Face ID gelmiş mi geçen sormuştunuz birbendekı 9.5.3.0
Face ID gelmiş mi geçen sormuştunuz birbendekı 9.5.3.0
https://www.hepsiburada.com/osram-1...200-k-beyaz-isik-9006-cbi-duo-p-HBV0000068Y8U
@Cenk abi corollaya far arıyoruz. @bt abi ile telefonda görüştüm. Farlar Hb4 9006 12V 51W. Şu yukarda attığımı buldum ne dersin?
Aracın üzerindeki hb4 9006'lar fiyatından ve şeklinden anlaşılacağı gibi yüksek performans ampulleri değil. Daha çok uzun ömürlülük üzerine üretiliyor. Cool blue intese ise yüksek performans olarak geçiyor ama maviye çalan bir ışık verir onu söyleyeyim. Ömrü de daha düşüktür. @bt hocam benden daha deneyimli osram konusunda.https://www.hepsiburada.com/osram-ampul-far-hb4-9006-12v-51w-sylvania-pm-otycdral1388
Üzerinde bu farlardan var corollanın @bt @Cenk
maalesef. ıphonelardakı telefonu kaldırınca ekran acılması gelmıs face ıd gene yokFace ID gelmiş mi geçen sormuştunuz bir
Güzelmiş aslında ama bana bu tip saatler zorla "bana bak, bana bak" diye bağırıyormuş gibi geliyor. Ama aynı tarzda bi Rolex, bir Patek Philippe olsa hayır demem
fıyatları cok fıyatları bende hayır dememde kredı cekmem gerekır onlar ıcınGüzelmiş aslında ama bana bu tip saatler zorla "bana bak, bana bak" diye bağırıyormuş gibi geliyor. Ama aynı tarzda bi Rolex, bir Patek Philippe olsa hayır demem
Güzelmiş aslında ama bana bu tip saatler zorla "bana bak, bana bak" diye bağırıyormuş gibi geliyor. Ama aynı tarzda bi Rolex, bir Patek Philippe olsa hayır demem
Geçen arkadaşım İsviçre'ye gitti. Rolex'e gidince baya baya banka kuyruğu gibi sıra numarası alıyormuşsun saat denemek için. Ama Patek Philippe ciddi anlamda efsane diyor, koluna 100.000 euroluk saati takınca kendine gelmişzaten asıl muhabbetı arkada.
Ya nolcak bizim milletvekilleri takiyor onlariGeçen arkadaşım İsviçre'ye gitti. Rolex'e gidince baya baya banka kuyruğu gibi sıra numarası alıyormuşsun saat denemek için. Ama Patek Philippe ciddi anlamda efsane diyor, koluna 100.000 euroluk saati takınca kendine gelmiş
Kimse bağımsız var mı yok mu diye bakmıyor artık, mühendisliğe falan da önem veren yok, özgünlük zaten hak getire. Hangisi en güzel duruyorsa, hangisinin ekranlar daha iyiyse millet ona hücum ediyor artık.Vay be.. Yeni Mercedes A serisinin bile arka süspansiyonları torsiyona dönmüş. Allah Allah bak sen şu işe.. Yahu bu c segment nereye gidiyor böyle ?
Markalar artık aynı yolu izlemeye başladı. Maliyetler arttığından beri düşük güçteki motorlara torsiyon, yüksek güçteki motorlara bağımsız koyuyorlar. Ama anlatılana göre bağımsız süspansiyonlu eski a serisine göre daha iyi seviyedeymiş bu torsiyonlu yeni a serisi. Belli ki o handikap yaşanmasın diye geliştirmeye çalışıyorlar torsiyonu. Ama dediğin gibi artık markaların eskisi gibi fazla özgün bir yanı kalmadı. Ortaklıklar ve benzerliklerden detaylarla sıyırılıp hangisi kime nasıl hitap ediyorsa o seçiliyor.Kimse bağımsız var mı yok mu diye bakmıyor artık, mühendisliğe falan da önem veren yok, özgünlük zaten hak getire. Hangisi en güzel duruyorsa, hangisinin ekranlar daha iyiyse millet ona hücum ediyor artık.
Hayırlı olsun ilanını falan hiç görmedim yav güzel arabaydı yerine ne geliyor ?Tiguan'ımız satılmıştır vatana millete hayırlı olsun .
