Aşırı agresif takılıyor toyota türkiye chr konusunda.Türkiye üretimi istediği kadar kotası var araba da tuttu.Ben aldığımda türkiyede daha 350 civarı satmıştı şimdi en çok satanlarda
Banada yüksek geldi abi biraz geçen ay kışlık jant lastikten yazlık jant lastiğe geçerken rot balansda yapmışlardı sanırım 30-40 lira gibi bir ücret almışlardı sanki Bitanede bijonu yalama yaptırdılar onunda yenisini 5 liraya aldık öyle halloldu.Eyvallah sagolasin hacim hakani aradim sorduydumda pahali geldi onada ist diye geciriyorlar herhal
Bana nedense yükses sesten rahatsız olduklarını bahane edip asıl sebep kıskandıkları için şikayet etmişlerdir
Daha önceleri de çıktı haberlere başka kişilerin araçlarına çok ses yapıyormuş diye cezaBana nedense yükses sesten rahatsız olduklarını bahane edip asıl sebep kıskandıkları için şikayet etmişlerdir
Eclipse cross ve konayı da test edebilirim.mitsubishi evime yakın konayı da yükseliş bayiinden 1 günlüğüne alabilirim.Arkadaşımın ailesinin galerisi.BakalımKona ile karşılaştırma şansın olsa keşke. C-suvdan yeni model B-suv a geçilirmi bilmiyorum ama gerek Kona gerekse Eclipse Cross için içim gitmiyor değil. İkisi de kullandığım ASXten küçük kalıyor.
Ben tercihen 5.000 km'de bir götürürdüm. Lastikçi rot için hiç gerek yok deyip sadece balansa bakıp kovalardı beni. Ama 10.000km'de veya artık periyodik bakımı ne zamansa mutlaka baktırmak gerek bence. Ha, benim gibi İstanbul'un en ücra köşelerinde en leş yollara arabayı sokmuyorsan, insani yollarda kalmaya özen gösteriyorsan belki 5.000km daha götürür seniRot balans istanbulda kac km civarinda yapilmali sence
Ama totale 140 istediler yav rot balansa simdi bir bakima aldiksence on arka yapmak lastikleri sagliklimidir degilmidir fikrini alayim
Valla Kocaeli'de de fiyatlar 2 senede aniden 2,5 - 3 katına fırladı rot&balansta. Nedir bu kadar zam anlamış değilim. Lastikçilerin kâr payını mı azalttılar, gidin işçilikten kökün milleti mi dediler noldu bilmiyorum. O fiyat maalesef normal artık.Vallahi ben 2-3 sene once falan da 50 liradan rot + balansi 100 liraya yaptiriyordum. Simdi 120 140 civari olmasi cok kazik degil malum hayat cok pahalilandi. Ama tanidik ahbap falan olursa yine toplamda 80 100 liraya yapar.
60 bin km olmus abi gitmeyeli benim servis bir kere baktirmis bakimdaBen tercihen 5.000 km'de bir götürürdüm. Lastikçi rot için hiç gerek yok deyip sadece balansa bakıp kovalardı beni. Ama 10.000km'de veya artık periyodik bakımı ne zamansa mutlaka baktırmak gerek bence. Ha, benim gibi İstanbul'un en ücra köşelerinde en leş yollara arabayı sokmuyorsan, insani yollarda kalmaya özen gösteriyorsan belki 5.000km daha götürür seni
ole demeyelimde abimiz kendi yazip kendi cevaplamayi sever siteyi kendi gunlugu gibi kullanmayi seviyorEvet bu forumda sadece istanbullu kayda deger konusur gerisi bos laf yapar
sdşsdfjdşls KıraL petrolheadBen dün bujileri aldığımda bile o kadar para vermeye ne gerek var değiştirme diyen babam az önce aradı, bişiler anlattı anlamadım ama iyi ki değiştirmişiz desi akşam eve gidince detay yazarım
Maşallah Zonguldak yollarında 1 defa yaptırmak mucizeVallahi benm arac 63 bin km oldu. Bu zamana kadar sadece 1 kere rot ve balans ayarina girdim. Onu da yazlik kislik lastik degisimi sirasinda ayari bozuldugu icin yaptirdim. Direksiyonda ne bir titreme ne de saga sola cekme yok. Zaten boyle oldugu zaman ustaya gotursem de yapacak bir seyi yok.
C4'de satana kadar 3 defa yaptirmistim. Bunda 1 kez yeterli geldi. Ben kolay kolay cukura girmem. Girsem de dusuk hizla girerim. Ama cok sukur fazlasina ihtiyac olmadiMaşallah Zonguldak yollarında 1 defa yaptırmak mucize
Aman olmasın hocam Zonguldakta çukursuz yol bulmak zor, her gün bir yenisi ekleniyordu en son Gerçi yabancıya zor biz alışkınız duruma ne yapacağımızı iyi biliyoruzC4'de satana kadar 3 defa yaptirmistim. Bunda 1 kez yeterli geldi. Ben kolay kolay cukura girmem. Girsem de dusuk hizla girerim. Ama cok sukur fazlasina ihtiyac olmadi
sdşsdfjdşls KıraL petrolhead
Valla buji deyip geçme müdür, geçenlerde bakıma götürmek için evden çıkarken biraz uzun marş aldı araba. Bujiler değiştikten sonra lifte almak için bir çalıştırmak icap etti, elektrikli araba gibi çalıştı yeni bujilerle. daha yağ bile değişmemişti.
O değil, bakımdan çıkarken bindim arabaya babam dışarıda, marşa basıp arabayı bi çalıştırdım, pejo206 reklamındaki abinin arabasına baktığı gibi hayran hayran bnm arabaya bakıyordu Sonra da çöktü işte bizim Süleyman'a. :/
Ben bozuk yollarin oldugu kisimlara da pek goturmuyorum araci. Ama bu isin altin kurali bozuk yolda yavas sureceksin, cukurlardan kacacaksin ve frenle cukura - tumsege girmeyeceksin. Bunlari yaptigin surece bozuk yolda ilerlesen bile minimum sorun oluyor. Tabii zonguldak'ta bazen bunlar da ise yaramiyorAman olmasın hocam Zonguldakta çukursuz yol bulmak zor, her gün bir yenisi ekleniyordu en son Gerçi yabancıya zor biz alışkınız duruma ne yapacağımızı iyi biliyoruz