Geyik Testleri

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
8,341
Beğeni puanı
21,445
Konum
İzmir
Marka
Toyota
Mükemmel bir başlık olmuş.Çok değerli bir test bu geyik bence.Her zaman arabalarda test edilemeyen hayati bir olay.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
8,341
Beğeni puanı
21,445
Konum
İzmir
Marka
Toyota

Toyota'nın kullandığı 2016 da üretime geçirdiği TNG-A platformunu burda görebiliriz.Mirai de var aslında ama moose testini bulamadım
 

bt

Takipçi
Stage 1
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,627
Beğeni puanı
41,640
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
ESP arabayı fazlasıyla topluyor, özellikle hatchback'te arabanın kendisi de çok dengeli. Ama yine de sonuç ortalama.
 

Bedirhan

Reis
Yönetici
Moderatör
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
5,831
Beğeni puanı
19,581
Yaş
22
Konum
Avcılar-Darıca
Konu için teşekkürler abi, hayati önem taşıyan bir konu :)
Hilux her seferinde beni üzüyor, kusursuz olarak gördüğüm ve segmentindeki en önemli arabalardan biri ama gel gör ki maalesef geyik testinde sıkıntılar var.
hilux ilk 17 jantla girdi devrildi, sonra 16 ile girince toparladı 17 jantla ağırlık merkezi cok yukarda diyolaaa :D
@Ugur Ne demek kardeşim, benim de otomobiller açısından önemli ve keyifli bulduğum bir konu bu. Bu konuya özel bir başlığın olması gerekiyordu. Hazır bahsetmişken Hilux ve rakiplerini de koyalım;

Bu ilk testlerden biri sanırım. Sıkıntılı versiyon dedikleri bu olmalı.

Bu test ise daha sonradan çekildi sanırım. Takla mevzusu halledilmiş gibi görünüyor ama limitler hala yeterli değil.

Bunlar da bulabildiğim rakipleri;
O işi hallettiler hocam bir kaç ayar yapmayı unutmuşlar sanırım :p
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,698
Beğeni puanı
37,087
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Mercedes'te büyük sıkıntı var. 64 ile onaylanıyor ama 66 kmh hızla bile dönemiyor. Otomobilden ya da esp sisteminden daha farklı bir durum söz konusu olsa gerek. Bana kalırsa ciddi lastik sorunu olabilir.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,698
Beğeni puanı
37,087
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Net iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldı
Temas kaybı mühim değil hocam. Şasenin burulma direnci yeterince iyiyse 3 teker üzerinde bile dönebilir ki dönebiliyorsa başarılı demektir.
 

Bedirhan

Reis
Yönetici
Moderatör
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
5,831
Beğeni puanı
19,581
Yaş
22
Konum
Avcılar-Darıca
Sonraki versiyonlarda düzelttiklerini ben de okumuştum. Km77'nin 18 jantlı testinde belli oluyor zaten :D
Bilmiyorum bu işle alakası varmıdır geçen zamanlarda bizim aracı da güncellemek için çağırmışlardı. :D Arada tekerleri havalandırmak gerekiyor demek :D :D
 

bt

Takipçi
Stage 1
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,627
Beğeni puanı
41,640
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Net iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldı
Hiçbir şey olmaz. Birçok arabada var o tepki. Özellikle B sınıfı arabaların çoğunda, bazı C sınıfı torsiyonlularda da görülüyor o hadise. Kendi arabamdan biliyorum :D
 

Ugur

Panpa
Stage 1
Beta Programı
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
1,973
Beğeni puanı
4,783
Yaş
23
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
Mercedes'te büyük sıkıntı var. 64 ile onaylanıyor ama 66 kmh hızla bile dönemiyor. Otomobilden ya da esp sisteminden daha farklı bir durum söz konusu olsa gerek. Bana kalırsa ciddi lastik sorunu olabilir.
Hybrid olduğu için piller var ve ağırlık dengesini bozuyor diye biliyorum abi bunu
 

bt

Takipçi
Stage 1
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,627
Beğeni puanı
41,640
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Mercedes'te büyük sıkıntı var. 64 ile onaylanıyor ama 66 kmh hızla bile dönemiyor. Otomobilden ya da esp sisteminden daha farklı bir durum söz konusu olsa gerek. Bana kalırsa ciddi lastik sorunu olabilir.
Hiç dönmeseymiş... ESP müdahalesinin sesi kameraya kadar geliyor ama nafile. Muhtemelen dediğin gibi lastik sıkıntısı var. Yoksa üretim hatası ararım. ESP'siz bile daha hızlı dönebiliyor olması gerekir.
 
Üst