Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sorunlu araçların giriş seviyesi Alfa Romeo, en üst seviyesi Maseratti diyorlar. Bir ara arkadaşımın babası 2012 civarı Quattroporte alacaktı (sesinden etkilendi) arızalarında büyük saplanıyor denince vazgeçmişti.
Driven34'e sormuşlardı abi neden almıyorsun diye o da aynısını söylemişti :D

alfaromeo sorunlu diyenler faiktir :p
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Bu adama yetişmek imkansız... 3.1 litre dizel yakıyor.
Ben benzinde en düşük 4.4, lpg de ise 5.5 yakarım.
1500 motor clio 35 litre yakı ile 1120 km yol gitmiş..

 
Günaydınlar..
Araba ile bugün işe geldim, radyoda müzik dinlemedim, ama radyoyu açıp aracın içindeki değişik sesleri absore etsin istedim. Aracın sesleri her Allah'ın günü değişiyor. Buda canımı sıkıyor acıkcası. Aşırı hasas ve pimpirikliğim yol boyu ısdırabım oluyor. Gene canımı sıkan bir şey çıktı. Normal insan anlamaz ama işte ben anlıyorum. Araba kavrama sırasında kıkırdıyor. Nedir bi bilsem..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
7A21BBEB-025B-425B-B52A-026624589295.jpeg
940FDAA4-F4A2-4BB4-A332-FD8388E55DD8.jpeg
 
Evvet hızlı arkadaşlara bir sorum olacak. Bugün bir radar mevzusu yaşadım. Hain, sinsi bir sabit radara yakalandım sanırım. Edremit-Balıkesir arasında bir virajın hemen çıkışına koymuşlar kör noktaya. 135 ile gidiyordum, daha direkleri gördüğüm anda refleksle virajdayken frene asıldım, 1-1,5 sn içerisinde ön tarafı gezdirmeli kayarak dumanlı şekil 95'e indirdim hızı. Daha fazla zaten frenleyemezdim araba tamamen kopardı.
Neyse, sorum şu: Bu radarlar ilk 1,5 saniyede sapık gibi sağlı sollu hareket eden objeyi tam cepheden sabitleyip 1-2 saniye gecikmeli mi fotoğraflayıp saplıyor yoksa ilk gördüğü anda mı?
Saplıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cussler
Arkadaşlar bir şey daha danışayım. Bir tane konsola monte edilen Spigen telefon tutucu almıştım, sonra telefon değiştirdim, yandaki butonları nedeniyle kullanılması imkansız oldu. Geçenlerde cama vantuzla tutturulan telefon tutuculardan aldım. Kullanışlılık olarak çok memnun kaldım ama o da dün sarsıntılara dayanamadı, vantuzun arkasından içten bir yerden onarılamaz şekilde kırıldı.
Mıknatıslıları ve havalandırma ızgaralarına takılan modelleri kesinlikle düşünmüyorum. Aranızda şu ürünü kullanan var mı? Sarsıntıya, hoplayıp zıplamaya, G-kuvvetine dayanır mı?
Edit: Görsel
upload_2018-4-11_14-1-17.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Ben de çok takılmıyorum.. Ona benzemiş, buna benzemiş, şuradan gelmiş, şuradan gitmiş v.s çok önemli değil benim için. Tasarım mevzusu herkese göre farklılık gösteriyor. Kimisi beğeniyor, kimisi beğenmiyor, kimisi arada kalıyor. Ben Fiesta ilk çıktığında hiç beğenmemiştim. Sonra gidip canlı canlı bakınca araç oldukça hoşuma gitmişti. Bu araca karşı da şuan ne çok beğendim ne çok kötü buldum. Muhtemelen yine yanına gidip bakınca beğeneceğim :D Mk3,5 da ilk çıktığında hiç beğenilmemişti. Sonra insanlar alıştı. Bu işler böyledir. Tasarım herkese ayrı ayrı o kadar farklı hitap ediyor ki herkesi ya da çoğunluğu bir anda etkileyecek bir ürün çıkarmak zor.
Mk2 çıktı, güzel ama eskisinin çekiciliğinde değil modele yakışmıyor dedim, mk2,5 çıkınca dış tasarımı için "tamamen olmuş" dedim. Mk3 çıktı, beğenemedim, mk3,5 çıktı, değiştirilen her yerini ilk günden beğendim. Fiesta mk7,5'de değişen ön tasarımı ilk günden son güne kadar sevemedim. Bunu da tasarım olarak ilk günden beğendim. Ford'larda benim tasarımsal fikirlerim genelde sabit kalıyor. :)
 
Mk2 çıktı, güzel ama eskisinin çekiciliğinde değil modele yakışmıyor dedim, mk2,5 çıkınca dış tasarımı için "tamamen olmuş" dedim. Mk3 çıktı, beğenemedim, mk3,5 çıktı, değiştirilen her yerini ilk günden beğendim. Fiesta mk7,5'de değişen ön tasarımı ilk günden son güne kadar sevemedim. Bunu da tasarım olarak ilk günden beğendim. Ford'larda benim tasarımsal fikirlerim genelde sabit kalıyor. :)
Aslina bakarsan mevzu begenip begenmemenin otesinde alismaktan geciyor. Misal bir kasa cikiyor hic begenmiyorsun ama zaman gecince begenmeme durumu sabit kalsa da tasarima alisiyorsun. Benim icin tasarim konusunda begenip begenmemekten ziyade zamanla alisip alisamayacagim onemli. Bir arac ciktiktan sonra tasarimsal anlamda iyi yahut kotu yanlarini kabullenerek alisamadiysam o arac hep ilgi alanim disinda kaliyor. Bence onemli olan her seyiyle begendigin otomobili bulmaya calismakan ziyade iyi ve kotu yanlarina alisabildigin bir tasarim bulmak. Aksi halde secebileceklerin de cok kisitli kaliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...