Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Motorun yağını sürekli kontrol etmek lazım. 1.5'lik blok turbolanıp o güçleri çıkarmaya ne kadar dayanıklı zaman gösterir tabii. Ama yürüyen muazzam olmuş. Diferansiyel kilidi bu kasaya çok lazımdı. Hep söylerler ya Fiesta arkasıyla oynanan araç diye, bazen dönüşlerde gaza oturdun mu pekala önü de salıyordu, hatta buna meyilliydi bile denebilir. O handikapı için çok iyi olmuş. Bambaşka bişey olmuş bu :)
Bizim araba 4 silindirden 80 beygir alıyordu, onu çok tüttürmüştüm dağ yollarında. 4 silindirden 96 beygir alan vardı burada levent arkadaşımıza sattığımız, o benden pek çekmedi. Onun çektiğini çekeceğini Corsa'ya çektirdim :D
Reis sizdeki leon neydi 1.2 tsi style mıydı ? Bi arkadaşa araba baktık bulamadık istediği fiyata şimdi 90 bine sıfır dsg 1.2 style leon almak istiyor ilk araba olacak eşi ve kendi binecek araç zorlanmayacak. fiyat sıfır araba için makul geldi piyasa çok fena
 
Reis sizdeki leon neydi 1.2 tsi style mıydı ? Bi arkadaşa araba baktık bulamadık istediği fiyata şimdi 90 bine sıfır dsg 1.2 style leon almak istiyor ilk araba olacak eşi ve kendi binecek araç zorlanmayacak. fiyat sıfır araba için makul geldi piyasa çok fena
Aynen. 1.2tsi style. Üstünde birkaç opsiyon var yalnız. Park sensörü opsiyonmuş bizimkiler aldığında =). Arka camlardaki karartma ve ön koltuk altı cepler de diğer opsiyonlar.
Arabadan ne beklendiğine bağlı. En temel konu dediğiniz gibi zorlanmayacak olması. Leon'un sürüşünü ve konforunu direk B segmenti beklentileriyle alacaklarsa geniş hacimli bir B sınıfı derim, zorlamayacak olan herkese öneririm. Ama ben hiçbir zaman dsg öneremem. Günahını sevabını illaki biliyorlardır, onu kabulleniyorlarsa alsınlar. Bu arada bizdeki araba 90 bine geldi, çok fena trim gıcırtıları var. ilk 70 bin iyi dayanmıştı da, birden çok saldı. :) O kadar süre dsg de dayanmaz muhtemelen, bir iyi niyet garantisi işleminden önce veya sonra satarlar :D O zamana kadar alsınlar binsinler.

Bir de önemli bir bilgi var onu vereyim: Sonradan büyük ihtimalle düzeltilmiştir ama bizim arabada yaşandı. Krank veya ekzantrik milinde polonya üretimi bir parçadan ötürü motor kilitlenmişti, garanti kapsamında değişmişti. Zamanında Golf'ler geri çağırılmış ama Leon'lar çağırılmamış. Muhtemelen şimdi satılanlarda bu sorun çoktan düzeltilmiştir ama yine de servis bölümüne geçip yetkili tecrübeli birilerine son durumu sormalarında fayda var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafak
Aynen. 1.2tsi style. Üstünde birkaç opsiyon var yalnız. Park sensörü opsiyonmuş bizimkiler aldığında =). Arka camlardaki karartma ve ön koltuk altı cepler de diğer opsiyonlar.
Arabadan ne beklendiğine bağlı. En temel konu dediğiniz gibi zorlanmayacak olması. Leon'un sürüşünü ve konforunu direk B segmenti beklentileriyle alacaklarsa geniş hacimli bir B sınıfı derim, zorlamayacak olan herkese öneririm. Ama ben hiçbir zaman dsg öneremem. Günahını sevabını illaki biliyorlardır, onu kabulleniyorlarsa alsınlar. Bu arada bizdeki araba 90 bine geldi, çok fena trim gıcırtıları var. ilk 70 bin iyi dayanmıştı da, birden çok saldı. :) O kadar süre dsg de dayanmaz muhtemelen, bir iyi niyet garantisi işleminden önce veya sonra satarlar :D O zamana kadar alsınlar binsinler.

