Arakdaşlar, civic tavanı kendi kendine göcüyor. Kameraya yakalanmış
Phaeton çok az bulunnan bi araba bilememek garip sayılmaz aslındaPhaeton'a "bu passat mı abi" demişti. Dahada pompacılarla zam ve fiş olayları dışında konuşmuyorum.
@AcilStop madrm her honda geçen konuda yanlış algılarımızı düzeltiyorsunuz şurada ne olmuş algımızı toparlayın da rahatlayalımArakdaşlar, civic tavanı kendi kendine göcüyor. Kameraya yakalanmış
Rs dediğin araba 200 e hız sınırj koymanın amacı ne? ben cevabını vereyim 182 hp lik cvt dayansın diye torku geniş banda yayaım başımı ağrımasın denen bir modelde 200 e sabitlemek abes değilCivic 200 km'de tıkanmıyor hız sınırlandırıcıya takılıyor. GPS'de 200, kadranda 208 km gözüktüğünde araç 4500 devirle gidiyor. Elektronik hız sınırlayıcıyı yazılım ile kaldırarak 200 km üzerine çıkılabilir. Çokta zor bir işlem değil.
Aşırı bozuk moralime rağmen gülümseten bir sahne =) Hiç bu kadar güzel yamulan bir araba görmemiştim. Ne güzel durduğu yerde kendi kendini prese sokup imha etmeye çalışıyor, nasıl da harakiriye kasıyor garibim.@AcilStop madrm her honda geçen konuda yanlış algılarımızı düzeltiyorsunuz şurada ne olmuş algımızı toparlayın da rahatlayalım
japonun çeliği bile gururlu iken honda türkiye o kadar arsızAşırı bozuk moralime rağmen gülümseten bir sahne =) Hiç bu kadar güzel yamulan bir araba görmemiştim. Ne güzel durduğu yerde kendi kendini prese sokup imha etmeye çalışıyor, nasıl da harakiriye kasıyor garibim.
tam siyah degil de koyu gri, gun metal bi renk de guzel olabilir benceJantları ne renk yapsam? Siyah düşünüyorum ama?Ekli dosyayı görüntüle 13099
Aslında shop işlerini beceren bir arkadaşımız yardım etse tam süper olurdutam siyah degil de koyu gri, gun metal bi renk de guzel olabilir bence
Enes batur abimde merso yok...Youtuberlere araçlarını belediye mi dağıtıyor. Herkes de Mercedes maşallah. Çıtayı düşük de tutmuyorlar he direk Merso
Ne var onda? Arabası yoksa da elbet alır bir MersoEnes batur abimde merso yok...
Camaro vardıNe var onda? Arabası yoksa da elbet alır bir Merso
ENES ABİ BUGÜN SENİN İÇİN ARKADAŞIMI DÖVDÜM BİDE TÜKÜRDÜM ÇÜNKÜ SENİ SEVMİYORMUŞ.Enes batur abimde merso yok...
Benim arabam iyi falan yapmam ki zaten bir yıldır forumdayım bunu yapmadığımı herkesin kendi arabasının ne şartlar altında ne düşünülerek alındığına saygı duymuş biriyim.Benim dediğim şey şu japon mu japon turbo downsize mı evet cvt mi evet.O zaman rakip motorlar ve şanzımanlar.Forumda kullanlar da oldu sana attığım videoyu izleyenler de oldu ve kimse cvt törpülüyor demedi aksine tork konvertörlü gibi dediler. Hondanın 1,5 turbosuna bakıyorum çok da severim detaylı mekanik bilgileri. araştırdım ve arge falan göremedim üstüje burada beğenilmeyen bir cvt yle kombinlendiği için yaygara da çıktı.98 yılından beri kullanılan bir cvtye 1,5 turboyu rakiplerinden az beygir ve torkla getirmesi cvt yle uyumunun kötü olması üstüne 200 den sonra kapalı olması bana kötü uyum dedirtiyor.Demek ki diyorum asıl doğuştan rakibi Toyota'dan geride diyorum basit
@AcilStop madrm her honda geçen konuda yanlış algılarımızı düzeltiyorsunuz şurada ne olmuş algımızı toparlayın da rahatlayalım
Bilmediğim ya da okumadığım bişey yazmam yazmıyorum.Cvt ler hakkında yazı kaleme almıştım zamanında.Orada modern cvt leri alıntılarken hondanın 98 yılını görünce yazıma eklememiştim.Telefondan giriyorum laptoptan girince kaynağı paylaşırım her zaman paylaştığım gibi.(Size de sorduğunuz sorulara karşılık her zaman kaynak gösterdiğim gibi)Sürekli forumda atıp tuttuklarınızı geçtim sadece şu mesajınızda Honda'nın motorunda arge göremediğinizi, 98 yılından beri kullanılan CVT'yi kullanıyor, rakiplerinden az beygir ve torkla getiriyor ve CVT uyumu kötü diyorsunuz. Peki elinizde bu iddialarınızı kanıtlayabileceğiniz herhangi bir veri var mı?
