Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yeni Focus'un sunduğu rakamlar cidden etkileyici sayılabilir. Bakalım seneye Mayıs ayında üretimine başlayacak Golf Mk8 takipleri karşınında nasıl bir yenilenmeye girecek?... Bana kalırsa çok ağır bir makyaj yemiş şekilde tekrar karşımıza çıkacak ama İnşallah yanlış düşünüyorumdur..
Makyajın makyajını yapıp passat vari çizgilere kavuşacaktır. Donanımları artacaktır. Zaten iyi olan işçilik ve malzeme kalitesi yine aynı standartını korur. Ben sürüşünün passat'a doğru çekileceğini düşünüyorum. Polo ve Passat sertleştirildi, aynı sertlikten ufakta olsa jetta'da nasibini aldı. Muhtemelen golf'ü de o noktaya çekerler diye tahmin ediyorum. Tabii bu da sürüş limitlerini yukarı çıkarmaya yönelik bir hamle olacaktır. Belki torsiyonlu golf'ü o konuda rahat bırakırlar. Fakat en önemli yenilik olarak golf'ün şu yeni nesil elektronik sürüş sistemleriyle tamamen donatılacağını, hatta tam otonoma yakın sürüşle piyasaya sürüleceğini tahmin ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Makyajın makyajını yapıp passat vari çizgilere kavuşacaktır. Donanımları artacaktır. Zaten iyi olan işçilik ve malzeme kalitesi yine aynı standartını korur. Ben sürüşünün passat'a doğru çekileceğini düşünüyorum. Polo ve Passat sertleştirildi, aynı sertlikten ufakta olsa jetta'da nasibini aldı. Muhtemelen golf'ü de o noktaya çekerler diye tahmin ediyorum. Tabii bu da sürüş limitlerini yukarı çıkarmaya yönelik bir hamle olacaktır. Belki torsiyonlu golf'ü o konuda rahat bırakırlar. Fakat en önemli yenilik olarak golf'ün şu yeni nesil elektronik sürüş sistemleriyle tamamen donatılacağını, hatta tam otonoma yakın sürüşle piyasaya sürüleceğini tahmin ediyorum.
Valla bilemiyorum ama bence sertlikten ziyade aracın konfor seviyesini artırmalılar Golf müşterisi 7'den 70'e bir kitle olduğu için konfor daha öncelikli amaçları olmalı. Tahminimce Yeni Touareg'de kullanılan 28 kusur inçlik ekranın benzeri Golfe taşınacaktır bide Audi'den Autopilot v3.0 sistemini segmentinde fark yaratmak adına alabilirler. Tasarım konusunda pek bir değişim beklemiyorum ama iç mekan konusunda büyük bir değişim ile karşı karşıya kalabiliriz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Cenk
Valla bilemiyorum ama bence sertlikten ziyade aracın konfor seviyesini artırmalılar Golf müşterisi 7'den 70'e bir kitle olduğu için konfor daha öncelikli amaçları olmalı. Tahminimce Yeni Touareg'de kullanılan 28 kusur inçlik ekranın benzeri Golfe taşınacaktır bide Audi'den Autopilot v3.0 sistemini segmentinde fark yaratmak adına alabilirler. Tasarım konusunda pek bir değişim beklemiyorum ama iç mekan konusunda büyük bir değişim ile karşı karşıya kalabiliriz.
Normal şartlarda ben de golf'ün şuankinden bile daha konforlu şekilde üretilmesini mantıklı buluyorum. Ama vw'nin ürün gamında ki diğer modeller bu hususta daha farklı üretildiği için o nokta kafamı karıştırıyor. Bundan nasibini almayan vw otomobilleri içinde bir golf kaldı. Belki golf vw'nin göz bebeği olduğu için onu tek ve farklı tutmaya devam ederler. Ben senin kadar vag teknolojilerine hakim değilim fakat dediğimiz gibi otonom sürüş konusunda segmentinde ilki yaşatacak olan mk8 golf gibi geliyor bana.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Normal şartlarda ben de golf'ün şuankinden bile daha konforlu şekilde üretilmesini mantıklı buluyorum. Ama vw'nin ürün gamında ki diğer modeller bu hususta daha farklı üretildiği için o nokta kafamı karıştırıyor. Bundan nasibini almayan vw otomobilleri içinde bir golf kaldı. Belki golf vw'nin göz bebeği olduğu için onu tek ve farklı tutmaya devam ederler. Ben senin kadar vag teknolojilerine hakim değilim fakat dediğimiz gibi otonom sürüş konusunda segmentinde ilki yaşatacak olan mk8 golf gibi geliyor bana.
Bu arada bana kalırsa Passat'da yanlış giden birşeyler oldu zira aracın ses yalıtımı ve konforu bana kalırsa isminin kallaviliğini tam olarak karşılamıyordu. Makyajlı Passat ekimde paris motor show da tanıtılacak umarım yalıtım ve süspansiyon ayarlarında düzenlemelere giderler zira D segment bir aracın passat gibi lüzumsuz derecede iyi yol tutmasına (eğer alfa romeo değilse) hiç gerek yok. Umarım volkswagen eski konofrlu sürüş dna sini geri getirir.
 
