Maserati çöpEvet bugün kafenin önüne optimusu parkedip en yakın arkadaşımla kahve muhabbet yaptık.Tam havamız var zannederken Maserati geldi ve yanına parketti.Son dakikada ankara deplasmanından puansız dönmüş gibi olduk
Maserati çöpEvet bugün kafenin önüne optimusu parkedip en yakın arkadaşımla kahve muhabbet yaptık.Tam havamız var zannederken Maserati geldi ve yanına parketti.Son dakikada ankara deplasmanından puansız dönmüş gibi olduk
Sorunlu araçların giriş seviyesi Alfa Romeo, en üst seviyesi Maseratti diyorlar. Bir ara arkadaşımın babası 2012 civarı Quattroporte alacaktı (sesinden etkilendi) arızalarında büyük saplanıyor denince vazgeçmişti.
Driven34'e sormuşlardı abi neden almıyorsun diye o da aynısını söylemişti
Bu bildiğin yeni kasa Giulietta olmuş yav
SaplıyorEvvet hızlı arkadaşlara bir sorum olacak. Bugün bir radar mevzusu yaşadım. Hain, sinsi bir sabit radara yakalandım sanırım. Edremit-Balıkesir arasında bir virajın hemen çıkışına koymuşlar kör noktaya. 135 ile gidiyordum, daha direkleri gördüğüm anda refleksle virajdayken frene asıldım, 1-1,5 sn içerisinde ön tarafı gezdirmeli kayarak dumanlı şekil 95'e indirdim hızı. Daha fazla zaten frenleyemezdim araba tamamen kopardı.
Neyse, sorum şu: Bu radarlar ilk 1,5 saniyede sapık gibi sağlı sollu hareket eden objeyi tam cepheden sabitleyip 1-2 saniye gecikmeli mi fotoğraflayıp saplıyor yoksa ilk gördüğü anda mı?
Bu bildiğin yeni kasa Giulietta olmuş yav
hahahshdhsh motovlogta son nokta
Müdür ustanın başından ayrılıp yazılanlara tepki gösterdi.alfaromeo sorunlu diyenler faiktir
Saplıyor
Mk2 çıktı, güzel ama eskisinin çekiciliğinde değil modele yakışmıyor dedim, mk2,5 çıkınca dış tasarımı için "tamamen olmuş" dedim. Mk3 çıktı, beğenemedim, mk3,5 çıktı, değiştirilen her yerini ilk günden beğendim. Fiesta mk7,5'de değişen ön tasarımı ilk günden son güne kadar sevemedim. Bunu da tasarım olarak ilk günden beğendim. Ford'larda benim tasarımsal fikirlerim genelde sabit kalıyor.Ben de çok takılmıyorum.. Ona benzemiş, buna benzemiş, şuradan gelmiş, şuradan gitmiş v.s çok önemli değil benim için. Tasarım mevzusu herkese göre farklılık gösteriyor. Kimisi beğeniyor, kimisi beğenmiyor, kimisi arada kalıyor. Ben Fiesta ilk çıktığında hiç beğenmemiştim. Sonra gidip canlı canlı bakınca araç oldukça hoşuma gitmişti. Bu araca karşı da şuan ne çok beğendim ne çok kötü buldum. Muhtemelen yine yanına gidip bakınca beğeneceğim Mk3,5 da ilk çıktığında hiç beğenilmemişti. Sonra insanlar alıştı. Bu işler böyledir. Tasarım herkese ayrı ayrı o kadar farklı hitap ediyor ki herkesi ya da çoğunluğu bir anda etkileyecek bir ürün çıkarmak zor.
Aslina bakarsan mevzu begenip begenmemenin otesinde alismaktan geciyor. Misal bir kasa cikiyor hic begenmiyorsun ama zaman gecince begenmeme durumu sabit kalsa da tasarima alisiyorsun. Benim icin tasarim konusunda begenip begenmemekten ziyade zamanla alisip alisamayacagim onemli. Bir arac ciktiktan sonra tasarimsal anlamda iyi yahut kotu yanlarini kabullenerek alisamadiysam o arac hep ilgi alanim disinda kaliyor. Bence onemli olan her seyiyle begendigin otomobili bulmaya calismakan ziyade iyi ve kotu yanlarina alisabildigin bir tasarim bulmak. Aksi halde secebileceklerin de cok kisitli kaliyor.Mk2 çıktı, güzel ama eskisinin çekiciliğinde değil modele yakışmıyor dedim, mk2,5 çıkınca dış tasarımı için "tamamen olmuş" dedim. Mk3 çıktı, beğenemedim, mk3,5 çıktı, değiştirilen her yerini ilk günden beğendim. Fiesta mk7,5'de değişen ön tasarımı ilk günden son güne kadar sevemedim. Bunu da tasarım olarak ilk günden beğendim. Ford'larda benim tasarımsal fikirlerim genelde sabit kalıyor.
Vallahi hiç bir fikrim yok doktor ne yalan söyleyeyim. Tyre reviews ve rezulteo'ya bile baktım ama sıfır değerlendirme.. Direkt bir marka mı yoksa herhangi bir markanın alt markası mı onu bile bulamadım.https://kolayoto.com/duraturn-mozzo-sport-225-45r18-95w-xl.html Şu Duraturn mozzo kimdir abi necilerdir? @Cenk