Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The Focus will ride on Ford’s new C2 platform, which improves interior space, crash performance, and aerodynamics for better fuel economy. The wheelbase grows by two inches (53 millimeters) helping to increase cabin space while shortening front and rear overhangs. Torsional rigidity is improved by 20 percent over the previous-gen Focus. The new Focus even takes cues from the RS, using the same extruded foam in the rear underbody cavity.

@Cenk abi lansmanin olduğu canlı yayını yarın izleyeceğim eğer lansmanda degindilerse bilemiyorum fakat sana birkaç sualim olacaktı. Şimdi dediğin gibi Focus aynı Mondeo'da kullanılan süspansiyon sistemine mi geçiş yaptı yoksa hala eskisi ile benzerlik taşıyor mu? Birde 1.5 benzinli ünitenin 180'liği bize gelecek mi? Bu konular hakkında herhangi bir bilgin var mı? Aydınlatabilirsen sevinirim :).
Focus yepyeni bir şasiyle beraber c2 platformuna geçiş yaptı. Bu platform ilk kez focus'da kullanıldı. Süspansiyonlar mondeo'da ki gibi integral link ama onun geliştirilmiş versiyonu. Bu süspansiyona entegre şekilde Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi eklenmiş. O da şu oluyor;
Focus'un Türkiye'ye ilk getirilecek motor seçenekleri 150 ve 182'lik benzinli üniteler olacak.

Sonuç olarak; 1.0 ecoboost ve 1.5 95 - 120 hp dizel üniteler Fiesta ST'de kullanılan torsiyon ile gelecek. 1.5 ecoboost 150 ve 182'lik versiyonlar Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi entegreli mondeo'dan daha gelişmiş süspansiyonlar ile gelecek. Ayrıca Active, Vignale ve SW kasalarda motor seçeneklerinden bağımsız olarak bu tam bağımsız süspansiyon standart.
 
Son düzenleme:
Ah be bebeğim hemen tuzağa düştün.Maseratili adam kankamdı.Çağırdım.Gelirken optimusun yanına parket de şeklimiz olsun dedim:)
Nesquikli sütün nerde?
Yav he he arkadaşın olsa ne yazar yav bagaja bile 2 kiz atar gider valla :D. Optimus da ama bende elmas kesim tasarım var diye sayıklar :D:D:D. Maserati yani boru deel şimdi ben bile tav olurum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Saplayasim geldi be napim simdi canim cekti :p
Yav he he arkadaşın olsa ne yazar yav bagaja bile 2 kiz atar gider valla :D. Optimus da ama bende elmas kesim tasarım var diye sayıklar :D:D:D. Maserati yani boru deel şimdi ben bile tav olurum.
Granturismo 4,7 :D motordan kız koyacak yer yok :D İllaki benim kasvetli arka koltuklarım.. Bayağı dalgası oluyor aramızda ya.Benim motordan 4 tane koysak geçerim vs ye kadar düşen muhabbetler. Masadaki anahtarlar= Maserati,C-hr,Palio :D
 
Focus yepyeni bir şasiyle beraber c2 platformuna geçiş yaptı. Bu platform ilk kez focus'da kullanıldı. Süspansiyonlar mondeo'da ki gibi integral link ama onun geliştirilmiş versiyonu. Bu süspansiyona entegre şekilde Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi eklenmiş. O da şu oluyor;
Focus'un Türkiye'ye ilk getirilecek motor seçenekleri 150 ve 182'lik benzinli üniteler olacak.
Forda helal be videodan baya etkilendim ben. Aracin tasarimini ve direksiyonunu pek sevmedim ama sistem guzel
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
Focus yepyeni bir şasiyle beraber c2 platformuna geçiş yaptı. Bu platform ilk kez focus'da kullanıldı. Süspansiyonlar mondeo'da ki gibi integral link ama onun geliştirilmiş versiyonu. Bu süspansiyona entegre şekilde Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi eklenmiş. O da şu oluyor;
Focus'un Türkiye'ye ilk getirilecek motor seçenekleri 150 ve 182'lik benzinli üniteler olacak.
Ooo eğer bu sistem standart olarak sunulursa Focus için büyük devrim olur. Açıkçası Yeni Focus'un ingiliz kritikler tarafından yapılacak olan testlerini çok merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Granturismo 4,7 :D motordan kız koyacak yer yok :D İllaki benim kasvetli arka koltuklarım.. Bayağı dalgası oluyor aramızda ya.Benim motordan 4 tane koysak geçerim vs ye kadar düşen muhabbetler. Masadaki anahtarlar= Maserati,C-hr,Palio :D
Palio'yu alır giderim :D:D Maserati çok yakar beni aşar CHR yol tutumaz ama Palio öyle mi telli gaz pedali dinamik şasi ve direksiyon bide ucuz yedek parça ımhh tam benlik :oops:.
 
