Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rüyamda milli piyango bana çıkıyordu, babamla izmire guilia almaya gidiyorduk. İşlemler tamamlandıktan sonra babam bu kadar para verdik otomatik niye aldık diye bana sövüyordu.


Sonra uyandım işte :p

2017-12-23.png


fiyatlara bakiyim dedim, 320 bin liraydı 200lük super. Zam gelmiş :p
 
Son düzenleme:
Rüyamda milli piyango bana çıkıyordu, babamla izmire guilia almaya gidiyorduk. İşlemler tamamlandıktan sonra babam bu kadar para verdik otomatik niye aldık diye bana sövüyordu.


Sonra uyandım işte [emoji14]

Ekli dosyayı görüntüle 10507

fiyatlara bakiyim dedim, 320 bin liraydı 200lük super. Zam gelmiş :p
Müdürüm Baz versiyonu alirsan buyuk hata yaparsin , qv olmasada bari orta donanim al :)



Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer ve Ozzy41
Ustalar direksiyon derslerim başlayacak, sanırım araç 1.2 benzinli İ20. Hep dizel araçların üstündeydim şuana kadar onların kolaylığına alıştım. Var mıdır düşük hacim benzinli için altın tavsiyeler, dizelde kavramayla bile kalkıyor da bunda gazı ne kadar tokatlamalıyız ? Veya rampa kalkışında gaz emirleri nasıl olmalı ? El frenine izin verilmiyor, kavradıktan sonra freni bırakırsam kaçma ihtimali var mı ? Topuğu falan kullanmak gerekiyor mu acaba gaz için ?
( direksiyon dersinde heel and toe yapmaya çalışacak ****mun ergeni dediğinizi duyar gibiyim. :D :D )
 
Son düzenleme:
Ustalar direksiyon derslerim başlayacak, sanırım araç 1.2 benzinli İ20. Hep dizel araçların üstündeydim şuana kadar onların kolaylığına alıştım. Var mıdır düşük hacim benzinli için altın tavsiyeler, dizelde kavramayla bile kalkıyor da bunda gazı ne kadar tokatlamalıyız ? Veya rampa kalkışında gaz emirleri nasıl olmalı ? El frenine izin verilmiyor, kavradıktan sonra freni bırakırsam kaçma ihtimali var mı ? Topuğu falan kullanmak gerekiyor mu acaba gaz için ?
( direksiyon dersinde heel and toe yapmaya çalışacak ****mun ergeni dediğinizi duyar gibiyim. :D :D )
Düz yolda çok hafif gaz vermen yeterli rampada da biraz daha fazla vermen gerekir. Gaz yetmezse motor titremeye başlar ama birinci viteste rampada olsa güçsüzde olsa hafif gaz vermen yetecektir. Rampada atmosferigin dezavantajını yüksek vites düşük devirde yaşarsın. Kavrama noktasında geri kacirirsa debriyaj baskı balata bitmiştir araçta
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
Ustalar direksiyon derslerim başlayacak, sanırım araç 1.2 benzinli İ20. Hep dizel araçların üstündeydim şuana kadar onların kolaylığına alıştım. Var mıdır düşük hacim benzinli için altın tavsiyeler, dizelde kavramayla bile kalkıyor da bunda gazı ne kadar tokatlamalıyız ? Veya rampa kalkışında gaz emirleri nasıl olmalı ? El frenine izin verilmiyor, kavradıktan sonra freni bırakırsam kaçma ihtimali var mı ? Topuğu falan kullanmak gerekiyor mu acaba gaz için ?
( direksiyon dersinde heel and toe yapmaya çalışacak ****mun ergeni dediğinizi duyar gibiyim. :D :D )
Güncel kasa 1.2 i20'de özel olarak iptal etmemişlerse hill holder var. =) Bu bir avantaj. Debriyaja yumuşak davranılırsa düzlükte gaz vermeden bile kalkabiliyor. Yokuştaki kalkışlarda da rölantide kalkamaz belki ama motorun arabayı yerinde tutacak kadar gücü var. Kalkıp ilerlemek için 2000 devir bile yeter de, ayak alışana kadar şöyle motorun sesini iyice duyacak gibi 2000-3000 devir civarlarına çıkartıp gaz verirsen stop ettirmemiş olursun. Kısa sürede alışılabilen bir araba i20. Bir an önce kalkışları vitesleri vs.leri tamamen çözmüş ol ki, onlara daha fazla dikkat harcamadan trafik hakimiyetlerine daha çabuk adapte olasın. Kolay gelsin. :)
 
Video upload yapıyorum YouTube'a, bir tarafta da maç açık. İnternet iyice perişan. Sabır sınavı veriyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...