Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Civic 200 km'de tıkanmıyor hız sınırlandırıcıya takılıyor. GPS'de 200, kadranda 208 km gözüktüğünde araç 4500 devirle gidiyor. Elektronik hız sınırlayıcıyı yazılım ile kaldırarak 200 km üzerine çıkılabilir. Çokta zor bir işlem değil.
Rs dediğin araba 200 e hız sınırj koymanın amacı ne? ben cevabını vereyim 182 hp lik cvt dayansın diye torku geniş banda yayaım başımı ağrımasın denen bir modelde 200 e sabitlemek abes değil
 
Son düzenleme:
@AcilStop madrm her honda geçen konuda yanlış algılarımızı düzeltiyorsunuz şurada ne olmuş algımızı toparlayın da rahatlayalım
Aşırı bozuk moralime rağmen gülümseten bir sahne =) Hiç bu kadar güzel yamulan bir araba görmemiştim. Ne güzel durduğu yerde kendi kendini prese sokup imha etmeye çalışıyor, nasıl da harakiriye kasıyor garibim.
 
IMG_2476.PNG
 
Benim arabam iyi falan yapmam ki zaten bir yıldır forumdayım bunu yapmadığımı herkesin kendi arabasının ne şartlar altında ne düşünülerek alındığına saygı duymuş biriyim.Benim dediğim şey şu japon mu japon turbo downsize mı evet cvt mi evet.O zaman rakip motorlar ve şanzımanlar.Forumda kullanlar da oldu sana attığım videoyu izleyenler de oldu ve kimse cvt törpülüyor demedi aksine tork konvertörlü gibi dediler. Hondanın 1,5 turbosuna bakıyorum çok da severim detaylı mekanik bilgileri. araştırdım ve arge falan göremedim üstüje burada beğenilmeyen bir cvt yle kombinlendiği için yaygara da çıktı.98 yılından beri kullanılan bir cvtye 1,5 turboyu rakiplerinden az beygir ve torkla getirmesi cvt yle uyumunun kötü olması üstüne 200 den sonra kapalı olması bana kötü uyum dedirtiyor.Demek ki diyorum asıl doğuştan rakibi Toyota'dan geride diyorum basit

Sürekli forumda atıp tuttuklarınızı geçtim sadece şu mesajınızda Honda'nın motorunda arge göremediğinizi, 98 yılından beri kullanılan CVT'yi kullanıyor, rakiplerinden az beygir ve torkla getiriyor ve CVT uyumu kötü diyorsunuz. Peki elinizde bu iddialarınızı kanıtlayabileceğiniz herhangi bir veri var mı?

Honda'nın 1.5 dohc, i-vtec+vtc teknolojisi ile sizin kullandığınız 1.2 vvt-iw teknolojisini bir araştırın bakalım Toyota'nın ne gibi bir üstünlüğünü göreceksiniz?

@AcilStop madrm her honda geçen konuda yanlış algılarımızı düzeltiyorsunuz şurada ne olmuş algımızı toparlayın da rahatlayalım

Paylaşılan videoda görünen birşey yok bir zahmet element uydurmayalım. Videoda birşey göremedim ama tavan çöküyor çöküyor filan dediklerine göre kafalar güzel herhalde. Heyelan mı bu bir anda çöksün? Bu konu ile ilgili bir konu açmıştım ayrıntılı bilgi istiyorsanız açıp o konuyu okuyabilirsiniz.

Bilmediğiniz bir konu varsa sorun öğrenin tamam derim, yanlış bildiğiniz şeyler olabilir tamam derim ama elinizde en ufak bir bilgi yokken ısrarla tuhaf iddialarda bulunmanızı anlamıyorum. Bakın doğrusu budur diyorum yok efendim öyle değil diye iddia ediyorsunuz. Peki elinizde ne gibi bir bilgi var diyorum o da yok. Başkalarının aracını sürekli olarak mesnetsiz bir şekilde eleştirmenizin amacını anlamadım. Benim ağzımdan Toyota'nın CVT'si dandik, eski, 1980 model, motorları kötü, zaten C-HR kaza yapınca yanıyor gibi şeyler duydunuz mu? Ki C-HR satışa çıktıktan 1 gün sonraki ilk kazasında cayır cayır yanmıştı. Buna rağmen sizin aracınızı sürekli olarak dandik olmakla eleştirmiyorum. C-HR alanları kazık yemiş enayiler yerine de koymuyorum değil mi?

