Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Birkaç ay önce beni aradığında bakmadığımız marka kalmadığını farketmiştik hatırlıyor musun :D
En azında ufak bir liste oluşturduk o bile bir şey :D

O astra çok iyiydi, onun gibisi o paraya biraz zor. Keşke şimdi olsa da hemen alsan.
Harbiden flexride lı filan baya tatlıydı. Hala aklımda. Ama opel de istemiyorum sanki (...opel aldı...)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Passarati'nin son saatleri yarın gidiyo :(. Gerçi cuma gitcekti ama babam şirkete gitmemiş :D.
 
Eminim

Edit: bu son cümle benim m5 deme sebebimin özeti;
The Audi is bi-turbo fast, Quattro-earthed and four-rings-solid. A future champ, no doubt, a highly competent attempt at perfection. But at the same time this is a strangely soulless automobile, remote and rather cold, chip-biased and not a particularly gifted communicator. Kind of a triumph of machine over man, really. The M5 is an extremely well balanced all-rounder, a master of feedback, honest through and through, always ambitious but never aloof. It is, by a short head, the better car.

Kaynak (arayınca ilk bu çıktı): https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/comparison/2013/audi-rs6-avant-vs-bmw-m5-2013-car-review/

Bir zahmet oyle olsun, adamlarin mottosu ultimate driving machine zaten. Ancak bu rekabetteki avantaji veya dezavantajini aciklayacak bir durum degil. M5’in tercih sebebi olmasi ayri bir durum rekabette geride kalmasi ayri bir durum. Rekabette geride kalmasindan kastim da beygir gucu, teknoloji vb.. unsurlar degil. Eskiden Bmw ornek olurdu artik baskalarini ornek aliyor
Amg bu konuda cok yol aldi ve su anda bir cok kisinin de vardigi kanaate gore Bmw’den onde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...