i vtec+vtc ye baktım valf açılmasına ek olarak zamanlama sistemi zaten bilinen birşey, toyota zamanlama sisteminin çalışma aralığını genişleterek hem atkinson hem otto çevrimini kullanıyor, üstünlüğü burda. Hondada bu yokSürekli forumda atıp tuttuklarınızı geçtim sadece şu mesajınızda Honda'nın motorunda arge göremediğinizi, 98 yılından beri kullanılan CVT'yi kullanıyor, rakiplerinden az beygir ve torkla getiriyor ve CVT uyumu kötü diyorsunuz. Peki elinizde bu iddialarınızı kanıtlayabileceğiniz herhangi bir veri var mı?
Honda'nın 1.5 dohc, i-vtec+vtc teknolojisi ile sizin kullandığınız 1.2 vvt-iw teknolojisini bir araştırın bakalım Toyota'nın ne gibi bir üstünlüğünü göreceksiniz?
Paylaşılan videoda görünen birşey yok bir zahmet element uydurmayalım. Videoda birşey göremedim ama tavan çöküyor çöküyor filan dediklerine göre kafalar güzel herhalde. Heyelan mı bu bir anda çöksün? Bu konu ile ilgili bir konu açmıştım ayrıntılı bilgi istiyorsanız açıp o konuyu okuyabilirsiniz.
Bilmediğiniz bir konu varsa sorun öğrenin tamam derim, yanlış bildiğiniz şeyler olabilir tamam derim ama elinizde en ufak bir bilgi yokken ısrarla tuhaf iddialarda bulunmanızı anlamıyorum. Bakın doğrusu budur diyorum yok efendim öyle değil diye iddia ediyorsunuz. Peki elinizde ne gibi bir bilgi var diyorum o da yok. Başkalarının aracını sürekli olarak mesnetsiz bir şekilde eleştirmenizin amacını anlamadım. Benim ağzımdan Toyota'nın CVT'si dandik, eski, 1980 model, motorları kötü, zaten C-HR kaza yapınca yanıyor gibi şeyler duydunuz mu? Ki C-HR satışa çıktıktan 1 gün sonraki ilk kazasında cayır cayır yanmıştı. Buna rağmen sizin aracınızı sürekli olarak dandik olmakla eleştirmiyorum. C-HR alanları kazık yemiş enayiler yerine de koymuyorum değil mi?
Az çok mesajlarımdan bilgi seviyemi anlamışsınızdır. Sizin zannettiğiniz gibi bir araç olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmaz ilk başta ben almazdım. Ben aldım sefasını sürüyorum siz de boş yere cefasını çekmeyin derim.
Alırsınız almazsınız bana gerek kalıp kalmayacağını da siz belirleyemezsiniz.Test ettim okudum baktım.Kötü buldum bu kadar.Az çok mesajlarımdan bilgi seviyemi anlamışsınızdır. Sizin zannettiğiniz gibi bir araç olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmaz ilk başta ben almazdım. Ben aldım sefasını sürüyorum siz de boş yere cefasını çekmeyin derim.
Bilmediğim ya da okumadığım bişey yazmam yazmıyorum.Cvt ler hakkında yazı kaleme almıştım zamanında.Orada modern cvt leri alıntılarken hondanın 98 yılını görünce yazıma eklememiştim.Telefondan giriyorum laptoptan girince kaynağı paylaşırım her zaman paylaştığım gibi.(Size de sorduğunuz sorulara karşılık her zaman kaynak gösterdiğim gibi)
Burada kötüye kötü iyiye iyi demek gibi bir gaye altında toplanmış durumdayız. Madem mesnetsiz eleştiri ve kaynaksız atıp tutma görüyorsunuz ve bana karşı ithamda bulunuyorsunuz ;kanıtlarsınız.Ben de gerekirse özür dilerim ha bulamazsanız aynı hareketi sizden beklerim.
i vtec+vtc ye baktım valf açılmasına ek olarak zamanlama sistemi zaten bilinen birşey, toyota zamanlama sisteminin çalışma aralığını genişleterek hem atkinson hem otto çevrimini kullanıyor, üstünlüğü burda. Hondada bu yok
Alırsınız almazsınız bana gerek kalıp kalmayacağını da siz belirleyemezsiniz.Test ettim okudum baktım.Kötü buldum bu kadar.
Ayrıca herkes tarafından" bak bir abi bu arabanın kazası var mı "diye milimetrik araştırıp bakan biri olarak @bt nin videoyu izleyip nüktedan bir mesajla eğildiğini söylemesi çoğu forumcu için yeterli delil.Görmedim diye de ilk ben söylerim almam demenizi ve objektif duruş karakterinizi de çürütüyorsunuz forumdakilere karşı.Ayan beyan