Forda helal be videodan baya etkilendim ben. Aracin tasarimini ve direksiyonunu pek sevmedim ama sistem guzel
Ooo eğer bu sistem standart olarak sunulursa Focus için büyük devrim olur. Açıkçası Yeni Focus'un ingiliz kritikler tarafından yapılacak olan testlerini çok merak ediyorum.
Yoruma sonradan eklediğim şu kısmı tekrar buraya ekleyeyim; 1.0 ecoboost ve 1.5 95 - 120 hp dizel üniteler Fiesta ST'de kullanılan torsiyon ile gelecek. 1.5 ecoboost 150 ve 182'lik versiyonlar Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi entegreli mondeo'dan daha gelişmiş süspansiyonlar ile gelecek. Ayrıca Active, Vignale ve SW kasalarda motor seçeneklerinden bağımsız olarak bu tam bağımsız süspansiyon standart.

Sonuç itibariyle yollarda göreceğimiz şirket spec focus'lar gelişmiş tam bağımsız süspansiyonlu olmayacak. 150'lik ve 182'lik benzinli ya da motordan bağımsız şekilde Active, Sw, Vignale karoser tiplerini alanlar bu gelişmiş süspansiyona sahip olacak. Bu noktada iyi haber şu ki 150 ve 182'lik dediğim gibi Türkiye'ye hemen getirilecek olan motorlar. 150'lik 1.5 ecoblue dizel motorun da üretilmesi gündemde. İlerleyen zamanlarda bu motor üretilirse aynı tam bağımsız süspansiyon buna da koyulabilir.

Yani gelişmiş tam bağımsız süspansiyon isteyen gidecek hızlı benzinli focus'lardan birini alacak. Çat pat şekilde fazla dikkat edemeden dinlediğim videolarda aracın bu süspansiyon ile sürüş konforunun oldukça geliştirilmiş olduğuydu. Tabii pratikte bu ne kadar etkili olacak göreceğiz. Bu arada araç 88 kg kadar hafifledi, sınıfının en düşük rüzgar sürtünme katsayısına kavuştu ve yine sınıfının en iyi arka diz boşluğu ( 81 mm ) mesafesine kavuştu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
Yoruma sonradan eklediğim şu kısmı tekrar buraya ekleyeyim; 1.0 ecoboost ve 1.5 95 - 120 hp dizel üniteler Fiesta ST'de kullanılan torsiyon ile gelecek. 1.5 ecoboost 150 ve 182'lik versiyonlar Sürekli Sönümleme Kontrol sistemi entegreli mondeo'dan daha gelişmiş süspansiyonlar ile gelecek. Ayrıca Active, Vignale ve SW kasalarda motor seçeneklerinden bağımsız olarak bu tam bağımsız süspansiyon standart.

Sonuç itibariyle yollarda göreceğimiz şirket spec focus'lar gelişmiş tam bağımsız süspansiyonlu olmayacak. 150'lik ve 182'lik benzinli ya da motordan bağımsız şekilde Active, Sw, Vignale karoser tiplerini alanlar bu gelişmiş süspansiyona sahip olacak. Bu noktada iyi haber şu ki 150 ve 182'lik dediğim gibi Türkiye'ye hemen getirilecek olan motorlar. 150'lik 1.5 ecoblue dizel motorun da üretilmesi gündemde. İlerleyen zamanlarda bu motor üretilirse aynı tam bağımsız süspansiyon buna da koyulabilir.

Yani gelişmiş tam bağımsız süspansiyon isteyen gidecek hızlı benzinli focus'lardan birini alacak. Çat pat şekilde fazla dikkat edemeden dinlediğim videolarda aracın bu süspansiyon ile sürüş konforunun oldukça geliştirilmiş olduğuydu. Tabii pratikte bu ne kadar etkili olacak göreceğiz. Bu arada araç 88 kg kadar hafifledi, sınıfının en düşük rüzgar sürtünme katsayısına kavuştu ve yine sınıfının en iyi arka diz boşluğu ( 81 mm ) mesafesine kavuştu.
Yeni Focus'un sunduğu rakamlar cidden etkileyici sayılabilir. Bakalım seneye Mayıs ayında üretimine başlayacak Golf Mk8 takipleri karşınında nasıl bir yenilenmeye girecek?... Bana kalırsa çok ağır bir makyaj yemiş şekilde tekrar karşımıza çıkacak ama İnşallah yanlış düşünüyorumdur..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...