Bir de önemli bir bilgi var onu vereyim: Sonradan büyük ihtimalle düzeltilmiştir ama bizim arabada yaşandı. Krank veya ekzantrik milinde polonya üretimi bir parçadan ötürü motor kilitlenmişti, garanti kapsamında değişmişti. Zamanında Golf'ler geri çağırılmış ama Leon'lar çağırılmamış. Muhtemelen şimdi satılanlarda bu sorun çoktan düzeltilmiştir ama yine de servis bölümüne geçip yetkili tecrübeli birilerine son durumu sormalarında fayda var.
Muhtemelen 4 5 yıl kullanıp değiştirirler sivasta kullanacaklar arkadaş dikkat eder dsg kullanımına vs. Aynı şeyleri bende söyledim golf istiyodu o ayarda değil diye belirttim bu motor kitleme olayınıda bahsediyim haberi olsun teşekkürler abi
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Bmw i8 var alır mısın ? :D
Arka koltukları çok dar :) 140 a zoe var clio nun küçük boyu fiyatı çok pahalı. Bmw i3 var fena değil ama yeni evli anne arabası gibi duruyor şarjı yavaş bataryası yetersiz şehir dışına çıkması zor. Hybridler benim için mantıklı gelmiyor zaten ya tampon tampona trafikteyim yada yayla gibi yolda tek başımayım. Şehir içinde elektrikli şehir dışına çıkacağım zaman klasik yakıtlı araba hizmeti görücek plugin hybrid çok güzel olur aslında.

Kayseride ikamet ediyordunuz yalnış hatırlamıyorsam. Bu haberin açıklaması var mı ? :) https://m.facebook.com/story.php?st...&id=323297467817554&locale2=tr_TR&__tn__=*W-R
 
Arka koltukları çok dar :) 140 a zoe var clio nun küçük boyu fiyatı çok pahalı. Bmw i3 var fena değil ama yeni evli anne arabası gibi duruyor şarjı yavaş bataryası yetersiz şehir dışına çıkması zor. Hybridler benim için mantıklı gelmiyor zaten ya tampon tampona trafikteyim yada yayla gibi yolda tek başımayım. Şehir içinde elektrikli şehir dışına çıkacağım zaman klasik yakıtlı araba hizmeti görücek plugin hybrid çok güzel olur aslında.

Kayseride ikamet ediyordunuz yalnış hatırlamıyorsam. Bu haberin açıklaması var mı ? :) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1041721689308458&id=323297467817554&locale2=tr_TR&__tn__=*W-R
i3 hibrit değil zaten, düz elektrikli o. Hibrit dediğiniz şey zaten hem elektrik motoru hem benzinli motoru olan arabalar. Plugin hibrit denen naneyse istendiğinde arabanın bataryalarının prize takılarak şarj edilebilmesi sadece. BMW'nin 3, 5, 7, X5 gibi modellerinde hibrit var ama 2 litrelik benzinli üniteyle geliyorlar, dolayısıyla fiyatları pahalı vergiden ötürü. Aynı şekilde Lexus'un da hibrit modelleri var. En cazipleri muhtemelen Toyota'dadır yine ama hangileri plugin hiçbir fikrim yok, @DouglasAdams yardımcı olabilir o konuda sanırsam.
 
Fiesta st testinde Sinan araca kendini o kadar kaptırmış ki sürüşü haricinde pek bir şeye değinememiş haklı olarak :D St 3 paketi sanırım gırtlak dolu versiyon oluyor. Açıkçası şöyle mavisinden bir st 3 paket fiesta isterdim. Bu zamana kadar böyle araçlara karşı hevesim olurdu ama isteğim olmazdı çünkü yakıtının altından kalkamam derdim. Misal focus rs'e karşı çok hevesim var ama 10-11 litre altını göreceğini pek düşünmediğim ( 350 hp awd araçtan zaten 5-6 litre yakmasını beklemem ama 10-11 litreyi bu akaryakıt fiyatlarıyla kaldıramam ) için sahip olmak istemezdim ama st'de sabit hızla ve düzgün kullanımla 6-7 litreler beni çok cezbetti. Keşke fiyatlar uygun olsaydı da ileride alırım belki diye hayal kurabilseydim.
 
