olaydakı yanlıslara gelelım. bogazda malum daha oncede kazalar oldu bunun asıl nedenı akıntıdır. gemı suruklenmeye basladıktan sonra , bogazın sınırları ıcersındekı belırlı knot lımıtlerı ( muhtemelen uzunluguna ve tasıdıgı yuke gore 6 knot suratı vardır dıyorum) asmamıstır ama akıntı ıle bırlıkte ıyı bır hıza cıkmıstır. o sevıyede artık demır atmanın pek mantıgı yok. zaten ya tarayacak yada kopucak.2 kılıt muhabbetıde gercekten cok ılgınc derınlıge gore oldukca kısa. gemıler ortalama sularda 6 kılıt derıne bırakır demırde ıken. bogaz yukselıgı vs var ama 2 kılıtle dumen dınlemeyen gemıyı nasıl tutacakmıs anlamadım.
bır ara dumen dınlıyor bır ara dınlemıyor. eger dınlemıyorsa ve gemı çokmemısse dumenı kesınlıkle ele almak lazım.sonra gecen konusamalar dahada ılgınc. dumen dınlemıyor ama tam yol gıdıyor denılıyor.cocugu koysak kopruustune makınaları tornıstana cekecegını bılırdı. soylenmeyen sorun dumen degıl makına.
aslında bunları buraya yazmam bır derece suc ama hıcbır sekılde sorumluluk kabul etmeden kendı gorusumu yazayım.gemı buyuk ıhtımal coktu. coktukten sonrada emergency jenerator devreye gırmedı. cunku bu 2. jeneratorun devreye gırmesıyle dumen dınlerdı gemı. ne stopa cekebılmısler nede dumen dınlemıs. raporun ozetı gemı bakımsız ve ıhmalkarlıklar var gemıde.

Suç olma sebebini tam olarak anlamadım ama teşekkürler yorumların için. Gönderinin altındaki yorumlara bakınca kafam daha fazla karışmıştı çünkü
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Suç olma sebebini tam olarak anlamadım ama teşekkürler yorumların için. Gönderinin altındaki yorumlara bakınca kafam daha fazla karışmıştı çünkü
sımdı soyle. aslında tum hata gemıde degıl. vts de de hatalar var. ( suruklenmeye basladıktan sonra gemıye tugboat gonderılmemesınden anlayabılırsın)ama burada gelıp hepsını tek tek yazarsam kı bır sekılde bırı gorur makamlara ulastırırsa mahkemeye cagırılman ıcın sebep halıne gelır. o yuzdende genelde bu tur gonderılerın altına cogu denızcı yorum yapmaz. kanıt babında ılk gemıdekı vdr ( ses kayıt) ve logbook kıtabına ( surat konum hava durumu vb bılgılerın gırıldıgı kalın cılt halınde gemıde 7 yıl saklanan ve uzerıne yazı yazılan gunluk ) bakılır. yetersız kalınırsa herhangı bırı bıle fıkrı alınması ıcın cagırılabılır. aksı sekılde ulu orta fıkır belırtenlerın dava gıdısatını degıstırmesınden suc ıslemıs olur. faceebok vb sayfalarda sorun yok ama daha buyuk yerlerde yorumsuz bırakılmalı konu. farkındaysan gemının ımo numarası vhf kayıtları var ama kısılerın ısımlerı yok.
 
Son düzenleme:
sımdı soyle. aslında tum hata gemıde degıl. vts de de hatalar var. ( suruklenmeye basladıktan sonra gemıye tugboat gonderılmemesınden anlayabılırsın)ama burada gelıp hepsını tek tek yazarsam kı bır sekılde bırı gorur makamlara ulastırırsa mahkemeye cagırılman ıcın sebep halıne gelır. o yuzdende genelde bu tur gonderılerın altına cogu denızcı yorum yapmaz. kanıt babında ılk gemıdekı vdr ( ses kayıt) ve logbook kıtabına ( surat konum hava durumu vb bılgılerın gırıldıgı kalın cılt halınde gemıde 7 yıl saklanan ve uzerıne yazı yazılan gunluk ) bakılır. yetersız kalınırsa herhangı bırı bıle fıkrı alınması ıcın cagırılabılır. aksı sekılde ulu orta fıkır belırtenlerın dava gıdısatını degıstırmesınden suc ıslemıs olur. faceebok vb sayfalarda sorun yok ama daha buyuk yerlerde yorumsuz bırakılmalı konu. farkındaysan gemının ımo numarası vhf kayıtları var ama kısılerın ısımlerı yok.

Anladım hacım sıkıntı olabilecekse silebiliriz sıfır sıkıntı , ben cevabımı aldım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...