Az çok mesajlarımdan bilgi seviyemi anlamışsınızdır. Sizin zannettiğiniz gibi bir araç olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmaz ilk başta ben almazdım. Ben aldım sefasını sürüyorum siz de boş yere cefasını çekmeyin derim.
 
Sürekli forumda atıp tuttuklarınızı geçtim sadece şu mesajınızda Honda'nın motorunda arge göremediğinizi, 98 yılından beri kullanılan CVT'yi kullanıyor, rakiplerinden az beygir ve torkla getiriyor ve CVT uyumu kötü diyorsunuz. Peki elinizde bu iddialarınızı kanıtlayabileceğiniz herhangi bir veri var mı?
Bilmediğim ya da okumadığım bişey yazmam yazmıyorum.Cvt ler hakkında yazı kaleme almıştım zamanında.Orada modern cvt leri alıntılarken hondanın 98 yılını görünce yazıma eklememiştim.Telefondan giriyorum laptoptan girince kaynağı paylaşırım her zaman paylaştığım gibi.(Size de sorduğunuz sorulara karşılık her zaman kaynak gösterdiğim gibi)
Burada kötüye kötü iyiye iyi demek gibi bir gaye altında toplanmış durumdayız. Madem mesnetsiz eleştiri ve kaynaksız atıp tutma görüyorsunuz ve bana karşı ithamda bulunuyorsunuz ;kanıtlarsınız.Ben de gerekirse özür dilerim ha bulamazsanız aynı hareketi sizden beklerim.
 
Sürekli forumda atıp tuttuklarınızı geçtim sadece şu mesajınızda Honda'nın motorunda arge göremediğinizi, 98 yılından beri kullanılan CVT'yi kullanıyor, rakiplerinden az beygir ve torkla getiriyor ve CVT uyumu kötü diyorsunuz. Peki elinizde bu iddialarınızı kanıtlayabileceğiniz herhangi bir veri var mı?

Honda'nın 1.5 dohc, i-vtec+vtc teknolojisi ile sizin kullandığınız 1.2 vvt-iw teknolojisini bir araştırın bakalım Toyota'nın ne gibi bir üstünlüğünü göreceksiniz?



Paylaşılan videoda görünen birşey yok bir zahmet element uydurmayalım. Videoda birşey göremedim ama tavan çöküyor çöküyor filan dediklerine göre kafalar güzel herhalde. Heyelan mı bu bir anda çöksün? Bu konu ile ilgili bir konu açmıştım ayrıntılı bilgi istiyorsanız açıp o konuyu okuyabilirsiniz.

Bilmediğiniz bir konu varsa sorun öğrenin tamam derim, yanlış bildiğiniz şeyler olabilir tamam derim ama elinizde en ufak bir bilgi yokken ısrarla tuhaf iddialarda bulunmanızı anlamıyorum. Bakın doğrusu budur diyorum yok efendim öyle değil diye iddia ediyorsunuz. Peki elinizde ne gibi bir bilgi var diyorum o da yok. Başkalarının aracını sürekli olarak mesnetsiz bir şekilde eleştirmenizin amacını anlamadım. Benim ağzımdan Toyota'nın CVT'si dandik, eski, 1980 model, motorları kötü, zaten C-HR kaza yapınca yanıyor gibi şeyler duydunuz mu? Ki C-HR satışa çıktıktan 1 gün sonraki ilk kazasında cayır cayır yanmıştı. Buna rağmen sizin aracınızı sürekli olarak dandik olmakla eleştirmiyorum. C-HR alanları kazık yemiş enayiler yerine de koymuyorum değil mi?