Artık arabalar da diğer tüm tüketim malzemeleri gibi olmaya başladı, planlı eskitmenin kralı yapılmaya başlandı. Millet alıyor birkaç yıla hatta birkaç aya satıyor. Premiumlara özellikle bakınca daha yeni 4 haneli kilometreyi görmüş binlerce satılık araba var. Zaten kimse arabanın altyapısına, tutuşuna bakmıyor. Leon al şekil olsun, esp tabanlı hızlı araba zaten kimsenin umrunda da olmuyor. Birkaç ay kullanıp sıkılıp başka güzel arabaya geçiliyor. Bu durumda adamlar neden maliyet yapıp da altyapı çalışsınlar veya özgün tasarım yapsınlar ki. Leon mu sevildi, diğer firmalar da çakıyor benzer tasarımı, içine de oyuncak tamamdır bitti gitti.Markalar artık aynı yolu izlemeye başladı. Maliyetler arttığından beri düşük güçteki motorlara torsiyon, yüksek güçteki motorlara bağımsız koyuyorlar. Ama anlatılana göre bağımsız süspansiyonlu eski a serisine göre daha iyi seviyedeymiş bu torsiyonlu yeni a serisi. Belli ki o handikap yaşanmasın diye geliştirmeye çalışıyorlar torsiyonu. Ama dediğin gibi artık markaların eskisi gibi fazla özgün bir yanı kalmadı. Ortaklıklar ve benzerliklerden detaylarla sıyırılıp hangisi kime nasıl hitap ediyorsa o seçiliyor.
Antalya merkezdede öleManavgat antalya yolunda benzin 6.13 ))
Bana kalirsa en buyuk sorun bizim fiyatlarda. Avrupa'da 20-30 bin euro'ya en kral c segment araci dolu dolu alabiliyorlar. Dunyanin cogu ulkesinde de durum boyle. Biz c segment bir arabaya 150 200 bin tl verdigimiz zaman beklentimiz cok yukari cikiyor. Araclarda ki altyapisal donusum daha fazla gozumuze batiyor. Ben torsiyonlu araba sevmem ama Avrupa ulkeleri gibi bir fiyatlandirmada torsiyonlu arabaya da sovmem. Otomotiv sektoru artisiyla eksisiyle surekli bir degisim icindeyken biz ulkece bu konuda surekli dususteyiz.Artık arabalar da diğer tüm tüketim malzemeleri gibi olmaya başladı, planlı eskitmenin kralı yapılmaya başlandı. Millet alıyor birkaç yıla hatta birkaç aya satıyor. Premiumlara özellikle bakınca daha yeni 4 haneli kilometreyi görmüş binlerce satılık araba var. Zaten kimse arabanın altyapısına, tutuşuna bakmıyor. Leon al şekil olsun, esp tabanlı hızlı araba zaten kimsenin umrunda da olmuyor. Birkaç ay kullanıp sıkılıp başka güzel arabaya geçiliyor. Bu durumda adamlar neden maliyet yapıp da altyapı çalışsınlar veya özgün tasarım yapsınlar ki. Leon mu sevildi, diğer firmalar da çakıyor benzer tasarımı, içine de oyuncak tamamdır bitti gitti.
Zaten şu an Bismillah desen bile 70'i gözden çıkaracaksın artık. İkinci elin de durumu ortada, şahin bile olmuş 15 lira. Hatta ilk cümlede dediğim durum ikinci el için de geçerli. Düzgün, yeni bir araba alayım dersen 70 civarına çıkmadan düzgün bir şey yok, yaşı yükseltip kaliteyi yükseltirsen anca. Valla ne bileyim tuhaf. Bu kadar pahalı olmasına rağmen ve millet durumumuz kötü diye ağlarken bu piyasadaki sıfır arabalar hem de dolu arabalar nerden geliyor, nasıl alınıyor çözemedim.Bana kalirsa en buyuk sorun bizim fiyatlarda. Avrupa'da 20-30 bin euro'ya en kral c segment araci dolu dolu alabiliyorlar. Dunyanin cogu ulkesinde de durum boyle. Biz c segment bir arabaya 150 200 bin tl verdigimiz zaman beklentimiz cok yukari cikiyor. Araclarda ki altyapisal donusum daha fazla gozumuze batiyor. Ben torsiyonlu araba sevmem ama Avrupa ulkeleri gibi bir fiyatlandirmada torsiyonlu arabaya da sovmem. Otomotiv sektoru artisiyla eksisiyle surekli bir degisim icindeyken biz ulkece bu konuda surekli dususteyiz.
Bence torsiyon düzgün kullanıldıktan sonra o kadar kötü birşey değil be abiVay be.. Yeni Mercedes A serisinin bile arka süspansiyonları torsiyona dönmüş. Allah Allah bak sen şu işe.. Yahu bu c segment nereye gidiyor böyle ?