Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu :D:D (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
 
4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu :D:D (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
Connect varken Caddy gereksiz olmuş açıkçası. Benim gördüğüm kadarıyla başta motor olmak üzere bir çok konuda geri Ford'dan.
 

Testi görünce anılarım canlandı. Tam 1 sene 2013 model 2.0 140 lık tdi kullandık. Araba deli gibi gidiyor ve yol tutuyordu (Golf 5 öküzlüğü). Baya hor kullanılıyordu daha 30000 km de deli gibi trim sesi vardı. Hatta arkadaki bardaklık ve klima menfezleri kırılmıştı ve 140 lık emisyonlu motor karma tüketimi 9 litre civarındaydı. Sanırım bizim şuanki picasso yerine caddy aile aracı olarak düşünebilir. Bu arabanın binek arabalara göre 2 ciddi eksiği var. 1. si arka camların açılmaması ki bizim bundan önce bide 2006 model 1.9 tdi vardı onun sol arka kapısı bile yoktu :D 2.si ise uzun yolda arkası en ufak dalgalanma da ciddi çalkalanıyordu. Ama ön tarafta böyle bir sorun kesinlikle yok hatta 180 km hız da bile direksiyon hariç gayet güven veriyor.

caddy.jpeg


Bagaja 4 kişi atınca sonuç bu :D O gün araba da tam 2 önde 5 arka koltuklar da 4 bagajda olmak üzere 11 kişi vardı. Kışın yokuşta hiç bana mısın dememişti :D
 
Motor ve arka cam hariç nerde geride? Bence Connect gereksiz olmuş zaten satış rakamlarından belli.
Hız sabitleme, connectlerde bağımsız süspansiyon var, öyle açılan arka cam mı kalmış sanruf yok olsa iyi olurmuş motor bence daha önemli bir etken bir de fiyatı daha yüksek. Satış rakamı her şey değil, insanlar ticari daha uygun fiyatlı diye ya courier alıyor ya da madem öyle vw olsun diyip caddy alıyor. Biz de zamanında ford yerine vw seçmeyi düşünüyorduk 2007nin sonunda arada 10.000 lira civarı fark vardı vazgeçmiştik. Hâla fark devam ediyor.
 
4 motion gelmeme sebebi 4 çeker sistemi ticarileri binek klasmanına sokuyor ondan. Panelvan caddy de 4 motion getiriliyor. 150 lik motor ağırlık sebebiyle gelmiyor. Bu arada ilginç ama 1.0 makina 2.0 dan 1 saniye daha iyi 0 100 e sahip. Konfor konusunda dedim dedim dinlemediniz bakın noldu :D:D (son cümleyi kurmayacaktım buralar karışırsa rez şimdiden)
2.0 102hp lik stage1 yazılımla 180hp ye kadar çıkıyormuş , 180 hp 350 civarı torkla mükemmel olur bu
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hız sabitleme, connectlerde bağımsız süspansiyon var, öyle açılan arka cam mı kalmış sanruf yok olsa iyi olurmuş motor bence daha önemli bir etken bir de fiyatı daha yüksek. Satış rakamı her şey değil, insanlar ticari daha uygun fiyatlı diye ya courier alıyor ya da madem öyle vw olsun diyip caddy alıyor. Biz de zamanında ford yerine vw seçmeyi düşünüyorduk 2007nin sonunda arada 10.000 lira civarı fark vardı vazgeçmiştik. Hâla fark devam ediyor.
Hız sabitleme comfortline da var. Bunda torsiyon var Ama connect den konforlu? Arka camları büyük eksisi bunu sağır sultan bile biliyor. Sunroof benim için çok önemli değil ama olsa hoş olurdu. Motor daha güçsüz ve 2.0 bu bir dezavantaj ama yükleyince çok rahat 140hp oluyor bu benim için daha büyük bi avantaj. Fiyat farkı listeye bakınca 10 bin civarı ama bayide bu makas daha çok düşüyor. Bana kalırsa arka cam ve sunroof hariç bi fark yok hatta otomobil olma namına konfor artısıyla caddy daha önde. Bu iki araç birbiriyle rekabet ederek segmentin seviyesini yükseltiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Diaspolis
2.0 102hp lik stage1 yazılımla 180hp ye kadar çıkıyormuş , 180 hp 350 civarı torkla mükemmel olur bu
Stage 1'e uçmaya gerek yok 140 150hp soft yazılım gayet iyi oluyor. Zaten bi problem olunca yazılımı silin garantiye direk girebiliyor araçlar. Bu duruma almanlar bile şaşırıyor hatta.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...