Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben arabamı 75000 km oldu rot ayarı yaptırmadım. Babam düz yolda doğru gidiyor ise yaptırman manasız dedi. Bende sık sık düz yolda 80 üstü hızlarda ölcerim. Rüzgarın yönü, yolun eğimi felan kafamda bir sağlama yapar, rotun bozuk olup olmadığı kararı alırım. zaten 140 150 gibi bedeller çok yüksek meblağlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aşırı agresif takılıyor toyota türkiye chr konusunda.Türkiye üretimi istediği kadar kotası var araba da tuttu.Ben aldığımda türkiyede daha 350 civarı satmıştı şimdi en çok satanlarda

Kona ile karşılaştırma şansın olsa keşke. C-suvdan yeni model B-suv a geçilirmi bilmiyorum ama gerek Kona gerekse Eclipse Cross için içim gitmiyor değil. İkisi de kullandığım ASXten küçük kalıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Eyvallah sagolasin hacim hakani aradim sorduydumda pahali geldi onada ist diye geciriyorlar herhal
Banada yüksek geldi abi biraz geçen ay kışlık jant lastikten yazlık jant lastiğe geçerken rot balansda yapmışlardı sanırım 30-40 lira gibi bir ücret almışlardı sanki :D Bitanede bijonu yalama yaptırdılar onunda yenisini 5 liraya aldık öyle halloldu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
http://t24.com.tr/haber/polis-luks-...eza-kesti-gerekce-egzozundan-cikan-ses,630480
page_polis-luks-otomobilin-surucusune-ceza-kesti-gerekce-egzozundan-cikan-ses_097038083.jpg
Bana nedense yükses sesten rahatsız olduklarını bahane edip asıl sebep kıskandıkları için şikayet etmişlerdir :D
 
Kona ile karşılaştırma şansın olsa keşke. C-suvdan yeni model B-suv a geçilirmi bilmiyorum ama gerek Kona gerekse Eclipse Cross için içim gitmiyor değil. İkisi de kullandığım ASXten küçük kalıyor.
Eclipse cross ve konayı da test edebilirim.mitsubishi evime yakın konayı da yükseliş bayiinden 1 günlüğüne alabilirim.Arkadaşımın ailesinin galerisi.Bakalım
 
Rot balans istanbulda kac km civarinda yapilmali sence
Ben tercihen 5.000 km'de bir götürürdüm. Lastikçi rot için hiç gerek yok deyip sadece balansa bakıp kovalardı beni. :) Ama 10.000km'de veya artık periyodik bakımı ne zamansa mutlaka baktırmak gerek bence. Ha, benim gibi İstanbul'un en ücra köşelerinde en leş yollara arabayı sokmuyorsan, insani yollarda kalmaya özen gösteriyorsan belki 5.000km daha götürür seni :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Ama totale 140 istediler yav rot balansa simdi bir bakima aldik
vj0D6z.jpg
sence on arka yapmak lastikleri sagliklimidir degilmidir fikrini alayim
Vallahi ben 2-3 sene once falan da 50 liradan rot + balansi 100 liraya yaptiriyordum. Simdi 120 140 civari olmasi cok kazik degil malum hayat cok pahalilandi. Ama tanidik ahbap falan olursa yine toplamda 80 100 liraya yapar.
Valla Kocaeli'de de fiyatlar 2 senede aniden 2,5 - 3 katına fırladı rot&balansta. Nedir bu kadar zam anlamış değilim. Lastikçilerin kâr payını mı azalttılar, gidin işçilikten kökün milleti mi dediler noldu bilmiyorum. O fiyat maalesef normal artık. :(
 
Ben tercihen 5.000 km'de bir götürürdüm. Lastikçi rot için hiç gerek yok deyip sadece balansa bakıp kovalardı beni. :) Ama 10.000km'de veya artık periyodik bakımı ne zamansa mutlaka baktırmak gerek bence. Ha, benim gibi İstanbul'un en ücra köşelerinde en leş yollara arabayı sokmuyorsan, insani yollarda kalmaya özen gösteriyorsan belki 5.000km daha götürür seni :)
60 bin km olmus abi gitmeyeli benim servis bir kere baktirmis bakimda
 
