Ben de oldukça beğendim. Zonguldak'ın bozuk yollarında torsiyonlu versiyonu denediğimde son fikrim ortaya çıkacak
Ama zaten videoda ki araç 10 mm alçaltılmış şasi, spor süspansiyon ayarı, fiesta st yaylarına sahip. Bu kombinasyonlarda zaten böyle bir sonuç çıkarması gerekiyordu. İşin en ilginç yanı diğer Focus modellerinde yaşanacak. Double wishbone'lu 10 mm alçaltılmış şasili ve spor ayarlı süspansiyonla beraber, alçaltılmış şasisi olmayan diğer torsiyonlu ve double wishbone'lu kasa tipleri ne yapacak ben onu merak ediyorum
Mesela 1.5 dizel torsiyonlu titanium ne yapar ? Yerden daha yüksek ama bağımsız süspansiyonlu Active kasa ne yapar ? Yine Active kasa gibi yüksek, bağımsız süspansiyonlu sw kasa ( Audi allroad konspetli ) ne yapar ? Bunlar hep soru işareti. Focus'da o kadar çok gövde seçeneği, süspansiyon modeli ve farklı ayarda şasi + süspansiyon setup'lı kombinasyon oldu ki bunların hepsi geyik testinde ne işler çıkarır çok merak ediyorum.