Arka koltukları çok dar :) 140 a zoe var clio nun küçük boyu fiyatı çok pahalı. Bmw i3 var fena değil ama yeni evli anne arabası gibi duruyor şarjı yavaş bataryası yetersiz şehir dışına çıkması zor. Hybridler benim için mantıklı gelmiyor zaten ya tampon tampona trafikteyim yada yayla gibi yolda tek başımayım. Şehir içinde elektrikli şehir dışına çıkacağım zaman klasik yakıtlı araba hizmeti görücek plugin hybrid çok güzel olur aslında.

Kayseride ikamet ediyordunuz yalnış hatırlamıyorsam. Bu haberin açıklaması var mı ? :) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1041721689308458&id=323297467817554&locale2=tr_TR&__tn__=*W-R
Haberim yok pek haber değeri olan birşey de değil ıslanmışlar işte :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Fiesta st testinde Sinan araca kendini o kadar kaptırmış ki sürüşü haricinde pek bir şeye değinememiş haklı olarak :D St 3 paketi sanırım gırtlak dolu versiyon oluyor. Açıkçası şöyle mavisinden bir st 3 paket fiesta isterdim. Bu zamana kadar böyle araçlara karşı hevesim olurdu ama isteğim olmazdı çünkü yakıtının altından kalkamam derdim. Misal focus rs'e karşı çok hevesim var ama 10-11 litre altını göreceğini pek düşünmediğim ( 350 hp awd araçtan zaten 5-6 litre yakmasını beklemem ama 10-11 litreyi bu akaryakıt fiyatlarıyla kaldıramam ) için sahip olmak istemezdim ama st'de sabit hızla ve düzgün kullanımla 6-7 litreler beni çok cezbetti. Keşke fiyatlar uygun olsaydı da ileride alırım belki diye hayal kurabilseydim.
@sinan abi arabayı öyle iştahla hevesle kullandıkça benim de kullanasım geldi hele bi de öyle güzel yollar olunca anam anam :D st1 olsun kilitli diferansiyelli olsun bizim olsun yeter :D gel gör ki 130bin liralar vermek çok zor şu dönemde, hatta hayalini bile kuramıyoruz :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Sıradaki arabamı buldum. :D

Şuan ki Jimny kadar küçük durmuyor. 1.0 turbo ve 1.2 atmosferik seçenekleri olacakmış.
Ben zaten iri biri değilim ama yine de alacağım aracın 4 kişiyi alması lazım (Yaris'e 6 kişi bindiğimiz oldu/oluyor :D). Çıksın bakalım, 4 kişiyi rahat alırsa ve fiyatı uçuk olmazsa ciddi düşünebilirim.

suzuki-jimny-2018-interiors-720x405.jpg

2018-suzuki-jimny-render.jpg

2018-suzuki-jimny-render.jpg

Sabah Suzuki servisindeydim.
Yeni Jimny dokuzuncu ay geliyormuş. Şuanki Jimny'e göre boyutunun biraz büyüdüğü söyleniyor dedi (kendi görmemiş). 1.0 turbo ve 1.2 atmosferik motor duyumları doğruymuş, Baleno'daki 1.2 motorun aynısıymış. Görüştüğüm kişi 1.0 turbo için net bir şey demedi, belki de ilk etapta ülkemize gelmeyecektir. Vitara'da mesela atmosferik 1.6 benzin, 1.6 dizel, 1.4 turbo benzinli olmasına rağmen en çok atmosferik satılıyormuş (ki 1.6 benzinin dolu pakediyle 1.4 turbo aynı para neredeyse arada bin-iki bin lira oynuyor, turbo da tek donanım var ve dolu bir araba).

Tahmini fiyat sormadım, malum kur çok oynak ve devamlı yükseliyor. Ama şuan piyasaya girecek olsaydı bile giriş donanımının 95-100 bin civarından aşağı olacağını düşünmüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...