Vallahi benm arac 63 bin km oldu. Bu zamana kadar sadece 1 kere rot ve balans ayarina girdim. Onu da yazlik kislik lastik degisimi sirasinda ayari bozuldugu icin yaptirdim. Direksiyonda ne bir titreme ne de saga sola cekme yok. Zaten boyle oldugu zaman ustaya gotursem de yapacak bir seyi yok.
 
Ben dün bujileri aldığımda bile o kadar para vermeye ne gerek var değiştirme diyen babam az önce aradı, bişiler anlattı anlamadım ama iyi ki değiştirmişiz desi :D akşam eve gidince detay yazarım
sdşsdfjdşls KıraL petrolhead:D
Valla buji deyip geçme müdür, geçenlerde bakıma götürmek için evden çıkarken biraz uzun marş aldı araba. Bujiler değiştikten sonra lifte almak için bir çalıştırmak icap etti, elektrikli araba gibi çalıştı yeni bujilerle. daha yağ bile değişmemişti.
O değil, bakımdan çıkarken bindim arabaya babam dışarıda, marşa basıp arabayı bi çalıştırdım, pejo206 reklamındaki abinin arabasına baktığı gibi hayran hayran bnm arabaya bakıyordu :D Sonra da çöktü işte bizim Süleyman'a. :/
 
Vallahi benm arac 63 bin km oldu. Bu zamana kadar sadece 1 kere rot ve balans ayarina girdim. Onu da yazlik kislik lastik degisimi sirasinda ayari bozuldugu icin yaptirdim. Direksiyonda ne bir titreme ne de saga sola cekme yok. Zaten boyle oldugu zaman ustaya gotursem de yapacak bir seyi yok.
Maşallah Zonguldak yollarında 1 defa yaptırmak mucize :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
C4'de satana kadar 3 defa yaptirmistim. Bunda 1 kez yeterli geldi. Ben kolay kolay cukura girmem. Girsem de dusuk hizla girerim. Ama cok sukur fazlasina ihtiyac olmadi :D
Aman olmasın hocam :) Zonguldakta çukursuz yol bulmak zor, her gün bir yenisi ekleniyordu en son :D :D Gerçi yabancıya zor biz alışkınız duruma ne yapacağımızı iyi biliyoruz :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
sdşsdfjdşls KıraL petrolhead:D
Valla buji deyip geçme müdür, geçenlerde bakıma götürmek için evden çıkarken biraz uzun marş aldı araba. Bujiler değiştikten sonra lifte almak için bir çalıştırmak icap etti, elektrikli araba gibi çalıştı yeni bujilerle. daha yağ bile değişmemişti.
O değil, bakımdan çıkarken bindim arabaya babam dışarıda, marşa basıp arabayı bi çalıştırdım, pejo206 reklamındaki abinin arabasına baktığı gibi hayran hayran bnm arabaya bakıyordu :D Sonra da çöktü işte bizim Süleyman'a. :/

Ahahaha valla babam da bi hevesli hevesli anlattı bujiler cortlamış yağlanmış conta değişti falan bişiler dedi bdgsgfagag
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Aman olmasın hocam :) Zonguldakta çukursuz yol bulmak zor, her gün bir yenisi ekleniyordu en son :D :D Gerçi yabancıya zor biz alışkınız duruma ne yapacağımızı iyi biliyoruz :D
Ben bozuk yollarin oldugu kisimlara da pek goturmuyorum araci. Ama bu isin altin kurali bozuk yolda yavas sureceksin, cukurlardan kacacaksin ve frenle cukura - tumsege girmeyeceksin. Bunlari yaptigin surece bozuk yolda ilerlesen bile minimum sorun oluyor. Tabii zonguldak'ta bazen bunlar da ise yaramiyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...