bızımkı 2017 hatta 2018 denebılır yok cagırmadı servıs eve kagıtta gelmedı henuz@Sailor kaptanım sizin arabayı geri çağırdılar mı güncelleme için? Bide 2015 K ile 2016 sonrası K'ların yol tutuşunca ciddi farklar varmış.
bıde bu galıba 180 lık bızdekı 1.4 150@Sailor kaptanım sizin arabayı geri çağırdılar mı güncelleme için? Bide 2015 K ile 2016 sonrası K'ların yol tutuşunca ciddi farklar varmış.
Buda 1.4 150 abi kapağında yazıyor yabıde bu galıba 180 lık bızdekı 1.4 150
Olm ne bilim kapaginda 150 degil 180 yaziyor lens tak lens bi gidip sorayim olmadi servise sanirim bizim makyajlilarda cozmuslerdide garantiye alim dogru diyorsunBuda 1.4 150 abi kapağında yazıyor ya
Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.@Sailor kaptanım sizin arabayı geri çağırdılar mı güncelleme için? Bide 2015 K ile 2016 sonrası K'ların yol tutuşunca ciddi farklar varmış.
Hamuruna bakmak lazim 51k cok fazla bir lastik icin. Disler iyi durumda olsa da hamuru artik ozelligini yitirmis olabilir. Muhtemelen de dolmustur omru lastigin.50700 km oldu 4 mevsim olduğu için haliyle hep üstünde kullanıldı lastik.2015 in 20. haftası arabanın üstünde gelen lastikler.Pirelli’de çalışan tanıdık var fiyatlar gelsin güzel fiyat gelirse değişeceğiz.Yoksa 17” jant lastik gelebilir
Zaten oldukca degisik kafada biri kendisi belli ki. Batman amblemini hala cozemedimGti logosunu dogru yerine koymak ne kadar zor olabilir
1.4T 150lik hakkında çok kötü şeyler diyorlar. "50binde motor gidiyor. Kol çıkarıyor" felan gibi bir sürü şikayet okudum. Sen yaşadın mı böyle bir şey abi?bızımkı 2017 hatta 2018 denebılır yok cagırmadı servıs eve kagıtta gelmedı henuz
yok daha 600 kmde henuz ınsallah yasamayız bırde kullanan basmıyor zor oyle seylerın olması muhtemelen1.4T 150lik hakkında çok kötü şeyler diyorlar. "50binde motor gidiyor. Kol çıkarıyor" felan gibi bir sürü şikayet okudum. Sen yaşadın mı böyle bir şey abi?
Abi biraz bassın bassın basmazsa yüksek vites alt devirde vuruntu mevzusu oluyor bu motorda. Bide 150 den 180 e çıkıyor yazılımla ilk standart sonra yazılım testi var bende uzak sıkıntı yakında maşallahim var .yok daha 600 kmde henuz ınsallah yasamayız bırde kullanan basmıyor zor oyle seylerın olması muhtemelen
Donanıma göre o sistemi koymak... bilemedim valla bence standart olmalı o tarz şeyler.Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.
baslıkta yazan 150 mı 180 mı sen onu soyle baslık baslık dedın bende kandım ne bılım yazılımcıymıs eleman.Abi biraz bassın bassın basmazsa yüksek vites alt devirde vuruntu mevzusu oluyor bu motorda. Bide 150 den 180 e çıkıyor yazılımla ilk standart sonra yazılım testi var bende uzak sıkıntı yakında maşallahim var .
Maliyeti ne kadar bilmiyorum tabii ama suspansiyon degisimi kadar maliyetli olmayacagi fikrindeyim. O yuzden torsiyona ek o linkleri de standart koymalari iyi olurdu. J kasada hep standartti sanirim. K kasanin ilk serilerinde de oyleydi ama sonra degistirmisler. Belki Turkiye'ye ozel vergiden dolayi donanim kismak adina degistirmislerdir.Donanıma göre o sistemi koymak... bilemedim valla bence standart olmalı o tarz şeyler.
Yav başlık demedim kapak dedim . Bence siz ne olur ne olmaz opelle bi iletişime geçin abi.baslıkta yazan 150 mı 180 mı sen onu soyle baslık baslık dedın bende kandım ne bılım yazılımcıymıs eleman.
peder hıc basmaz normalde olmadı bı cıkıp bıraz basarım ortası yokmu bunun yav makyajlıda halletmıslerdır dıye duymustumda kısmet be
Watts link denen sistemi arka suspansiyondan kaldirdilar. Ust donanimlara koyuyorlarmis sadece. Aracin arkasindan dogru altina baktiginizda sag ve sol tekere uzanan iki ince demir cubuk goremezseniz yoktur demektir.
Harbi zırh bu oluyor işte... O yıllarda zırhlı arabalara oksijen tankı ilave edilebildiğini bilmiyordum güzel bir detay.
Evet evet motor gucuydu hatirladim dogru. Uretime basladiktan sonra yuruyeni degistirmek biraz garip gelmisti bana ilk duydugumda. Sanirim galeriler de musterileri bilgilendirmiyor bu hususta ?Donanıma göre değil abi bildiğim kadarıyla güçlü motorlarda var. 1.6 biturbo dizel ve 1.6 200bg likte. Aynı yeni focus ve vag grubunun torsiyon-bağımsız mevzusu gibi.
Değişim sebebi de Opel yaptığı o.... Büyük olasılık ilk çıktığında yılın otomobili ödülü için bu sistemi bütün arabalara koydular. Sonra maliyetleri düşürmek için güçsüz motorlardan çıkardılar. Zaten astra nın yılın otomobili seçilme sebebi de her şeyi ucuza sunabilmesi.