Bu geyik testinden ziyade ABS testine dönmüş
ben sağ salim durayım başımıza bi iş gelmesin derdindeBu geyik testinden ziyade ABS testine dönmüş
AhahahhahahsBu geyik testinden ziyade ABS testine dönmüş
Rica ederiz. Keyifli forumlarPaylaşım için teşekkürler.
Masaallah cok iyi cidden bu boyut ve agirlikta ki arac icin.
Hay maşallah. Gemi gibi araba jetski gibi hareket ediyor
Helva gibi süspansiyonla bu kadar başarı... helal olsun valla. Öne o kadar yığılırken arkayı koparıp dağıtmadan çalışan esp çok iyi ayarlanmış.Arkalar zıplama hareketi yapsa da ne C3 ne de sandero gibi bozmuş.Bunun karşılığını da Jazz gibi alıp 80 le dönmeyi becerebilmiş.Çok başarılı
Tamam, sw araçlardan hb ve sedan çevikliğini beklemek haksızlık olur ama bu da çok kötü be. 20 yıl önceki Mercedes'lerden ne farkı kalmış? Bu kadar hantallık sadece lastikle açıklanamaz.Tepkiler fena olmasa da hız düşük. Sanırım lastiklerin kurbanı olmuş.
Belli başlı modellerine özel hayranlığım olsa da, markaya karşı çeşitli sebeplerle nefretim oluştu yıllar içerisinde. Son nesildeki böbrekleri nedeniyle tasarımına da gülmeye başladım. Ama yiğidi öldür hakkını yeme, arabalar hakikaten çok çevik be. =) Hatta testi yapan sürücüye fazla gelmiş gibiAlamadık gitti bir 3.20d
D segmenti bir araç C, hatta B sınıf çevikliğinde ilerliyor. Üstelik dizel bloklar da pek hafif değildir en azından benzinlilere oranla. Ona rağmen ciddi anlamda hayranlık uyandırıcı. Dediğin gibi şoföre de bir haller olmuş. Bir denemede bildiğin erken kırdı da ilk koniye vurduBelli başlı modellerine özel hayranlığım olsa da, markaya karşı çeşitli sebeplerle nefretim oluştu yıllar içerisinde. Son nesildeki böbrekleri nedeniyle tasarımına da gülmeye başladım. Ama yiğidi öldür hakkını yeme, arabalar hakikaten çok çevik be. =) Hatta testi yapan sürücüye fazla gelmiş gibi