Hepsi tamam da, o fiyat ne ya... Böyle başlayayım.
2.si, lpg ile supapları yemiştir, değişmiştir, bir daha yemiş olabilir. Değişmesi gerekebilir. Bu kadar zamanda motoru da yer. Gördüğüm ve kullandığım en temiz Opel lpg uygulaması 1.2 Twinport Corsa'daydı. Sahibi çok yakın arkadaşım ve temiz kullanımını bilirim, o bile araba 60k civarlarında taktırdığı lpg'den 30-40 bin yaptıktan sonra "abi artık motor düşmeye başladı, çökmeden elden çıkarayım" diyerek sattı. En temiz lpg uygulamasında bile en azından bu motorları o derece etkiliyor. Bu muhtemelen daha da eski, simit tank bile takmamışlar.
Kazasının onarımı berbat yapılmış. O kadarı da ayıptır dedirtiyor, muhtemelen en ucuz ustaya yaptırılmış. Başka izahını bulamıyorum. Sen de benimle hemfikirsindir.
Bu arabaların arka silecekleri çok lanettir. Tam hizasını tutturmak için çok çalışmak gerekiyor. Yazarak anlatamam, göstermem lazım. Hiçbir servis, hiçbir usta yapamadı. Ben 1gün oturup uğraştım, yapamadım, 1yıl sonra ikinci denememde oturup tam hizasına getirdim o sileceği. Burada da kim söktüyse lanet edip bir zahmet doğru takmamış o sileceği, twinport yazısına kadar iniyordur silerken.
Bir insan bagajını hiç mi temizlemez sorusunu sorduruyor bu araba. Onu geçtim, babam da neredeyse hiç temizlemez bagajını, ama rengi atmaz. Bu bagaj bariz şekilde defalarca ağır ıslanmış ve hiç kurutulmamış. Pandizot menteşeleri kırık, tanesi 80 liraya yakın, uyandırayım
Korna buton lastiklerinin orijinali takım halinde 75'ten aşağı olmaz. Diğer deri körüklerin de elden geçmesi lazım. Sahibi bayağıdır satmaya niyetli ki, elini sürmemiş bunlara.
Bir de, ya o kameranın merceğini bir silsene be adam. Kendi monitörümü tırnaklayıp durdum o lekeleri temizlemek için
3-4 fotoğrafta aynı yerde aynı leke...
Özetle, araba donanım olarak dolu eyvallah, ama özensiz kullanılıp yıpranmış. Bunu kesinlikle tavsiye etmem. Git
@kubilayevis in arabayı al, satmaya niyetliydi. En azından artısını eksisini bildiğin araba. Ne kadar arızası eksiği gediği varsa bir kere tamir ettirip sonra kafan rahat binersin.