hiç nargile içmedimForumda Vagcı derler dışarı da Audisi varmış, forumda Bmwci derler dışarıda nargile tayfadanmış
4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
Yep onlardan abi. 6 ileriler bozulmuyor evladiyelik diyebiliriz sıkıntı kuru kavramada var oda istanbul şartları için. Gerçi hoş golf 8 la kuru kavrama tarihe karışabilir.Vw cady 2.0 versiyonlarında kullanılan dsg nasıldır. Şu evliyadiyelik ıslak kavrama olanlardanmı..
Yep onlardan abi. 6 ileriler bozulmuyor evladiyelik diyebiliriz sıkıntı kuru kavramada var oda istanbul şartları için. Gerçi hoş golf 8 la kuru kavrama tarihe karışabilir.
Connect varken Caddy gereksiz olmuş açıkçası. Benim gördüğüm kadarıyla başta motor olmak üzere bir çok konuda geri Ford'dan.4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
Kargo pantolon değil de şortlarını giyiyorum yazın, kot şort falan hikaye bunların yanındaÇözümün kargo pantalonu yukarıda yazdığınız herşey sıkışmadan sığıyor, kitap bile koyuyorum bazen 400 sayfaya kadar rahatça sığıyorEkli dosyayı görüntüle 13004
Motor ve arka cam hariç nerde geride? Bence Connect gereksiz olmuş zaten satış rakamlarından belli.Connect varken Caddy gereksiz olmuş açıkçası. Benim gördüğüm kadarıyla başta motor olmak üzere bir çok konuda geri Ford'dan.
Motor ve arka cam hariç nerde geride? Bence Connect gereksiz olmuş zaten satış rakamlarından belli.
Onda manuel var sadece abi1.0 caddy şanzımanı dsg yine 6 ileri islakmı.
Hız sabitleme, connectlerde bağımsız süspansiyon var, öyle açılan arka cam mı kalmış sanruf yok olsa iyi olurmuş motor bence daha önemli bir etken bir de fiyatı daha yüksek. Satış rakamı her şey değil, insanlar ticari daha uygun fiyatlı diye ya courier alıyor ya da madem öyle vw olsun diyip caddy alıyor. Biz de zamanında ford yerine vw seçmeyi düşünüyorduk 2007nin sonunda arada 10.000 lira civarı fark vardı vazgeçmiştik. Hâla fark devam ediyor.Motor ve arka cam hariç nerde geride? Bence Connect gereksiz olmuş zaten satış rakamlarından belli.
2.0 102hp lik stage1 yazılımla 180hp ye kadar çıkıyormuş , 180 hp 350 civarı torkla mükemmel olur bu4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
Hız sabitleme comfortline da var. Bunda torsiyon var Ama connect den konforlu? Arka camları büyük eksisi bunu sağır sultan bile biliyor. Sunroof benim için çok önemli değil ama olsa hoş olurdu. Motor daha güçsüz ve 2.0 bu bir dezavantaj ama yükleyince çok rahat 140hp oluyor bu benim için daha büyük bi avantaj. Fiyat farkı listeye bakınca 10 bin civarı ama bayide bu makas daha çok düşüyor. Bana kalırsa arka cam ve sunroof hariç bi fark yok hatta otomobil olma namına konfor artısıyla caddy daha önde. Bu iki araç birbiriyle rekabet ederek segmentin seviyesini yükseltiyor.Hız sabitleme, connectlerde bağımsız süspansiyon var, öyle açılan arka cam mı kalmış sanruf yok olsa iyi olurmuş motor bence daha önemli bir etken bir de fiyatı daha yüksek. Satış rakamı her şey değil, insanlar ticari daha uygun fiyatlı diye ya courier alıyor ya da madem öyle vw olsun diyip caddy alıyor. Biz de zamanında ford yerine vw seçmeyi düşünüyorduk 2007nin sonunda arada 10.000 lira civarı fark vardı vazgeçmiştik. Hâla fark devam ediyor.
Stage 1'e uçmaya gerek yok 140 150hp soft yazılım gayet iyi oluyor. Zaten bi problem olunca yazılımı silin garantiye direk girebiliyor araçlar. Bu duruma almanlar bile şaşırıyor hatta.2.0 102hp lik stage1 yazılımla 180hp ye kadar çıkıyormuş , 180 hp 350 civarı torkla mükemmel olur bu
2.0 dizelin manueli 6 ileri olsaydı tadından yenmezdi. Neden 5 ileri koymuşlar ki ?Stage 1'e uçmaya gerek yok 140 150hp soft yazılım gayet iyi oluyor. Zaten bi problem olunca yazılımı silin garantiye direk girebiliyor araçlar. Bu duruma almanlar bile şaşırıyor hatta.
Neden bilmiyorum ama 5 ileri nin oranları çok uzun ondan neredeyse 6 ileriden daha verimli oluyor. @DuzboruDownpipe daha iyi bilir hatta.2.0 dizelin manueli 6 ileri olsaydı tadından yenmezdi. Neden 5 ileri koymuşlar ki ?