Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Altyapı başka bir konsept için tasarlandığını çok net belli ediyor. Dediğin gibi 2 cm bile nasıl bozmuş. :/

Araba bir anda Arteon a dönmüş. Burnu çok keskin ama arkası takip edemiyor üstüne bir de Opel in gevşek çalışan esp si de gelince sonuç baya kötü :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Hayal kırıklığı yaşadım, arkası çok çabuk geliyor(lastikler iyi olmayabilir), istediğim ve sevdiğim tarzda bir tutuş tutumu olsa da pistte süre kaybettirmesine neden olur. Porsche'ların bir zamanlar ''Widowmaker'' kavramı vardı, bu araca bayağı uyuyor.:)Yine de param olsa alırdım, pist süresindense pist zevki almak daha iyi.:DCayman daha başarılıydı diye biliyorum, otoriteler hep ikisiyle kıyaslıyor.Cayman da çok alınası bir araç.:)
 
Son düzenleme:
Hayal kırıklığı yaşadım, arkası çok çabuk geliyor(lastikler iyi olmayabilir), istediğim ve sevdiğim tarzda bir tutuş tutumu olsa da pistte süre kaybettirmesine neden olur. Porsche'ların bir zamanlar ''Widowmaker'' kavramı vardı, bu araca bayağı uyuyor.:)Yine de param olsa alırdım, pist süresindense pist zevki almak daha iyi.:DCayman daha başarılıydı diye biliyorum, otoriteler hep ikisiyle kıyaslıyor.Cayman da çok alınası bir araç.:)
Cayman 2.0 yerine bunu alirim valla :oops:.
 
Hayal kırıklığı yaşadım, arkası çok çabuk geliyor(lastikler iyi olmayabilir), istediğim ve sevdiğim tarzda bir tutuş tutumu olsa da pistte süre kaybettirmesine neden olur. Porsche'ların bir zamanlar ''Widowmaker'' kavramı vardı, bu araca bayağı uyuyor.:)Yine de param olsa alırdım, pist süresindense pist zevki almak daha iyi.:DCayman daha başarılıydı diye biliyorum, otoriteler hep ikisiyle kıyaslıyor.Cayman da çok alınası bir araç.:)
Yazık yahu. O kadar oturaklı duruyor ama slalomda bile arkayı bırakmaya başlamış. 80'lerin sonundaki Porsche 911'ler böyledir. Çok can almıştı zamanında. Dediğin widowmaker yakıştırması o kasalar nedeniyledir. Bunların bir tık alt seviyesi Kuş serisi zaten:D. Arabanın yürüyeni AWD istiyor, başka türlü toparlanacak gibi değil bu çocuk.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Yazık yahu. O kadar oturaklı duruyor ama slalomda bile arkayı bırakmaya başlamış. 80'lerin sonundaki Porsche 911'ler böyledir. Çok can almıştı zamanında. Dediğin widowmaker yakıştırması o kasalar nedeniyledir. Bunların bir tık alt seviyesi Kuş serisi zaten:D. Arabanın yürüyeni AWD istiyor, başka türlü toparlanacak gibi değil bu çocuk.
Belki ilerleyen versiyonlarında, yüksek güçlü olanları AWD düşük güçlü olanları RWD yaparak bunu engelleyebilirler.Ama ben bu durumun nedeninin şaside ya da çekişte olduğunu düşünmüyorum, motoru arkada olduğu için ağırlık dağılımından kaynaklı böyle tepki veriyor.Süspansiyon hamlesiyle daha iyi hale gelebilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Araç beğenilmiş. Fakat esp'nin giriş ve çıkışlarda sert fren müdahaleleri ve Pirelli P zero lastikler eleştirilmiş. Kafadan kaymalara sebebiyet vermişler. Özellikle lastikler test boyunca kendini çabuk salmış ve test haricinde ki sürüşlerde de lastiği beğenmemişler. İ30 N gibi bir araca niye böyle lastik takıp gönderirler aklım almaz.
 
