Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@Sailor kaptanım sizin arabayı geri çağırdılar mı güncelleme için? Bide 2015 K ile 2016 sonrası K'ların yol tutuşunca ciddi farklar varmış.
Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
50700 km oldu 4 mevsim olduğu için haliyle hep üstünde kullanıldı lastik.2015 in 20. haftası arabanın üstünde gelen lastikler.Pirelli’de çalışan tanıdık var fiyatlar gelsin güzel fiyat gelirse değişeceğiz.Yoksa 17” jant lastik gelebilir :D
Hamuruna bakmak lazim 51k cok fazla bir lastik icin. Disler iyi durumda olsa da hamuru artik ozelligini yitirmis olabilir. Muhtemelen de dolmustur omru lastigin.
 
yok daha 600 kmde henuz ınsallah yasamayız :D bırde kullanan basmıyor zor oyle seylerın olması muhtemelen
Abi biraz bassın bassın basmazsa yüksek vites alt devirde vuruntu mevzusu oluyor bu motorda. Bide 150 den 180 e çıkıyor yazılımla ilk standart sonra yazılım testi var bende uzak sıkıntı yakında maşallahim var :rolleyes::D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.
Donanıma göre o sistemi koymak... bilemedim valla bence standart olmalı o tarz şeyler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Abi biraz bassın bassın basmazsa yüksek vites alt devirde vuruntu mevzusu oluyor bu motorda. Bide 150 den 180 e çıkıyor yazılımla ilk standart sonra yazılım testi var bende uzak sıkıntı yakında maşallahim var :rolleyes::D.
baslıkta yazan 150 mı 180 mı sen onu soyle baslık baslık dedın bende kandım ne bılım yazılımcıymıs eleman.
peder hıc basmaz normalde olmadı bı cıkıp bıraz basarım ortası yokmu bunun yav :D makyajlıda halletmıslerdır dıye duymustumda kısmet be
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Donanıma göre o sistemi koymak... bilemedim valla bence standart olmalı o tarz şeyler.
Maliyeti ne kadar bilmiyorum tabii ama suspansiyon degisimi kadar maliyetli olmayacagi fikrindeyim. O yuzden torsiyona ek o linkleri de standart koymalari iyi olurdu. J kasada hep standartti sanirim. K kasanin ilk serilerinde de oyleydi ama sonra degistirmisler. Belki Turkiye'ye ozel vergiden dolayi donanim kismak adina degistirmislerdir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
baslıkta yazan 150 mı 180 mı sen onu soyle baslık baslık dedın bende kandım ne bılım yazılımcıymıs eleman.
peder hıc basmaz normalde olmadı bı cıkıp bıraz basarım ortası yokmu bunun yav :D makyajlıda halletmıslerdır dıye duymustumda kısmet be
Yav başlık demedim kapak dedim :D:D. Bence siz ne olur ne olmaz opelle bi iletişime geçin abi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Harbi zırh bu oluyor işte... O yıllarda zırhlı arabalara oksijen tankı ilave edilebildiğini bilmiyordum güzel bir detay.
 
Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.

Donanıma göre değil abi bildiğim kadarıyla güçlü motorlarda var. 1.6 biturbo dizel ve 1.6 200bg likte. Aynı yeni focus ve vag grubunun torsiyon-bağımsız mevzusu gibi.

Değişim sebebi de Opel yaptığı o.... Büyük olasılık ilk çıktığında yılın otomobili ödülü için bu sistemi bütün arabalara koydular. Sonra maliyetleri düşürmek için güçsüz motorlardan çıkardılar. Zaten astra nın yılın otomobili seçilme sebebi de her şeyi ucuza sunabilmesi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Donanıma göre değil abi bildiğim kadarıyla güçlü motorlarda var. 1.6 biturbo dizel ve 1.6 200bg likte. Aynı yeni focus ve vag grubunun torsiyon-bağımsız mevzusu gibi.

Değişim sebebi de Opel yaptığı o.... Büyük olasılık ilk çıktığında yılın otomobili ödülü için bu sistemi bütün arabalara koydular. Sonra maliyetleri düşürmek için güçsüz motorlardan çıkardılar. Zaten astra nın yılın otomobili seçilme sebebi de her şeyi ucuza sunabilmesi.
Evet evet motor gucuydu hatirladim dogru. Uretime basladiktan sonra yuruyeni degistirmek biraz garip gelmisti bana ilk duydugumda. Sanirim galeriler de musterileri bilgilendirmiyor bu hususta ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...