Hakikaten yakışmamış.Biraz daha çalışmaları lazım..
Şunu şöyle bırakayım da ağzımızın tadı yerine gelsin
Hakikaten yakışmamış.Biraz daha çalışmaları lazım..
Premium üreticilerin çoğu ucuz maliyetli altyapı işini en azından şu aşamada henüz beceremiyor. O konuda ki tecrübe eksiklikleri direkt göze çarpıyor. Aracın bu kadar kafadan kayması normal değil. Makyajda ya da sonra ki seride toparlarlar.Hakikaten yakışmamış.
... Çok iyi dönmüş. Hayaller hayatlar adlı çalışmamHakikaten yakışmamış.
Şunu şöyle bırakayım da ağzımızın tadı yerine gelsin
@DouglasAdams @mgdedeoglu
Biraz daha çalışmaları lazım..
Zaten aracın da çok fazla önden kaymaya düştüğünü söylüyorlar. Dediğin gibi otomobil nispeten yüksek hızda burnunu içeri sokamıyor bir türlü. Lastikten diyeceğim ama o lastik bu kadar kötü değil. Üstelik sadece lastikle açıklanamayacak kadar da düşük hızlarda önden kaymaya maruz kalıyor araba.Torsiyon olan arabanın limiti genelde arkasının kayması ile oluyor. Burnunu içeri sokamaması ön takımları ciddi sorgulayacak bir sorun değil mi
Zaten aracın da çok fazla önden kaymaya düştüğünü söylüyorlar. Dediğin gibi otomobil nispeten yüksek hızda burnunu içeri sokamıyor bir türlü. Lastikten diyeceğim ama o lastik bu kadar kötü değil. Üstelik sadece lastikle açıklanamayacak kadar da düşük hızlarda önden kaymaya maruz kalıyor araba.
2.0 motorlu versiyonunu teste alirlarsa daha net karsilastirma yapabiliriz. Testte de aracin neden bu denli kafadan acildigina dair net bir aciklama yapmiyorlar.Arka bağımsız olsa diyeceğim ki arka takımları o kadar iyi yapmışlar ki. Araba yı burnunu sokması için hiç yardımcı olmuyor. Ama torsiyon da bunu söylersek ön takimlar ya çok kötü durum da ya da mercedes torsiyon da evrim yapmış
Vallaha mıYoutube'da bir kanal, geyik testini yol tutuş karşılaştırması olarak, yeni Focus ve Golf'ü koymuş. Ne kadar uğraşsam da bu testin yol tutuş testi olmadığını anlatamadım. AMG GT R, Honda Jazz kıyaslamasını örnek olarak göstersem de Golf fanboy'u bile ilan edildim (Focus testte daha iyi). En güzeli de "yol tutuş testini nasıl yapacaklar peki" diye karşı argüman üretenlerdi. İnsanların bir şeyi anlamama istekleri beni ciddi anlamda şaşırtıyor.
O kanalı gördüm. Hatta yorumları da gördüm. Aynı durumu donanımhaber yorumlarında da görüp burada geyik başlığında bahsetmiştim. Testlerin yol tutuş kısmında hangi sürücü araçların viraj performansını test ederken, hatta bırakalım testleri, biz araçların viraj performansını test ederken o şekilde aracı bozacak kadar ani direksiyon hareketi ve yön değişimi yapıyoruz ki ? Bu geyik testleri genelde otomobillerin limit ötesi davranışlarını gösteriyor. Zaten burada yapılan da ani yön değişimiyle otomobilin dengesini bozmak. Bizim anlamadığımız konu şu ki araçların viraj alırken ki tepkisi ile limit ötesi tepkisi bambaşka boyutta olabiliyor.Youtube'da bir kanal, geyik testini yol tutuş karşılaştırması olarak, yeni Focus ve Golf'ü koymuş. Ne kadar uğraşsam da bu testin yol tutuş testi olmadığını anlatamadım. AMG GT R, Honda Jazz kıyaslamasını örnek olarak göstersem de Golf fanboy'u bile ilan edildim (Focus testte daha iyi). En güzeli de "yol tutuş testini nasıl yapacaklar peki" diye karşı argüman üretenlerdi. İnsanların bir şeyi anlamama istekleri beni ciddi anlamda şaşırtıyor.
Tepkileri cüssesine göre fena değil bence. Çok hafif kafadan kayma olsa da bazı durumlarda, yoldan çıkarmak zor gibi gözüküyor.
Ben beğendim gayet.. Hızı ortalama ama tepkiler saçma sapan değil. Dirayetli kalmak için elinden geleni yapıyor. Neticede cüssesi de ortada.Tepkileri cüssesine göre fena değil bence. Çok hafif kafadan kayma olsa da bazı durumlarda, yoldan çıkarmak zor gibi gözüküyor.
Bombalardan kaçan Polat Alemdar bunu beğendi. O cüsseye 75km/h yeterli. C-suv ebatlarına küçültülse test hızı 80'e yaklaşırdı. Çünkü araba dağılmıyor, sadece daha büyük bir parkura ihtiyaç duyuyor
Katılıyorum. Az yukarıda ben de belirtmiştim zaten tepkileri o cüsse için gayet güzel ve iyi. Araç kendini bozmamak, salmamak için elinden geleni yapıyor o dar alanda. E bu da zaten böylesine cüsseli bir aracı kullanmayı seven, isteyen kesim için rahat rahat yeterli.Bombalardan kaçan Polat Alemdar bunu beğendi. O cüsseye 75km/h yeterli. C-suv ebatlarına küçültülse test hızı 80'e yaklaşırdı. Çünkü araba dağılmıyor, sadece daha büyük bir parkura ihtiyaç duyuyor
PSA zaten bu işi biliyor. Platform + güvenlik sistemi konusunda cidden iyi işler çıkarıyorlar. Sadece bineklerde değil, ticarilerde bile bu görülebiliyor.
Esp nedir nasıl olmalıdır işte cevabı
Bombalardan kaçan Polat Alemdar bunu beğendi. O cüsseye 75km/h yeterli. C-suv ebatlarına küçültülse test hızı 80'e yaklaşırdı. Çünkü araba dağılmıyor, sadece daha büyük bir parkura ihtiyaç duyuyor