Az çok mesajlarımdan bilgi seviyemi anlamışsınızdır. Sizin zannettiğiniz gibi bir araç olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmaz ilk başta ben almazdım. Ben aldım sefasını sürüyorum siz de boş yere cefasını çekmeyin derim.
i vtec+vtc ye baktım valf açılmasına ek olarak zamanlama sistemi zaten bilinen birşey, toyota zamanlama sisteminin çalışma aralığını genişleterek hem atkinson hem otto çevrimini kullanıyor, üstünlüğü burda. Hondada bu yok
 
Son düzenleme:
Az çok mesajlarımdan bilgi seviyemi anlamışsınızdır. Sizin zannettiğiniz gibi bir araç olsa zaten sizin söylemenize gerek kalmaz ilk başta ben almazdım. Ben aldım sefasını sürüyorum siz de boş yere cefasını çekmeyin derim.
Alırsınız almazsınız bana gerek kalıp kalmayacağını da siz belirleyemezsiniz.Test ettim okudum baktım.Kötü buldum bu kadar.
Ayrıca herkes tarafından" bak bir abi bu arabanın kazası var mı "diye milimetrik araştırıp bakan biri olarak @bt nin videoyu izleyip nüktedan bir mesajla eğildiğini söylemesi çoğu forumcu için yeterli delil.Görmedim diye de ilk ben söylerim almam demenizi ve objektif duruş karakterinizi de çürütüyorsunuz forumdakilere karşı.Ayan beyan
 
Son düzenleme:
Bilmediğim ya da okumadığım bişey yazmam yazmıyorum.Cvt ler hakkında yazı kaleme almıştım zamanında.Orada modern cvt leri alıntılarken hondanın 98 yılını görünce yazıma eklememiştim.Telefondan giriyorum laptoptan girince kaynağı paylaşırım her zaman paylaştığım gibi.(Size de sorduğunuz sorulara karşılık her zaman kaynak gösterdiğim gibi)
Burada kötüye kötü iyiye iyi demek gibi bir gaye altında toplanmış durumdayız. Madem mesnetsiz eleştiri ve kaynaksız atıp tutma görüyorsunuz ve bana karşı ithamda bulunuyorsunuz ;kanıtlarsınız.Ben de gerekirse özür dilerim ha bulamazsanız aynı hareketi sizden beklerim.

RS'te kullanılan şanzımanın 98 yılı üretimi olduğunu gösteren kaynağı merakla bekliyorum.

i vtec+vtc ye baktım valf açılmasına ek olarak zamanlama sistemi zaten bilinen birşey, toyota zamanlama sisteminin çalışma aralığını genişleterek hem atkinson hem otto çevrimini kullanıyor, üstünlüğü burda. Hondada bu yok

Atkinson çevrimi nedir bir araştırın sonra yazdığınız bu mesajı bir daha okuyun.

Alırsınız almazsınız bana gerek kalıp kalmayacağını da siz belirleyemezsiniz.Test ettim okudum baktım.Kötü buldum bu kadar.
Ayrıca herkes tarafından" bak bir abi bu arabanın kazası var mı "diye milimetrik araştırıp bakan biri olarak @bt nin videoyu izleyip nüktedan bir mesajla eğildiğini söylemesi çoğu forumcu için yeterli delil.Görmedim diye de ilk ben söylerim almam demenizi ve objektif duruş karakterinizi de çürütüyorsunuz forumdakilere karşı.Ayan beyan

Bakın buraya kadar size karşı bir ithamda bulunmadım ama fil eki ekleyerek saygı sınırını aşıp kişisel sataşmaya geçiyorsunuz. Bu mesajınızı düzenleyecek misiniz yoksa alttan alttan aşağılayıcı şekilde konuşup karşılıklı kişisel sataşmalar yaparak mı devam edelim siz karar verin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...