Son düzenleme:
Araç beğenilmiş. Fakat esp'nin giriş ve çıkışlarda sert fren müdahaleleri ve Pirelli P zero lastikler eleştirilmiş. Kafadan kaymalara sebebiyet vermişler. Özellikle lastikler test boyunca kendini çabuk salmış ve test haricinde ki sürüşlerde de lastiği beğenmemişler. İ30 N gibi bir araca niye böyle lastik takıp gönderirler aklım almaz.
Önden veya arkadan bariz bir tepkisi yok. Daha çok VW'ler gibi rayda gitme eğiliminde. Araba çok dağılmıyor gayet dengeli ama yönlendirme tepkilerinde bir Focus değil. :) Genel olarak i20 gibi.
Klasik Hyundai.(Marka hakkında şu cümleyi kurmamız bile büyük bir gelişim:))
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Önden veya arkadan bariz bir tepkisi yok. Daha çok VW'ler gibi rayda gitme eğiliminde. Araba çok dağılmıyor gayet dengeli ama yönlendirme tepkilerinde bir Focus değil. :) Genel olarak i20 gibi.
Klasik Hyundai.(Marka hakkında şu cümleyi kurmamız bile büyük bir gelişim:))
Vallahi Hyundai bayağı bayağı geliştirdi kendini. 90'ları falan düşünüyorum da şimdiyle arasında uçurum var :D Bu arada focus derken rs mi hocam ? O kısımda jeton düşmedi bende :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Yok genel olarak çeviklik konusu benim bahsettiğim. RS şart değil, o kısma Fiesta koy istersen :)
Doğru, bunun için özel olarak çalışıyorlar. Hatta daha minimal ve hafif olmasının da etkisiyle Fiesta özellikle daha çevik hale geliyor. Focus'un Mk3,5 geyik testini göremedik, bakalım mk4'ün durumu ne olacak merak ediyorum :D
 
Hayal kırıklığı yaşadım, arkası çok çabuk geliyor(lastikler iyi olmayabilir), istediğim ve sevdiğim tarzda bir tutuş tutumu olsa da pistte süre kaybettirmesine neden olur. Porsche'ların bir zamanlar ''Widowmaker'' kavramı vardı, bu araca bayağı uyuyor.:)Yine de param olsa alırdım, pist süresindense pist zevki almak daha iyi.:DCayman daha başarılıydı diye biliyorum, otoriteler hep ikisiyle kıyaslıyor.Cayman da çok alınası bir araç.:)
Bu aracın ayarları böyle. Cayman gibi deli yol tutmaktan ziyade Mx-5/Gt-86 gibi tatlı tatlı bırakıyor ki bunun da süspansiyonlarına yumuşak diyorlar zaten. Belki ilerde farklı ayarlı, daha çok yol tutuşa yönelik bir model üretebilirler diye okumuştum ama emin değilim. Para olsa da alsak valla:rolleyes:
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Araç beğenilmiş. Fakat esp'nin giriş ve çıkışlarda sert fren müdahaleleri ve Pirelli P zero lastikler eleştirilmiş. Kafadan kaymalara sebebiyet vermişler. Özellikle lastikler test boyunca kendini çabuk salmış ve test haricinde ki sürüşlerde de lastiği beğenmemişler. İ30 N gibi bir araca niye böyle lastik takıp gönderirler aklım almaz.
Yanlış çeviri var sanıyorum, ESP adam akıllı frenleme yapıp arabayı yavaşlatmadığı için tüm pist boyunca neredeyse aynı hızda gidiyor araba diyor, bu da hem ilk giriş anında hem de ikinci dönüşte kafadan kaymaya sebebiyet veriyormuş.

O değil de P Zero'lar bayağı performans lastikleri, bu arabadaki bitik gelmiş falan olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka
Yanlış çeviri var sanıyorum, ESP adam akıllı frenleme yapıp arabayı yavaşlatmadığı için tüm pist boyunca neredeyse aynı hızda gidiyor araba diyor, bu da hem ilk giriş anında hem de ikinci dönüşte kafadan kaymaya sebebiyet veriyormuş.

O değil de P Zero'lar bayağı performans lastikleri, bu arabadaki bitik gelmiş falan olabilir.
Evet evet, ileri sararak geçtiğim için bazı cümleleri kaçırmışım. Eyvallah :D

Testten sonra http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero.htm baktım da kullanıcı deneyimleri pek iyi değil. Ama tabii lastiğin iyice yıpranmış halde gelmesi de muhtemel.
 
Son düzenleme:
Evet evet, ileri sararak geçtiğim için bazı cümleleri kaçırmışım. Eyvallah :D

Testten sonra http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero.htm baktım da kullanıcı deneyimleri pek iyi değil. Ama tabii lastiğin iyice yıpranmış halde gelmesi de muhtemel.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-Zero-PZ4.htm
Yenisini atayım.

Michelin PS4 muadili, izlediğim çoğu testte de kafa kafaya gelmişti PS4'le. PS4'e göre bariz tek sıkıntısı erken bitmesi diyebiliriz. Onun dışında iyi lastiklerdir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk