Fiat Fiorino vs Citroen Nemo
Süper
Süper
Son düzenleme:
Nemo çok çılgın yahu..Fiat Fiorino vs Citroen Nemo
Süper
Nemo da Fransızım demeden çat çut dönüyor da, farklı eksende dönüyor.Clioya bak renoyum ben demeden çat çut dönüyo valla helal olsun gayet başarılı
Tepkilerini beğendim açıkçası. Toyota'nın bu yeni platformu gayet iyiye benziyor.
Toyota'nın kullandığı 2016 da üretime geçirdiği TNG-A platformunu burda görebiliriz.Mirai de var aslında ama moose testini bulamadım
Net iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldıTepkilerini beğendim açıkçası. Toyota'nın bu yeni platformu gayet iyiye benziyor.
Bunlar temelde aynı arabalar ve hatırladığım kadarıyla fiorinoda esp açık nemoda kapalı, yani bir nevi esp farkını ortaya koyan bir test.Fiat Fiorino vs Citroen Nemo
Süper
Arka lastiğin bazı yerlerde kalkması iyidir, hothachlerde mesela 3 teker üstünde dönersin ve çıldırırsın zevktenNet iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldı
Konu için teşekkürler abi, hayati önem taşıyan bir konu
Hilux her seferinde beni üzüyor, kusursuz olarak gördüğüm ve segmentindeki en önemli arabalardan biri ama gel gör ki maalesef geyik testinde sıkıntılar var.
hilux ilk 17 jantla girdi devrildi, sonra 16 ile girince toparladı 17 jantla ağırlık merkezi cok yukarda diyolaaa
O işi hallettiler hocam bir kaç ayar yapmayı unutmuşlar sanırım@Ugur Ne demek kardeşim, benim de otomobiller açısından önemli ve keyifli bulduğum bir konu bu. Bu konuya özel bir başlığın olması gerekiyordu. Hazır bahsetmişken Hilux ve rakiplerini de koyalım;
Bu ilk testlerden biri sanırım. Sıkıntılı versiyon dedikleri bu olmalı.
Bu test ise daha sonradan çekildi sanırım. Takla mevzusu halledilmiş gibi görünüyor ama limitler hala yeterli değil.
Bunlar da bulabildiğim rakipleri;
Sonraki versiyonlarda düzelttiklerini ben de okumuştum. Km77'nin 18 jantlı testinde belli oluyor zatenO işi hallettiler hocam bir kaç ayar yapmayı unutmuşlar sanırım
Temas kaybı mühim değil hocam. Şasenin burulma direnci yeterince iyiyse 3 teker üzerinde bile dönebilir ki dönebiliyorsa başarılı demektir.Net iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldı
Bilmiyorum bu işle alakası varmıdır geçen zamanlarda bizim aracı da güncellemek için çağırmışlardı. Arada tekerleri havalandırmak gerekiyor demekSonraki versiyonlarda düzelttiklerini ben de okumuştum. Km77'nin 18 jantlı testinde belli oluyor zaten
Hiçbir şey olmaz. Birçok arabada var o tepki. Özellikle B sınıfı arabaların çoğunda, bazı C sınıfı torsiyonlularda da görülüyor o hadise. Kendi arabamdan biliyorumNet iyi girip çıkmışlar.Yalnız kafamda chr ın sağ arka tekerinin yerle teması kayboluyor oraya kafam takıldı
Hybrid olduğu için piller var ve ağırlık dengesini bozuyor diye biliyorum abi bunuMercedes'te büyük sıkıntı var. 64 ile onaylanıyor ama 66 kmh hızla bile dönemiyor. Otomobilden ya da esp sisteminden daha farklı bir durum söz konusu olsa gerek. Bana kalırsa ciddi lastik sorunu olabilir.
Hiç dönmeseymiş... ESP müdahalesinin sesi kameraya kadar geliyor ama nafile. Muhtemelen dediğin gibi lastik sıkıntısı var. Yoksa üretim hatası ararım. ESP'siz bile daha hızlı dönebiliyor olması gerekir.Mercedes'te büyük sıkıntı var. 64 ile onaylanıyor ama 66 kmh hızla bile dönemiyor. Otomobilden ya da esp sisteminden daha farklı bir durum söz konusu olsa gerek. Bana kalırsa ciddi lastik sorunu olabilir.