Öyle araba 3 yıldır arkadaşımda her gördüğümde salıncakları değişmiş oluyor.4-5 k yiyor 3-4 ayda bir
Sorunlu araçların giriş seviyesi Alfa Romeo, en üst seviyesi Maseratti diyorlar. Bir ara arkadaşımın babası 2012 civarı Quattroporte alacaktı (sesinden etkilendi) arızalarında büyük saplanıyor denince vazgeçmişti.
Driven34'e sormuşlardı abi neden almıyorsun diye o da aynısını söylemişti :D
 
Bu arada bana kalırsa Passat'da yanlış giden birşeyler oldu zira aracın ses yalıtımı ve konforu bana kalırsa isminin kallaviliğini tam olarak karşılamıyordu. Makyajlı Passat ekimde paris motor show da tanıtılacak umarım yalıtım ve süspansiyon ayarlarında düzenlemelere giderler zira D segment bir aracın passat gibi lüzumsuz derecede iyi yol tutmasına (eğer alfa romeo değilse) hiç gerek yok. Umarım volkswagen eski konofrlu sürüş dna sini geri getirir.
Bu konuda Ford araçlarını biliyorsunuz; mk1, mk2 focus ve mk2,3,4 mondeo hep sert üretimli ve ciddi yol tutan araçlardı. Bu bir yere kadar sürücülere eğlence ve zevk veriyor. Fakat buna konfor ekleyemediğin, sakin sürüşlerde de yorucu olmayan bir deneyim sunamadığın vakit sıkıntı çıkıyor. Bu konuda tüketiciler çok şikayet etti ve nispeten mk3,5 focus ve tamamen mk5 mondeo ile bu dönüşüm başladı. Artık Ford araçları da sertlikten öte konfor - tutuş dengesi - sürüş zevki üçlüsünün harmanlayarak, biraz ondan biraz ondan mantığıyla otomobil çıkarmaya başladı. Özellikle segmentin ihtiyaçlarına göre otomobil üretme çabası içine girdiler. Açıkçası bu dönüşüm ben dahil bir çok kişiyi de memnun etti. Vw de son bir kaç modeldir sertleşme söz konusu fakat bunun daimi olacağını düşünmüyorum. Makyajlı passat'ta daha kalın fitiller ve daha iyi izole edilmiş arka süspansiyon ile beraber mümkün mertebe yalıtım olayını halledeceklerdir çünkü aracın genel yalıtımında zaten bir problem yok. Sadece 2 noktada sıkıntı çıkıyor. Sertleşme olayında ise mevzu sadece biraz daha yumuşak helezon yay koyulmasına bakar. Amortisör kalitesinde zaten vw modelleri darbe emişlerde vuruntu yapmama konusunda yeterince iyi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Sorunlu araçların giriş seviyesi Alfa Romeo, en üst seviyesi Maseratti diyorlar. Bir ara arkadaşımın babası 2012 civarı Quattroporte alacaktı (sesinden etkilendi) arızalarında büyük saplanıyor denince vazgeçmişti.
Driven34'e sormuşlardı abi neden almıyorsun diye o da aynısını söylemişti :D
Bizimkiler bunu borçlu adamın tekinden borcu karşılığı aldılar.Davası falan sürüyor diye satamıyorlar da:D 3 yılda benim bildiğim 30k yemiştir sadece yedek parçadan
 
Evvet hızlı arkadaşlara bir sorum olacak. Bugün bir radar mevzusu yaşadım. Hain, sinsi bir sabit radara yakalandım sanırım. Edremit-Balıkesir arasında bir virajın hemen çıkışına koymuşlar kör noktaya. 135 ile gidiyordum, daha direkleri gördüğüm anda refleksle virajdayken frene asıldım, 1-1,5 sn içerisinde ön tarafı gezdirmeli kayarak dumanlı şekil 95'e indirdim hızı. Daha fazla zaten frenleyemezdim araba tamamen kopardı.
Neyse, sorum şu: Bu radarlar ilk 1,5 saniyede sapık gibi sağlı sollu hareket eden objeyi tam cepheden sabitleyip 1-2 saniye gecikmeli mi fotoğraflayıp saplıyor yoksa ilk gördüğü anda mı?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Porsche
Evvet hızlı arkadaşlara bir sorum olacak. Bugün bir radar mevzusu yaşadım. Hain, sinsi bir sabit radara yakalandım sanırım. Edremit-Balıkesir arasında bir virajın hemen çıkışına koymuşlar kör noktaya. 135 ile gidiyordum, daha direkleri gördüğüm anda refleksle virajdayken frene asıldım, 1-1,5 sn içerisinde ön tarafı gezdirmeli kayarak dumanlı şekil 95'e indirdim hızı. Daha fazla zaten frenleyemezdim araba tamamen kopardı.
Neyse, sorum şu: Bu radarlar ilk 1,5 saniyede sapık gibi sağlı sollu hareket eden objeyi tam cepheden sabitleyip 1-2 saniye gecikmeli mi fotoğraflayıp saplıyor yoksa ilk gördüğü anda mı?
Abi genel olarak derler ki, radarı gördüğünde artık çok geç olmuştur :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Abi genel olarak derler ki, radarı gördüğünde artık çok geç olmuştur :(
Deme be... Tam cepheden gördüğünde hızım yeterince azalmıştı. Ben ilk virajı dönerken gördüm, virajda da ön taraf böyleydi:
O aksiyonda seri yavaşladım işte, yine de yakalanmış mıyımdır?

2. soru: Eğer radara girdiysem e-devlete filan ne zaman düşer?
 
Deme be... Tam cepheden gördüğünde hızım yeterince azalmıştı. Ben ilk virajı dönerken gördüm, virajda da ön taraf böyleydi:
O aksiyonda seri yavaşladım işte, yine de yakalanmış mıyımdır?

2. soru: Eğer radara girdiysem e-devlete filan ne zaman düşer?
Valla abi o radarların menzili ne kadar bilmiyorum ama sen yavaşlarken hızı 110 diye görüp bile yazmış olabilir İnşallah girmemişsin diye dua ederek bu bekleme sürecinde sana sabır diliyorum :/
Abi en geç 1 haftaya e-devlet'e düşüyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...